Dinky de jardine en Juultje het meyertje

Gestart door bobbie, 23 februari 2005, 20:56:55

« vorige - volgende »

bobbie

9 maart 2005, 21:21:47 #15 Last Edit: 9 maart 2005, 21:50:31 by bobbie
HOERA  :D,

Dit is mijn eerste foto met mijn eerste digitale camera  ;D

Hieronder zien jullie mijn benen onder een plaid met daarop Dinky, een van de papegaaien. Deze foto is genomen in mijn vogelkamer, hebben jullie gelijk een idee hoe die er zo'n beetje uitziet:



Gelukt!!!!  ;D


Doei Nel



~Natas~

9 maart 2005, 21:43:46 #16 Last Edit: 9 maart 2005, 21:57:28 by *Natas*
Hai Nel,

hahahahaahahaha jammer.
Dacht je eindelijk je eerste foto met je mooie digitale camera te maken en dit hier neer te zetten, mislukt het nog.
Nou zoek maar snel naar de oplossing en ik w8t je foto'd nog wel af.

Groeten

Natasja [/color]

Joepie[/color]

GELUKT :-* :-*
Mooi foto van Dinky.

Riny

Hoy Nel Gefeliciteerd met je nieuwe camera!!
Die deken was dat nog vanwege de kou???
Maar je hebt een prachtige papegaai hoor,ik moet er maar niet te vaak naar kijken.
Ik heb een blauwvoorhoofd amazone gehad Bram genaamd,hij zit nog altijd in mijn hoofd.
Groetjes Riny en maak maar veel mooie foto's voor ons!!!!! :D :D :D

bobbie

Hoi Riny,

Nee hoor, de plaid was niet vanwege het feit dat de verwarming stuk was.
Deze foto is 's middags gemaakt. 's Morgens werk ik, dan ga ik een uur met de hond wandelen, dan eet ik een boterhammetje in de vogelkamer en daarna ben ik zo moe. Dan krijg ik het ook altijd een beetje koud, vandaar de plaid. Meestal dut ik dan ook even in want ik ben meestal een uur kwijt.  8)

Doei, Nel :)

margreet

hallo Nel,

Ik sta versteld dat er zoveel soorten papagaaien bestaan, prachtige vogeltjes zijn het, wees er maar zuinig op en geniet er van.

groetjes Margreet

bobbie

Hoi hoi,

Hoe vinden jullie ons in ons natte verenpak?

De bovenste is Dinky en de onderste is Bobbie.




Riny

Hoy nel
Ze zijn nat net zo knap als droog.
Sproei jij ze af of gaan ze echt onder de douche??
Groetjes Riny ;D ;D ;D

bobbie

Hoi Riny,

Nee hoor, niet onder de douche. Ik sproei ze eigenhandig af met een plantenspuit. Vinden ze allemaal heerlijk, lekker lauw water, zachte nevel, kop in de waterbak en kledderen maar. Dat is een paar keer per week feest hier. :D

Groetjes, Nel :)

bobbie

22 maart 2005, 15:07:44 #23 Last Edit: 22 maart 2005, 15:18:36 by bobbie
Hier weer wat verse foto's van mijn "groene monsters".

Hieronder zie je bobbie, die blijft echt niet stilzitten, die wil precies weten wat je nu eigenlijk in je handen hebt, nu weet ie het hoor:



Dinky is broeds. Normaal is ze bang voor Bobbie maar nu wil ze maar wat graag door hem gepoetst worden.




Uitgepoetst? Nou, dan ga ik maar voor mezelf beginnen.






Dat was het weer voor even. Tot de volgende keer.

Groetjes, Nel :)

bobbie

28 maart 2005, 11:22:15 #24 Last Edit: 28 maart 2005, 11:35:01 by bobbie
Hallo,

Hier weer een paar foto's  van Bobbie en Dinky.

Ontmoetingsplek: de schouders van Nel ;)
Activiteit            : elkaar poetsen 8)







Ja vrouwtje, kan je nu wel foto's van ons plaatsen, maar ik wil wel effe checke of ik het wel goed genoeg vind:



Oke, wel wat bewogen maar goed, het kan er mee door. Laat me nu maar weer op je hand stappen, kan ik alles weer van wat hogere posities bekijken



Tot de volgende keer,

groetjes, Nel :)

es

Hoi Nel,

Hé geweldige foto's zeg, daar kunnen we geen genoeg van krijgen, wanneer komt de volgende sessie. ;) ;) ;) :-*
Wel mooi hé die digi-foto's? ;D
Lekker stel boefies bij elkaar heel leuk.
He, even een stomme vraag misschien, maar die foto in het park, konden zeker nog niet vliegen toen, omdat ze daar zo open en bloot met zijn tweeën op die strobaal zitten te zitten ??? ??? ;D

bobbie

Hoi Es,

Gekortwiekt meis, that 's it. ;)

Groetjes, Nel :)


Riny

Hoy Nel
Ik schaam me diep dat ik niet vaker in je verhalen duik,maar ik heb het ook zo druk.
Zijn je papegaaien nu nog steeds gekortwiekt??
Groetjes Riny :D :D :D

bobbie

Hoi Riny,

Je hoeft je echt niet te schamen hoor ;)

Ja, Bobbie en Dinky zijn nog steeds gekortwiekt al moet het binnenkort weer gebeuren. Ik loop nogal vaak met ze naar buiten en zou het niet willen beleven dat ze ineens wegvliegen.

Groetjes, Nel :)

Riny

Hoy Nel
Dat zou ik ook niet riskeren want vergeet het maar dat je ze dan nog ooit terug ziet.
Groetjes Riny :D :D :D