8 mei 2025, 06:55:02

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Valerie

HAHAHAHA Wat een grappig gezicht zo! Net een dwergje met een baardje.  ;D
Tinco toch!

Petra en Cheeky

Lieve foto's weer, Rianne! Maarre... zie ik daar nou vlekken op die witte Tinco (2e foto)? Misschien moettie toch weer in de bleek?  ;D

Rianne

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 22 juni 2005, 18:06:30
Lieve foto's weer, Rianne! Maarre... zie ik daar nou vlekken op die witte Tinco (2e foto)? Misschien moettie toch weer in de bleek? ;D

Tinco is off-white... ik ben bang dat we zijn natuurlijke spierwitte kleur niet te zien krijgen, tenzij ik m aan z'n stok vastbind zodat ie niet over de bodem kan baggeren.

Rianne

Tinco en de wortel...

Nog even een rek en strek oefening:

Had de wortel eerst in een klemmetje aan de tralies maar toen moest hij er niks van weten. Aangezien Tinco vaak over de bodem scharrelt, dacht ik 'leg m daar neer'. En dat werkte ;D

Valerie

Hahaha, straks ziet tinco alle kleuren van de regenboog.  ;D
Leuke foto's. :)

gonnie

Hoi

Tinco vind ik een prachtige valk , en hij kijkt erg aandoenlijk , net alsof ie zeggen wil moet dat nou.
maar volgens mij heb ik al eerder gezegd dat ik tinco zo mooi vind , nou ja beter een keer te veel hè.

Groetjes gonnie

Agnes

Hoi Rianne,

Wat een leuke foto's! Pucky eet ook alleen maar van de grond als het iets anders is dan zaadjes ???
Leuk om te zien ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Citaat van: gonnie op 22 juni 2005, 20:22:58
Hoi

Tinco vind ik een prachtige valk , en hij kijkt erg aandoenlijk , net alsof ie zeggen wil moet dat nou.
maar volgens mij heb ik al eerder gezegd dat ik tinco zo mooi vind , nou ja beter een keer te veel hè.

Groetjes gonnie

Ik kan het niet vaak genoeg horen Gonnie. :)

Petra en Cheeky

Prachtige foto's Rianne! Wat staat Tinco er mooi op met die wortel. Hij kijkt alsof-ie wil zeggen: die is van MIJ!!!  ;D

Ankie

Hoi Rianne

We hebben ,denk ik ,allemaal een zwak voor Tinco.
Ik vind het nog steeds geweldig om te zien hoe goed het met hem gaat ;D ;D ;D. Die wortel wordt echt aangevallen ,lijkt wel.
Zazou is ook gek op wortel en vandaag heeft hij voor het eerst bleekselderij op. Misschien iets voor Tinco ,wordt hij lekker wit van. ;D ;D ;) Ik zie dat jij ook van dat hout op de grond hebt liggen ,ik gebruik nu nog vogelzand. Maar ga als het op is ook over op houtsnippers. Ziet er gezellig uit.

:-*Zazou & Ankie

Rianne

Hoi Ankie,

het is volgens mij ook een stuk schoner, dat hout. Als je valkje dan fladdert, stuift het niet de kamer door zoals bij zand. En ze zitten er soms aan te knabbelen. :)

~Natas~

Hai Rianne,

Wauw zeg jou dagboek moest ik helemaal doorlezen, tjee ben nu al de helft vergeten.
Maar wat een mooie beestje is het zeg, en echt zo mooi wit.
Ik vind ze altijd wel wat hebben als ze gebadderd hebben, dan zijn ze lekker nat en zien ze er niet uit  ;D
Tis alleen jammer dat Tinco er weinig aan vind, maar wie weet komt dat nog  ;)
En dat Tinco wortel eet vind ik echt iets unieks.........want volgens mij zijn er weinig vogels die dat eten.
Mijn Joepie moet daar echt NIETS van hebben.
En geweldige foto's weer  :-*

Groetjes,

Natas

Rian

wat een smulpaap is die Tinco zeg. Joey lust hier ook best veel, maar wortel heb ik nog niet geprobeerd.

Joey knabbelt net als Tinco ook overal aan. Als hij bij ons met zijn grote platvoeten over het tapijt kuiert, pikt hij om de cm wel naar iets wat hij ziet liggen. Aardig confronterend voor mij  :-X Is voor mij het teken om maar weer eens te gaan stofzuigen :-\

Groetjes van Rianne en een pootje van Joey!

Ankie

Hoi Rianne

We gaan dat hout ook gebruiken ,maar we hebben net 20 kilo zand gekocht :P. ;D. Wat voor hout is dat precies?

Groeten van Ankie

Agnes

Hoi Ankie,

Ik weet niet of Rianne hetzelfde gebruikt als ik, maar ik heb beukensnippers in de kooi. Je hebt grof en middel, en dan heb ik middel.
Ik vind het fijn spul. Gooi af en toe wat snoepzaad over de bodem, dan hebben ze wat te doen  ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.