6 mei 2025, 22:16:30

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Eugenie,
dit is inderdaad mijn eerste valkje. En het zou wel leuk zijn als we ze tegelijk kregen. :)

Hey Paul,
ja het is echt nog een kleintje vergeleken met de anderen. Maar  misschien krijgt hij nog een groeispurt en is straks de kooi te klein  :P

Nog even wat foto's:

;D

Joyce28

leuke foto's hoor,het is een schatje :-*

zazoe

Hoi Rianne,

Wacht maar af, het wordt nog eens een zwaargewicht.  :)
Als hij maar even door krijgt dat eten erg lekker is gaat het helemaal goed komen volgens mij.
Hij moet gewoon even goed afkijken bij zijn grote broers en zus, en dan heb je straks een gigantische albino door je huis vliegen.  ;D

Ankie

Hoi Rianne

Wij hebben op Zazou ook langer moeten wachten,
omdat hij niet zelfstandig wilde gaan eten. Dus ik weet hoe moeilijk dat is en dat je zorgen gaat maken. Hij moet het even doorkrijgen en dan komt het allemaal goed :)
We duimen voor jullie.

Sterkte met het wachten
Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

Rianne

Daar was ik weer :)
Gisteren bij de valkjes van Oma Lin wezen kijken, wat een lieverds. Cammal en Princess waren wel op hun hoede, want ja wie is dat vreemde mens? Milo vond het allemaal erg leuk en liet zich dan ook volop kroelen. Sanne mag trots zijn op haar valkje, Milo's gedrag doet me aan dat van Bailey denken: stoer. ;)
Tinco werd eerst nog gevoerd door Linda, daar heb ik een paar korte filmpjes van gemaakt. Zal er zo 1 plaatsen. Tja, en dat rare ademen, je zou haast denken dat ie wat met z'n longetjes heeft of zo. Hij zat nu ook een beetje bol in de kooi. :( We hebben hem ook nog zaadjes voor z'n neus gehouden maar daar deed hij helemaal niks mee... Het zorgenkindje...  :-\

Toen zou ik Tinco terugzetten in de kooi, en toen ontsnapte Tiamo, paps dus. Zal zo ook even een foto van hem plaatsen.

Anita1

:-\ pfff ik heb het ook met jou te doen hoor.met de arme tinco.
duurt lang zo he kanjer..maar ja nu eerst maar kijken of het goed gaat weer.
dat ie wat aankomt..
hoop zo voor jullie dat alles goed komt.ik heb hier een kaarsje aan voor tinco..die lieverd.
knuff meiss anita

Rianne

Dank je wel Anita, vind ik erg lief van je. :)

Rianne

4 mei 2005, 11:24:53 #292 Last Edit: 4 mei 2005, 11:27:46 by Muppet
Ik heb hier een filmpje van het voeren van Tinco. Ik stond er erg van te kijken hoe hij tekeer gaat! Helaas heb ik geen microfoon op m'n camera.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/mulder83/2005_0503.AVI

En een foto van Tiamo:

Ankie

Hoi Rianne

Wat een waanzinnig filmpje :). Zo te zien is hij erg druk.
Jammer dat we hem niet kunnen horen. :(
Het is wel een zorgenkindje, maar hij word in ieder geval goed in de gaten gehouden. Leuk dat je hem in het echt hebt kunnen zien en vasthouden.Je hebt gelijk al een band met zo,n diertje. We duimen allemaal voor Tinco . Hij is gelukkig in goede handen. Het is zo'n scheetje ;D.
Mooie foto van Tiamo ,prachtige vogel

Hou je taai!!!
Knuffies van Zazou, groet van Ankie en de rest

--sanne--

Jeetje als je dat filmpje zo ziet is hij toch wel enthousiast als het op eten aankomt  :o
Als hij nou ook eens zo wild van de zaadjes wordt... :-\

Leuk om te horen dat Milo het allemaal leuk vond, ben erg benieuwd naar hem, en naar Tinco, ik hoop dat die tegen zondag weer lekker bijgegeten heeft  :)

bobbie

Hoi Rianne,

Ben je dagboek in gedoken in verband met Tinco. Daarom werd ik nieuwsgierig naar jou :)

Het is een plaatje hoor Tinco. Jammer dat ie nu even niet groeit. Ik ga er van uit dat dit binnenkort wel zal gebeuren, daar duimen we allemaal heel hard voor Rianne.

Ik blijf het volgen,

groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi
heel leuk filmpje , het is wel een erg aktief valkje , er zit genoeg pit in zo te zien , ik hoop voor je dat ie snel zelfstandig gaat eten ,en goed aankomt, zodat ie snel met je mee naar huis kan.

Groetjes gonnie

~Natas~

Hoi hoi,

Wat een schitterende foto's gister van KLEINE Tinco.
Hij wordt echt met de dag mooier.
En het filmpje is echt heel mooi om te zien, vooral hoe ze naar de spuit toe gaan.
Ben echt benieuwd hoe het verder gaat

Groetjes,

Natas

Gerda

Hoi Rianne,

Nou hij lijkt het eten toch wel lekker te vinden. Jammer dat er geen geluid bij zit, maar dan had ik waarschijnlijk mijn boxjes laag moeten draaien ;D ;D ;D

Wat een prachtige papa he??

Groetjes Gerda

Astrid

Hoi Rianne,

Wat zijn ze (ook) lief hé als ze te eten krijgen,
heb het filmpje net bekeken.

Het zal wel iets langer gaan duren voordat je Tinco
gaat krijgen, dat is wel jammer voor je.

Leuke foto's van je in Lin haar dagboek,
je kijkt er wel bezorgd bij, volgens mij heb ik zo
ook de eerste dagen gekeken  :)

Groetjes,
Astrid