10 mei 2025, 15:59:06

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Lin

Hey Muppet,

zo ben je het al een beetje zat??  :P Mooie fotos zijn goed gelukt. Heel raar als ik haar zo weer zie, op de tweede foto herken ik haar meteen. Wat zei je moeder allemaal, dat ze groot was geworden? Leuk dat je de filmpjes meteen geplaatst hebt. en ja het gaat inderdaad erg hard. Maar dat alleen als ie echt honger heeft. ik moet het kopje dus wel een beetje vasthouden. hij weegt met een lege krop trouwens nog steeds 65 gram   :'(

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nee hoor ik ben haar niet zat. Ze zit nu weer te snaveltje kraken omdat ze maagkiezel eet... vindt ze blijkbaar geweldig.
Tinco nog steeds 65? Nou ja is ook geen achteruitgang. Gaat straks misschien wel beter als ie zelf wat meer gaat eten. Ik heb er het volste vertrouwen in. :)

Anita1

;D ff zeggen heeeel gaaf dat filmpje!!! echt leuk hahahaa
die 1e is leuk.zelf eten.en nu dooooreten !! knuff anita

Rianne

De  kosten declareer ik nog wel Linda. ;D

Lin

Is goed hoor, dan maken we meteen een prijs voor Tinco  ;) kan je misschien even een duidelijke foto maken van de rug en zij voor bij mutaties?

groeten, Lin

Rianne

Ik zal vanmiddag even kijken, ga zo douchen en dan om boodschappen. Ze is nu erg wild en stormt door de kooi heen. Ik denk dat ze vliegen wil, maar dat komt vanmiddag wel weer.

Cor_en_Petra

13 mei 2005, 15:03:09 #351 Last Edit: 13 mei 2005, 18:16:52 by Cor_en_Petra
Heeee Oppasmamma!!! ;)

Leuk te lezen dat je de opvoedkundige taken van Lin hebt overgenomen! 

Enne....niemand neemt dat Lin kwalijk hoor, ook Patrick niet, die sprak ik gisteravond en hij vond het allemaal prima zo! (maar ik denk dat hij Princess wel zelf wil houden hoor en straks geen co-ouderschap met je aangaan, hahaha!). Ik kopieer dus zaterdag de laatste blz's uit je dagboek met de verhalen en foto's van Princess voor Patrick als ik er zondag weer heen ga (naar Frankrijk, ja, je leest het goed, decadent he, maar wel errug leuk! We komen dan woensdagnacht met zijn drietjes terug).

Mijn complimenten voor de prachtige foto's van Princess! Ze ziet er prachtig uit! Mooi vol al in de veertjes! Nu alleen nog wat tammer, maar mocht dat niet lukken, is er ook geen man overboord hoor, heeft Pat tenminste wat te doen!  ;) ;D En wie weet, krijgen we gelijk en trekt ze misschien wel meer naar mannen toe! You never know!

Knuffies van Cheeky & Petra

Lin

Hey hoe ging het vandaag? al een foto van dichtbij kunnen nemen?

Rianne

Het is moeilijk om zonder flits een foto te maken met de goede kleuren. Ik heb hier een foto van haar rug, ze zit voor een stuk sepia dat zie je links van Princess. Het ziet nl een beetje vreemd. ;)

Rianne

Ze kan zo lekker op je hand zitten... in 3 stappen wat er gebeurd:

Nou dat zijn wel weer genoeg foto's voor vandaag. Ik bewaar de originele allemaal dus als Patrick ze wil hebben, brand ik ze wel op een cd'tje en krijgt hij die als hij haar op komt halen. :)

Lin

Hey,

Moeilijk he een foto van de rug maken. volgens mij kunnen ze niet zien wat voor lutino princess is. Maarruh goed gelukte fotos. Wat leuk dat ie zo in slaap valt.

Groeten, Lin

Rianne

Ja, heel gek is dat. Bang voor je handen maar ze valt er wel op in slaap.

bobbie

Hoi hoi,

Schitterend die laatste foto's: Princess zit er als een prinsesje bij  ;)

Groetjes, Nel :)

Cor_en_Petra

Lief he? Net echt Sleeping Beauty!  ;D

trienke

Wat een mooie foto's ;D

Groetjes trienke