30 mei 2024, 13:57:34

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Diaantje

He wat jammer zeg!
Je zal er vast wel iemand voor vinden..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Ja hoor, dat gaat wel lukken. Ik had iemand, maar die vind ik uiteindelijk niet zo geschikt. Heb dus maar een advertentie gezet. Pas het tweede valkje dit broedseizoen waar ik een advertentie voor moet zetten, valt toch wel mee hè ?  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Ja inderdaad.. Hoeveel jongen heb je gehad dit broedseizoen..???


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Eh, moet ik ff tellen  ;D 25, nou valt best mee hè ?  ;D Helaas waren er een paar nieuwe koppels die nog niet hun best deden, maar eigelijk..... vond ik dit wel genoeg, met het tam maken, hahahaha. Volgend seizoen worden de bijzondere mutaties denk ik niet tam gemaakt, mogen ze zelf doen  ;D ;D ;D En ik denk dat Primrose ( sorry... getekend  ;D ) vooral voor de kweek gebruikt zal worden, en minder snel als huisvogeltje. Heeft dus niet zo veel zin om tam te maken. Ik wil er ook een zelf houden voor mijn "wilde" primrose man.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vanavond tijdens de knuffelsessie weer foto's gemaakt.
Het oudste bontje :





Het middelste bontje, het mannetje wat nog vrij is:









En het pareltje :





Hier jong 2 en 3 bij Marcel op schoot  ;D Het pareltje viel zelfs in slaap, nog wel.....  ;D

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: eefje nieuwenburg op 23 maart 2007, 07:39:47
Hoi Karin,
wat een mooie jongen heb je weer ,het is mijn favo koppel hoor ;D
Ik heb er zo´n goud valkje aan,dazzle is de enige waar ik echt maatjes mee ben,altijd roept ie me,altijd het bouwvakkersfluitje en kletsen,die wil ik voor geen goud meer missen,dat zijn toch wel een paar grijze haren waard toch ;) ;D
Dus als je je twijfels weer hebt met de jongen denk dan aan Dazzle jr,mijn allerliefste valkje :-*

ben benieuwd hoe deze zich gaan ontwikkelen.
groetjes eefje


Ik dacht toch echt dat ik al op je berichtje had gereageerd  ;D Ja hoor, Dazzle jr is zeker grijze haren waard  ;D En ik weet dat het gewoon hele leuke jongen zijn die Dazzle en Chico krijgen, kijk nu maar weer  ;), maar ze zijn alleen even wat arbeidsintensiever, hahaha.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Yvon

Hoi hoi

Ze zijn nog steeds om te  :-* :-*  ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

eefje nieuwenburg

Citaat van: Karin op 29 maart 2007, 02:30:29
Citaat van: eefje nieuwenburg op 23 maart 2007, 07:39:47
Hoi Karin,
wat een mooie jongen heb je weer ,het is mijn favo koppel hoor ;D
Ik heb er zo´n goud valkje aan,dazzle is de enige waar ik echt maatjes mee ben,altijd roept ie me,altijd het bouwvakkersfluitje en kletsen,die wil ik voor geen goud meer missen,dat zijn toch wel een paar grijze haren waard toch ;) ;D
Dus als je je twijfels weer hebt met de jongen denk dan aan Dazzle jr,mijn allerliefste valkje :-*

ben benieuwd hoe deze zich gaan ontwikkelen.
groetjes eefje


Ik dacht toch echt dat ik al op je berichtje had gereageerd  ;D Ja hoor, Dazzle jr is zeker grijze haren waard  ;D En ik weet dat het gewoon hele leuke jongen zijn die Dazzle en Chico krijgen, kijk nu maar weer  ;), maar ze zijn alleen even wat arbeidsintensiever, hahaha.


