7 mei 2025, 07:59:03

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Astrid

Hoi Rianne,

Ach wat leuk die kleintjes van je moeder,
jammer dat ze zo moeilijk zichtbaar zijn,
ik kijk uit naar de nieuwe foto's.

Wat leuk zeg dat jij Princess nu hebt, Patrick komt
pas volgende week donderdag terug (als ik het goed heb)
of moet ze alweer eerder terug naar Lin ?

Groetjes,
Astrid

Rianne

Als Patrick thuis komt, wacht hij nog even een weekje met ophalen omdat hij al een valkje heeft die hem een tijd niet heeft gezien. Ik denk dat Princess hier blijft tot de dag dat Patrick haar kan halen. Dan neem ik haar weer mee naar Linda.

~Natas~

Hoi Rianne,

Pffffffffff zeg ik moest aardig wat bijlezen van je.
Tja het wordt ook steeds moeilijker om elke dagboek te blijven volgen.
Maar je verhalen zijn leuk om te lezen.
Leuk dat jij oppas mamavalkje wordt voor Princess.
Heb je je handen nog vol aan, aan 2 van die kleine mormeltjes  ;D
Leuke foto's zo zeg vooral van Princess voor het raam die is echt schitterend.

Groetjes,

Natas

Rianne

Tinco is nog bij Linda Natas, ze voert hem nog steeds (bij). Ik heb er een filmpje van. Eerst 1 waar hij zelf  in het voer zit te happen:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/tincoeet1.AVI

En waar Linda hem voert:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/tincovoer.AVI

~Natas~

Hoi,

Leuk zeg de filmpjes.
Vooral het voeren bij Linda, tjee wat gaat dat koppetje snel heen en weer zeg  :o
Wel leuk om te zien.

Groetjes,

Natas

bobbie

Hoi Rianne,

Zo, even in grote lijnen je dagboek gelezen. Ik vind het zo gaaf van je dat je dit wilt doen voor Lin. Ze heeft het ook veel te druk met school. Heel wijs besloten samen.

Leuk dat Princess snaveltje-kraakt terwijl ze op je hand zit en ook dat ze zich poetst op de hand van je moeder. :D

Ik blijf je volgen nu hoor Rianne, je komt niet meer van me af. ;) Ik was het al van plan als Tinco bij je zou zijn maar nu doe ik het al bij Princess. Het was mijn lievelingetje namelijk. Ik heb er even over gedacht te vragen of ik haar mocht kopen van Lin, maar vond het niet zo wijs om dat te doen. Ik had haar dan gekregen vlak voor ik met vakantie zou gaan (over 3 weken nu). Daar is ze gewoon te jong voor. Ik heb terwijl wel Kanoni opgevangen maar dat is een ouder valkje (al een jaar geweest) en daar heb ik minder moeite mee.

Ik kom gauw weer neuzen hier hoor.

Doei Rianne, succes met alles, Nel :)

Rianne

Vanmorgen werd er alweer geroepen vanuit de computerkamer. Ik wacht altijd tot 8 uur want ik ga haar niet aanleren dat ik iedere dag ook om 7 uur m'n bed uit ga!
Na 8en werd ze het wel zat en ging ze meer roepen toen ben ik maar naar haar toegegaan. Even nieuw eten en water geven en uit de kooi. Maar ja, als jong valkje barst je van de energie, dus blijf je niet stilzitten! Na een paar rondjes door de kamer heb ik haar weer in de kooi gezet. Ze ging zitten poetsen, en maagkiezel eten. Vind ze blijkbaar zo geweldig, ze gaat daarna zitten snaveltje kraken. Ik zal nog even een foto van gister plaatsen, waar ze bij m'n moeder op de bank zit.

Rianne

Kirsten

Hoi Rianne,

Wat een leuke foto :D en fijn dat het zo goed gaat,. Ik moest ook even aardig wat bijlezen, maar ben nu weer bij ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik heb nog weer even wat foto's gemaakt omdat ik er vanmiddag en vanavond niet aan toe kom.
Deze vind ik het leukst:

Valt niet mee, op je rechterhand een valkje en met links foto's maken terwijl je rechts bent. ;D

Kirsten

Hoi Rianne,

Wat een mop is het toch en je hebt hele mooie foto´s gemaakt. Toch niet een klein beetje bang dat je je gaat hechten aan deze lieverd?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik weet niet, ik hou in m'n achterhoofd dat dit niet  mijn valkje word, en dat ze weer weg moet. Ja je steekt er wel tijd in maar ik vind het leuk. Af en toe ook een beetje knettergek als ze weer eens dwars is, maar dat maakt ze weer goed met snaveltje kraken op je vinger. ;D
Hopelijk kunnen zij en Tinco elkaar aflossen en zit ik niet met een lege kooi in de tussentijd. ;)

Valerie

Wat een filmpjes! Die waar Lin voert is grappig. Koppie lekker op en neer. Is toch lastig voeren zo?  ;D

Ankie

He Rianne

Leuk dat je op Princess mag passen , maar het zal niet meevallen als ze straks weer wegmoet :o. Hopelijk kunnen ze elkaar inderdaad aflossen, want anders is het gelijk zo stil.
Leuke foto's heb je gemaakt ;D :D ;D.
Heb net nog even de filmpjes gekeken. Ik dacht even dat het filmpje, waarop Tinco gevoerd wordt, een versnelde opname was ;D ;D. Gelukkig gaat het goed met hem en hopelijk mag hij snel naar je toe. Iedere dag en stapje dichterbij.

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

~Natas~

Hai Rianne,

Wauw wat een mooie vogel zeg  ;D
Ach ja nog even en dan wil je deze schat ook niet meer kwijt.
Leuke foto's

Groetjes,

Natas