7 mei 2025, 03:06:06

Tinco en de bende... in de mix!

Gestart door Rianne, 2 maart 2005, 12:04:09

« vorige - volgende »

Rianne

:o  Wat is ie mooi wit in het licht! Wauw! Hij wordt steeds mooier, kan me haast niet voorstellen dat ie straks bij mij in de kooi zit...  :)

patty_dordtse valkjes

Rianne ;D

Als tinco bij jouw is knijp dan is in je arm dan weet je het zeker dat die bij jouw thuis is hihihi

echt een prachtig valkje hoor

groetjes mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Cor_en_Petra

Ha Rianne,
Blij te horen dat het weer wat beter gaat met Tinco! Enne... als je je kooi nog te leeg vindt,  doe dan wat wij deden toen we Cheeky nog niet thuis hadden: zet een grote kleurenfoto in de kooi! Kun je vast een beetje wennen  ;) ;) ;)
Groetjes,
Petra

zazoe

Haha ik zag het ineens helemaal voor me: Rianne die zit te fluiten naar een foto van Tinco in de kooi  :D  :P

Gelukkig dat hij weer eet hoor, het is een apart valkje, nu al bezig met lijnen... ::)

Ankie

Hoi Rianne

Ben blij dat Tinco lekker aangekomen is !!! ;D :D ;D
Ga zo door ,zullen we maar zeggen!
Mooie foto's :D. Prachtig wit.

Knuffies van Zazou ,Ankie en de rest.

Lin

Hier nog een paar fotos van vandaag ik dacht dat ze mislukt waren dus ik schoot door.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

~Natas~

Hoi,

Tinco is en blijft een heel mooi valkje om te zien.
Hij is echt lekker wit.
Tis wel een mooie opvallende kleur dat wit.
En tis zo te zien een lekker kroelkontje of knuffelkontje.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Groetjes,

Natas

Rianne

Hij ziet er goed uit weer, ben blij dat je hebt bijgevoerd. Nog steeds geen idee of het een popje of mannetje is?

Astrid

Hoi Rianne,

Oh oh, het wordt met de dag moeilijker,
maar je moet toch nog even geduld hebben (moeilijk, moeilijk)

Ik vind dat Tinco altijd zo leuk in de lens kijk.

Groetjes,
Astrid

Cor_en_Petra

Lieve foto's Rianne! Tinco wordt al mooi vol in de veertjes! Een echte knapperd!  ;D Nu is het echt aftellen he, nu ze ook al zelfstandig eten... ! Hopelijk blijft het nu goed met hem gaan!

Kirsten

Hoi Rianne,

Ja het wordt nu aftellen naar het zelfstandig eten,.krijg je al kriebels?
Toen ik m'n eerste valkje (moppy) mocht gaan halen, was ik helemaal zenuwachtig ;D
Vind de foto's weer prachtig,. hij kijkt inderdaad altijd in de camera alsof ie wil vragen of er nog wensen zijn ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Ik ben niet zenuwachtig, maar heb er wel heel veel zin in! Wordt al helemaal warm van binnen bij het idee dat ik hier straks met m'n valkje zit te kroelen.... :-*

~Natas~

Hoi,

Je dat lijkt mij ook een heerlijk gevoel :p
Nog even en dan is het zover................en je hebt het er voor over toch?
Hoelang duurd het nu nog voordat je Tico in huis hebt?

Natas

Eugenie

Hoi Rianne,

Ik lees dat jij ook (net als wij) vol verwachting bent van een lief klein valkje! Is het je eerste valkje?
Wij krijgen een dezer dagen onze kleine Kwibus van Lique ('t valkje) een cinnamon gepareld popje (jong 1 van Billy&Yellow). En inderdaad ik herken veel in je verhaal.....iedere dag rennen naar de PC voor verhalen en foto's. Sinds de kooi er staat lijkt de tijd nog langzamer te gaan. Maar goed, het zal ongetwijfeld het wachten waard zijn, toch? Ik zal je op de hoogte houden van onze aanwinst, misschien krijgen we ze wel tegelijk (zou een leuk toeval zijn!). Succes met de laatste loodjes wachten... ;)

groetjes,
Eugenie :)

Paul

Hoi Rianne,

Tinko gaat lekker zie ik he dat is echt heel erg leuk.
Het zal nu niet echt lang meer duren voor hij zelf gaat eten en dan kan je hem elke dag lekker kroelen :)
Zijn achterstand zal hij straks zeker wel inlopen en je krijgt echt een prachtig valkje vind ik :)

Groetjes, Paul