7 mei 2025, 12:45:53

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Citaat van: Christine op  4 augustus 2005, 15:39:41
Wat is Tiara prachtig en wat zal Tinco opkijken

Dat weet ik wel zeker! ;D

bobbie

Tiara is een schoonheid onder de valkenpoppen
Je boft dat ze bij jou komt wonen, heb je 2 van die moppen.
Dinsdag is de grote dag van het wisselen van huis
zet op de kalender maar elke dag een kruis.
Weer een dag voorbij, het halen weer een dag nader gekomen,
nog een paar daagjes over haar dromen.
Dat ze welkom bij je is merken we allemaal
en Tinco gaat vast met haar aan de haal  ;).

Groetjes, Nel :)

Christine

Nel wat een mooi gedicht

Rianne Tiara komt wel heel vlug bij je wonen en ik denk wel dat ze haar goed en rap gaat aanpassen bij jou

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hai,

Oh wat is ze mooi zeg.
Echt een beauty om te zien.
En de naam is ook heel mooi, klinkt ook echt bij elkaar
TINCO en TIARA
Das snel al snel dat je haar kan ophalen, dus dat wordt aftellen geblazen.....................spannend hoor.

Groetjes,

Natas

Christine

Rianne nog 5 dagen en je mag haar ophalen? ben ik juist met de dagen???  :D :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey Nel,

Mooi gedicht weer. Je bent weer druk bezig met dichten zie ik. En ik ben ook een beetje zenuwachtig voor tiara. Ik mag nl mee!! en rianne en ik hebben altijd samen afscheid genomen van mijn jongen en nu voor het eerst dat we samen een valkje gaan ophalen. mooi moment dus.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Dinsdag, dinsdag, dinsdag... ;D

Leuk gedicht Nel, ik hoop dat Tinco met haar aan de haal gaat. ;)

gonnie

Hoi
ja dat is een hele mooie naam Tiara , nu ik jou dagboek weer lees , weet ik pas waar ik de naam tinco vandaan heb ,spontaan kwam die naam in me op toen ik me catharina`s ophaalde ,ik wist dat ik de naam van het forum had maar ik hoop dat je het niet erg vind dat ik mijn catharina die naam heb gegeven, ik vind het een mooie naam ,ja en kira heb ik ook ergens vandaan van het forum maar ik weet nog niet van wie.
Tiara is een prachtvalkje zeg daar bof je weer mee.wat zal het lang duren voor het dinsdag is voor je.
Groetjes Gonnie

Rianne

Gonnie, ik vind het alleen maar leuk dat je je Catherina ook Tinco noemt. Ik hoop dat ie z'n naam eer aan doet, en net zo lief is als Tinco hier :)
Ja ik wou dat het al dinsdag was... Maar er zit nog een laaaaang weekend tussen!

Christine

nog 4 dagen en dan is Tiara thuis

Kirsten

Hoi Rianne,.

Super dat je haar al dinsdag kan komen ophalen,. pff spannend hoor en ik vind het een prachtige naam :D

Groetjes
Kirsten

ps Gonnie een catharina,. hihi moet ik toch even in je dagboek gaan lezen, want dan heb ik iets gemist,. ;)

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Agnes

Hoi Rianne,

Gefeliciteerd met Tiara.
Mooi valkje met een mooie naam :-* :-* :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ankie

Hoi Rianne

Tinco & Tiara klinkt heerlijk. :D.
Wat leuk dat je haar al zo snel kan gaan halen.
Gaat weer van alles gebeuren bij jou ,leuk hoor !!
Geniet nog even van de rust  ;).

Groet van Ankie

Ze is trouwens prachtig !!!!

Rianne

Tinco aan de bonen:

Deze vind ik het mooist:

Z'n snaveltje is er nu groen van! ;D

Christine

Ticno mogen wij ook is knabbelen van die boom??? njammieeee dat was smullen zeker???

Jazzy en Ricky

Rianne weer prachtige foto's van die Tinco wat mij wel opvalt heb je zo een knijperke voor die boon vast te maken vind je dat in een dierenwinkel???