haha maakt niet uit hoor :D
ik ben benieuwd hoe dazzle jr zijn jongen gaan worden,hij heeft ook een pittige pop dus als het erfelijk is :o
Hoe was balou eigenlijk?
want die jongen zijn heel rustig,bekijken alles een beetje,vallen in slaap,laten zich kroelen,alleen het pareltje is echt een haaibaai maar verder zijn ze heel kalm,wel bang maar rustig bang ;D

groetjes eefje

Diaantje

Citaat van: Karin op 29 maart 2007, 01:50:44
Eh, moet ik ff tellen ;D 25, nou valt best mee hè ? ;D Helaas waren er een paar nieuwe koppels die nog niet hun best deden, maar eigelijk..... vond ik dit wel genoeg, met het tam maken, hahahaha. Volgend seizoen worden de bijzondere mutaties denk ik niet tam gemaakt, mogen ze zelf doen ;D ;D ;D En ik denk dat Primrose ( sorry... getekend ;D ) vooral voor de kweek gebruikt zal worden, en minder snel als huisvogeltje. Heeft dus niet zo veel zin om tam te maken. Ik wil er ook een zelf houden voor mijn "wilde" primrose man.


Nou dat valt dan inderdaad wel mee om 2 advertenties te zetten.
Maar volgens mij is tam maken inderdaad wel een hele klus extra. maar ook wel erg leuk om te doen.
Ik zal wel al een hoop advertenties staan bij de tekoop/gevraagd. Dat zal nog wel meer worden als straks een heleboel mensen eitjes hebben...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Rianne

Toch is er evengoed wel vraag naar tamme speciale mutatie valkjes. Er zijn een hoop kwekers die met tamme koppels kweken. :)
Bij het middelste bontje is het net of ie een hartje op z'n rug heeft ;D

Karin

Citaat van: Yvon en Rene op 29 maart 2007, 08:39:45
Hoi hoi

Ze zijn nog steeds om te :-* :-* ;D

groetjes Yvon



Ja hè ?  ;D Ze zijn erg leuk hoor !
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: eefje nieuwenburg op 29 maart 2007, 08:48:55
Citaat van: Karin op 29 maart 2007, 02:30:29
Citaat van: eefje nieuwenburg op 23 maart 2007, 07:39:47
Hoi Karin,
wat een mooie jongen heb je weer ,het is mijn favo koppel hoor ;D
Ik heb er zo´n goud valkje aan,dazzle is de enige waar ik echt maatjes mee ben,altijd roept ie me,altijd het bouwvakkersfluitje en kletsen,die wil ik voor geen goud meer missen,dat zijn toch wel een paar grijze haren waard toch ;) ;D
Dus als je je twijfels weer hebt met de jongen denk dan aan Dazzle jr,mijn allerliefste valkje :-*

ben benieuwd hoe deze zich gaan ontwikkelen.
groetjes eefje


Ik dacht toch echt dat ik al op je berichtje had gereageerd ;D Ja hoor, Dazzle jr is zeker grijze haren waard ;D En ik weet dat het gewoon hele leuke jongen zijn die Dazzle en Chico krijgen, kijk nu maar weer ;), maar ze zijn alleen even wat arbeidsintensiever, hahaha.


haha maakt niet uit hoor :D
ik ben benieuwd hoe dazzle jr zijn jongen gaan worden,hij heeft ook een pittige pop dus als het erfelijk is :o
Hoe was balou eigenlijk?
want die jongen zijn heel rustig,bekijken alles een beetje,vallen in slaap,laten zich kroelen,alleen het pareltje is echt een haaibaai maar verder zijn ze heel kalm,wel bang maar rustig bang ;D

groetjes eefje


Balou was erg lief, tot dat ik hem bij de ouders weghaalde en beneden neerzette  ;D ;D ;D Nou, je weet het hè, dat was ook de reden dat ik Balou uiteindelijk aan jou verkocht, hij was plots helemaal niet tam meer, hahahaha.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Diaantje(s) op 29 maart 2007, 10:56:13
Citaat van: Karin op 29 maart 2007, 01:50:44
Eh, moet ik ff tellen ;D 25, nou valt best mee hè ? ;D Helaas waren er een paar nieuwe koppels die nog niet hun best deden, maar eigelijk..... vond ik dit wel genoeg, met het tam maken, hahahaha. Volgend seizoen worden de bijzondere mutaties denk ik niet tam gemaakt, mogen ze zelf doen ;D ;D ;D En ik denk dat Primrose ( sorry... getekend ;D ) vooral voor de kweek gebruikt zal worden, en minder snel als huisvogeltje. Heeft dus niet zo veel zin om tam te maken. Ik wil er ook een zelf houden voor mijn "wilde" primrose man.


