20 mei 2024, 19:25:11

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Diaantje

Leuk weer!!!
Met Simba gaat het wel redelijk, ze moet echt wel wennen...
Ik hoop dat ze gauw haar normale voer gaat eten want nu is dat alleen nog maar trosgierst...
Ze zitten nu allebei bij me zich te wassen....
Tjippy vind Simba wel intressant maar andersom nog niet.. Simba is alleen maar aan het blazen als Tjipy haar aanraakt...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Citaat van: Diaantje(s) op 23 maart 2007, 19:51:06
Leuk weer!!!
Met Simba gaat het wel redelijk, ze moet echt wel wennen...
Ik hoop dat ze gauw haar normale voer gaat eten want nu is dat alleen nog maar trosgierst...
Ze zitten nu allebei bij me zich te wassen....
Tjippy vind Simba wel intressant maar andersom nog niet.. Simba is alleen maar aan het blazen als Tjipy haar aanraakt...



Pas op dat ze niet alleen maar aan de trosgierst gaat hè ? Vraag maar aan Monky ( Garath ) hoe dat kan aflopen  ::)  Die heb ik hier nog terug gehad om van zijn trosgierstverslaving af te krijgen  ;D ;D ;D En als Simba lekker bij je zit te wassen gaat het toch hartstikke lekker ! Dat doen ze alleen maar als ze het naar hun zin hebben  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Zenya, het laatste jong, is net opgehaald. Ik heb meteen de kooi van Dimple en Magic open gezet, kunnen ze lekker fliedefladden !  ;D Morgen wordt de kamervolière weer in elkaar gezet en dan gaan beide koppels weer lekker in de volière.

Vanmiddag naar de vogelhandel geweest en een zak zaad en 2 lianen gehaald. Die lianen zagen we in stukken en komen in de kamervolières. Ze hangen ook in de grote volière. Ze zijn wel aan de prijs, maar ach....  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

[quote author=
Pas op dat ze niet alleen maar aan de trosgierst gaat hè ? Vraag maar aan Monky ( Garath ) hoe dat kan aflopen ::) Die heb ik hier nog terug gehad om van zijn trosgierstverslaving af te krijgen ;D ;D ;D En als Simba lekker bij je zit te wassen gaat het toch hartstikke lekker ! Dat doen ze alleen maar als ze het naar hun zin hebben ;)
[/quote]
Ja klopt.. ik las het..
Ik ga haar morgen ook geen trosgierst geven, dan kan ik haar ook een beetje in de gaten houden...


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Marije

Zijn d'r al nieuwe foto's van de beebies? :D
*is helemaal niet nieuwsgierig ::)*

Karin

Nou, hier zijn ze dan hoor, de foto's  ;D

Jong 1, dit is de oudste en begint al te "duiken". Zich zo klein mogelijk maken dus  ;D





Jong 2, nu vindt deze kroelen nog wel leuk  ;D



Jong 3, het pareltje, en mooi dat deze wordt ! Precies mama-dazzle met haar mooie pareltjes :



Terwijl ik jong 3 pap geef ( ze krijgen nu 2 x per dag een beetje pap  ) zit jong 2 een beetje op mijn schoot te spelen  ;D





Zolang ze nog niet kunnen vliegen gaan ze 's avonds mee naar beneden voor een uitgebreide knuffelsessie. Marcel moet verplicht ook ff knuffen  ;D Op zo'n moment zou kinderen wel handig zijn, hahaha. Maar ja, ik moet het dus verder alleen doen. Als ze gaan vliegen doe ik de knuffelsessies boven, want het is niet de bedoeling dat ze beneden vliegen  ;D Er zit al genoeg pap aan de muren van mijn handopfokjes, hahahaha.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Oh, wat een liefies! :D Bontjes vind ik er altijd zo lekker 'slordig' uitzien, net of iemand hier en daar een likje verf op ze heeft geschilderd.... ;D Het pareltje wordt ook prachtig zeg! :o
Groetjes,
Marije

Karin

Ja, mooi zijn ze hè ?  ;D Ik vind beide één van de mooiste mutaties, mijn "naam" zegt het al  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Zo, net weer een uitgebreide knuffelsessie achter de rug  ;D Als je ze zo ziet zou je niet zeggen dat het van die drukspookjes worden. De oudste begint dus al een beetje te "duiken", maar gelukkig laat hij / zij het kroelen goed over zichheen komen en gaat na een paar minuutjes zelfs "kieren-van-genot"  ;D We hebben vanavond bij het oudste bontje het spalkje van de spreidpootjes weggehaald. Het is even wennen voor hem / haar, maar het ziet er verder prima uit.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Fijn dat ze zich nog goed laten kroelen, hopelijk blijft dat nog lang duren! :D
Fijn ook dat de spreidpootjes van jong 1 er goed uitzien, dankzij je tape-kunsten! ;D
Groetjes,
Marije

Diaantje

Leuke foto's.. gelukkig gaat het met de spreidpootjes goed.
Heb je al een huisje voor ze gevonden?


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Citaat van: Diaantje(s) op 27 maart 2007, 10:29:29
Leuke foto's.. gelukkig gaat het met de spreidpootjes goed.
Heb je al een huisje voor ze gevonden?


In principe wel, alleen als het tweede bontje een man blijkt te zijn is die over. Dan moet ik er een ander baasje voor zoeken. We wachten nog op de DNA test uitslag.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Spannend!!
Ik hoop dan dat het een pop is. Maar anders vind je er vast wel een ander goed huisje voor..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

..... een man, helaas  :-\ Ik heb Marije al een IM gestuurd. Zo jammer, ik had hem haar graag gegund, het is ( nu nog  ;D ) een dotje. Veel rustiger als bontje 1, wie weet is dat dan de pop, hahaha.  Nu moet ik dus op zoek naar een lief baasje voor dit ventje.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

dat komt ook wel weer goed,jij raakt steeds je jongen nog kwijt dus dat zal ook deze keer zeker wel goedkomen.
ze zijn prachtig!

groetjes eefje