9 mei 2025, 01:44:53

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

De veertjes komen ook al door dus straks is ie weer helemaal wit. Z'n kuif is nu erg schattig, af en toe staan er 2 a 3 veertjes omhoog haha. Tinco zit nu lekker te poetsen. Vertoond nu echt valkjes gedrag!

bobbie

Hoi Rianne,

Wat een lekker ding he en fijn dat ie zo lekker eet. Geniet maar van hem, het is je van harte gegund.

Groetjes, Nel :)

Marianne

Hoi Rianne,

Wat fijn dat Tinco nu eindelijk thuis is.
Geniet er maar lekker van hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Ankie

Ha Rianne

Op de filmpjes is ook goed te zien hoe snel Tinco eet. ;D.
Hij heeft nog wat in te halen natuurlijk. :o Ik zag op de foto ,was het ff vergeten ,dat Tinco bijna dezelfde kooi heeft als Zazou ;D. Lekker ruim ,alleen het nadeel ,vind ik, is dat je nix aan de bovenkant kan bevestigen.Ik heb ook een handdoek op het dakje liggen ,anders kan Zazou er niet op landen. Eerst zag ik het nut niet in van dat ding achter zijn voerbakje ,maar dat veranderde snel. Leuk is ook ,dat als Zazou buiten staan en hij wil niet douchen ,kruipt hij in zijn voerbakje en dan zit hij droog ;D.
Ben blij dat het zo goed gaat met Tinco en geniet maar lekker van hem.

:-* van Zazou,groet van Ankie

~Natas~

Hoi Rianne,

Is toch geweldig dat kleine Tinco het zo goed doet.
Zo te zien op de foto's voelt deze kleine zich helemaal thuis.
En ik moet zeggen hij komt steeds meer en meer in zijn veren te zitten.
Dus hij wordt nog mooier.........maar dat is hij nu ook al hoor  ;)
Geniet er maar lekker van.

Groetjes,

Natas en Joepie de poepie

Petra en Cheeky

Heee Rianne!

Wat leuk om te horen dat Tinco gelijk kon oversteken met Princess! Dat had ik ff gemist in het verre Duitsland  ;)

Lief he, zo'n valkje zelf voeren! Volgens mij krijg je er zo een onwijs goede band mee! Lin zal 'm wel missen, net als Princess, de laatsten die het nest verlaten! Maarre... jullie doen goed je best om haar bij te kleppen via jullie dagboeken!
Fijn dat het goed gaat met Tinco zo en dat hij ook al wat voller in de veren komt! Dan ziet-ie er meteen meer valkig uit, vind je niet?  ;) ;D

Succes ermee enne.... Lin, als je dit leest: je heb het fantastisch gedaan!  En Rianne, een betere pleegmoeder kon Princess niet hebben! Super joh! Nu kun je je lekker uitleven op Tinco!

Groetjes van Cheeky & Petra

Rianne

Bedankt voor jullie leuke berichtjes allemaal, ik hoop dat Tinco het hier naar z'n zin zal krijgen. :)

Gisteravond gingen m'n vriend en ik uit, dus ik zou Tinco om half 7 voeren. Maar z'n krop was nog niet leeg. Toen kwamen we om kwart over 10 thuis, was ie nog niet leeg dus gister heeft hij alleen 's ochtends pap gehad. Vanmorgen was de krop gelukkig leeg. Maar toen schoot ik uit met de zaadjes dus daar zaten er veel van in de pap. Dus het eten ging wat langzamer. Op een gegeven moment ging ie lekker relaxed zaadjes zitten pellen dus ik hoop dat ie dat ook een beetje doorkrijgt. 
Voor de zekerheid zitten er zaadjes in de voerbak.

Hij zit nu te snaveltje kraken op z'n stok dus hij zal wel gaan slapen. :)

Rianne

Volgens mij is er vooruitgang! Tinco was op m'n vinger gestapt en toen zou ik m uit de kooi nemen. Hij kwam langs de trosgierst en nam er toch een hap uit! Dus ik zet m erbij en nu zit ie ervan te eten! YEAH!!!

Petra en Cheeky

SUPER!!!!!!!! ;D ;D ;D
Hij gaat goeeeeeeeeeed!!!
Wat zal jij blij zijn met al die kleine stapjes vooruit!

Anita1

;D hoi hoi lieve rianne,
ook ik geniet met je mee,
van je mooie en leuke verhalen.ben zoo blij dat het goed gaat!
wat een moppie heb je toch!
ik kan ook alleen maar zeggen:geniet er maar lekker van,je hebt een beauty in huis.
knuff anita  :-*

Gerda

Hoi Rianne,

Wat lijkt me dat heerlijk dat je TInco bij je hebt en dat ie ook nog eens zo goed eet.
Zijn kleine zusje kan ook goed eten hoor!! Ze pelt zo minitieus dat ze de halve dag bezig is met eten ;D ;D
De rest van de dag zitten we te kroelen, of ze zit te slapen of ze speelt.

Tinco ziet er schattig uit als hij aan het eten is. Geweldig dat dit zorgenvalkje nu zo'n mooi valkje aan het worden is!!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,

Hoe vond je de fotoserie? Maar gewoon veel zaadjes geven hoor, ik gaf meer zaad dan eivoer in het papje. En trosgierst vind ie ook heel lekker. Maar je kan wel wel een deel van het papje in het bakje doen waar de zaadjes zitten. als het papje op is dan pelt ie gewoon hoor. dat deed ik ook en dat ging super.

Groeten, Lin

ps Petra ik heb het gelezen hoor!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Het bewijs: Tinco aan de trosgierst!

Kroelen vind ie wel leuk maar dan moet ie in de kooi zitten. Ik was aan het kroelen en toen draaide hij z'n kopje weg. Dus ik kijk, zat ie zo:

Lieve foto he? :-*

Rianne

Citaat van: Lin op 30 mei 2005, 18:49:08
Hey,

Hoe vond je de fotoserie? Maar gewoon veel zaadjes geven hoor, ik gaf meer zaad dan eivoer in het papje. En trosgierst vind ie ook heel lekker. Maar je kan wel wel een deel van het papje in het bakje doen waar de zaadjes zitten. als het papje op is dan pelt ie gewoon hoor. dat deed ik ook en dat ging super.

Groeten, Lin

ps Petra ik heb het gelezen hoor!

Ooooh  ik dacht dat je er niet zoveel doorheen deed. Zal er zo op letten. Maar ben bang dat als ie teveel eet, dat z'n kropje niet leegt. Nu zit er ook nog een beetje in.

Rianne

Citaat van: Lin op 28 mei 2005, 14:10:23
Hey,

Ik heb net een fotoserie gemaakt van Princess en nu is Tinco aan de beurt, geniet ze.

tinco is geboren op 22 maart

Dag 7 hier begonnen de problemen van de kleine tinco. toen woog ie 14 gram.

12 dagen oud

dag 17

dag 20

Dag 24

dag 29
29 dagen oud.

39 dagen

52 dagen

en zoals ie nu is maar dan met iets meer op zijn koppie

;D wat een lieverd is het toch he?