Nou dat valt dan inderdaad wel mee om 2 advertenties te zetten.
Maar volgens mij is tam maken inderdaad wel een hele klus extra. maar ook wel erg leuk om te doen.
Ik zal wel al een hoop advertenties staan bij de tekoop/gevraagd. Dat zal nog wel meer worden als straks een heleboel mensen eitjes hebben...


Ja, voor veel mensen begint nu het broedseizoen, dus een drukte zal het worden. Ik ben blij dat die van mij nu afgelopen is  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Rianne op 29 maart 2007, 10:59:36
Toch is er evengoed wel vraag naar tamme speciale mutatie valkjes. Er zijn een hoop kwekers die met tamme koppels kweken. :)
Bij het middelste bontje is het net of ie een hartje op z'n rug heeft ;D


Ja, grappig hè, die vlek. Vandaar dat ik die foto ook gemaakt heb  ;D Ik zal die jongen nog wel regelmatig in de handen hebben ( voor de foto's hè  ;D ), maar echt tam maken kunnen ze natuurlijk ook zelf doen. Misschien wil ik namelijk al deze zomer met ze kweken en ik heb Marcel beloofd dat ik alleen in de winter kweek + tammaak zodat we in de zomer meer tijd hebben voor leuke dingen met zijn tweetjes te doen. En teveel jongen tegelijk tam maken gaat gewoon niet. Je bent toch per nest zeker 1 - 1 1/2 uur per dag bezig en als je dan meer dan 2 nesten hebt.... Nee, gaat niet lukken  ;D ;D 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

Citaat van: Karin op 29 maart 2007, 13:42:32
Citaat van: eefje nieuwenburg op 29 maart 2007, 08:48:55
Citaat van: Karin op 29 maart 2007, 02:30:29
Citaat van: eefje nieuwenburg op 23 maart 2007, 07:39:47
Hoi Karin,
wat een mooie jongen heb je weer ,het is mijn favo koppel hoor ;D
Ik heb er zo´n goud valkje aan,dazzle is de enige waar ik echt maatjes mee ben,altijd roept ie me,altijd het bouwvakkersfluitje en kletsen,die wil ik voor geen goud meer missen,dat zijn toch wel een paar grijze haren waard toch ;) ;D
Dus als je je twijfels weer hebt met de jongen denk dan aan Dazzle jr,mijn allerliefste valkje :-*

ben benieuwd hoe deze zich gaan ontwikkelen.
groetjes eefje


Ik dacht toch echt dat ik al op je berichtje had gereageerd ;D Ja hoor, Dazzle jr is zeker grijze haren waard ;D En ik weet dat het gewoon hele leuke jongen zijn die Dazzle en Chico krijgen, kijk nu maar weer ;), maar ze zijn alleen even wat arbeidsintensiever, hahaha.


haha maakt niet uit hoor :D
ik ben benieuwd hoe dazzle jr zijn jongen gaan worden,hij heeft ook een pittige pop dus als het erfelijk is :o
Hoe was balou eigenlijk?
want die jongen zijn heel rustig,bekijken alles een beetje,vallen in slaap,laten zich kroelen,alleen het pareltje is echt een haaibaai maar verder zijn ze heel kalm,wel bang maar rustig bang ;D

groetjes eefje


Balou was erg lief, tot dat ik hem bij de ouders weghaalde en beneden neerzette  ;D ;D ;D Nou, je weet het hè, dat was ook de reden dat ik Balou uiteindelijk aan jou verkocht, hij was plots helemaal niet tam meer, hahahaha.


ja dat is zo maar ik wist niet meer hoe hij voor die tijd was dus vandaar.
hij is redelijk rustig van karakter dus ik denk dat het wel goedkomt met hun jongen,alleen hun pareltje is een heftig beestje maar de rest is relaxed ;D

groetjes eefje