20 mei 2024, 14:40:28

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Weer tijd voor een fotoupdate :

Het pleegjong van Dizzy en Diba, het bonte witmaskertje. Ik heb het gisteren opnieuw moeten ringen, want de ring was foetsie  ;D Iets te vroeg geringt.



Dan de jongen van Dimple en Magic :

Jong 1, Kiama :





Jong 2, Pepe :





Jong 3, Valko of Jorja





Jong 4, Valko of Jorja





Jong 5, Grover





Ik heb nog steeds de DNA uitslag van de jongen niet binnen, en dat is balen ! Want dit weekend hadden die jongen weggekunt. Ik hoop ze morgen nog binnen te krijgen.

En dan de jongen van Nessa en Kenya :

Jong 1, Kiko



Jong 2, Gizmo



Pleegjong, Cocky



Jong 3, Phoenix



Jong 4, Tjippy



En alle 5 op een rij :

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hoi Karin,

Wat een prachtige valkjes.... :-* :-* :-* wat groeien ze hard zeg...het zijn al echte mooie valkjes om te zien! Ik vind ze echt allemaal even schitterend.
Het pleegjong van Dizzy en Diba is ook heel lief! Weet je al of het een mannetje of een popje is, of weet je dat niet van tevoren?
Mijn complimenten voor al deze prachtige valkjes!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Nee, geen idee wat het geslacht is. Mocht het er pareltjes bij hebben is het en pop, maar ik denk niet dat dat het geval zal zijn. De kans is klein dat Jipper split is voor parels.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mara

Hoi Karin

Wat een scheetjes. Echt, en de foto's zijn zo mooi.

Liefs

Mara

Karin

Dank je.

Morgen wordt het eerste jong opgehaald : Kiama ! Helaas kunnen de andere 2 - 3 nog niet weg, want ik heb de DNA test nog niet binnen, bááááálen !! Ik hoop het maandag of dinsdag binnen te krijgen, want het wordt tijd dat ze weg gaan  ;D

Nummer 3, die jullie allemaal zo schattig vonden ? Een echte deugniet ! Ik heb gisteren Kiama, Pepe en jong 3 apart gezet in een kooi. Toen ik vanmiddag boven kwam zaten er ineens maar 2 in de kooi  :o Was nummer 3 langs de opening gegaan waar normaal een voerbak in gaat. Ik dacht : dat doen ze nooit ! Nou, mooi mis  ;D Hij / zij zat met zijn dikke kont in de zaadbak ! En wilde echt niet terug in de kooi. Gelukkig is het me binnen een paar minuutjes gelukt  ;D

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

 ;D ;D Wat een deugnieten!!

Balen dat je DNA-uitslagen nog steeds niet hebt,

Hopelijk maandag wel.

Ik duim voor je.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Karin,

Wat een stout lief valkje ;D ;D Het moet wel een grappig gezicht geweest zijn ;) Ik ben benieuwd wanneer je de dna-uitslagen hebt. Het blijft dus nog even spannend!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Esther*

Heej,

Prachtige foto's weer! Ze lopen hier zo van het beeldscherm af! ;D  ;D
gr Esther

Karin

Vanmiddag is Kiama opgehaald, de eerste in het rijtje.... Voorlopig komt het valkje alleen te zitten tot het tweede nest van Dimple en Magic weg mag, dan nemen ze er een tweede bij  ;D

Het pleegjong van Dizzy en Diba wordt zo te zien heel bijzonder : de vleugels en staart worden donker en de rest wit ! Heel apart, ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien als het helemaal in de veren zit.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Yvon

Hoi hoi

Zo zie je maar,ook jonge valkjes doen dingen die je  nooit verwacht.  ;) ;D
Laat het pleegjong dan maar heel snel alle veertjes krijgen,zodat wij het ook kunnen zien.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Karin

Baaaalen, ik heb net Gendika gebeld, zijn die mutsen net 2 weken op vakantie geweest    In plaats dat ze dat gewoon even op hun site zetten !  Zit ik dus voor jan doedel al die tijd in spanning en voor mijn brievenbus te wachten. Ze denken dat de uitslag er woensdag is, dat is nog 3 dagen  De jongen zijn nu al ruim 7 weken en het valt niet mee om ze goed tam te houden. Ze zijn er gewoon aan toe om naar hun nieuwe baasjes te gaan die ook al heel lang in spanning wachten. Daarnaast heb ik straks een probleem als jong 3 en jong 4 of beide mannen, of beide poppen blijken te zijn, want dan heb ik er eentje "over". Ik heb nog wel mensen op de wachtlijst, maar die verwachten het helemaal niet. Ik weet niet hoe ze gaan reageren als ik zeg "hé, verrassing, ik heb een valkje voor je, moet je hem wel meteen op komen halen" 
Ene... ben niet boos, gewoon zwaar pissig   
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Inger m

Hoi Karin,
Twee weken, net als zo'n beetje de rest van Nederland...Wel vervelend, maar ik denk dat heel veel mensen in die periode vrij zijn of hun dagen opmaken. Ik zou daar ook niet van staan te kijken. In jouw geval is het natuurlijk wel vervelend, maar kun je een paar daagjes langer van ze genieten... ;)

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

ManjaV

Hey Karin,

Oh wat vervelend nou! Ja, ik zou er ook chagerijnig van worden, want het gebeurt niet vaak dat een heel bedrijf dicht is?  ??? Veel mensen nemen idd wel vakantie rond die tijd, maar je verwacht niet dat een commercieel (?) bedrijf de poorten dichtgooit voor zo een tijd! Balen hoor!
Mocht je een mannetje over hebben en je weet niemand, stuur me dan even een mailtje ;D
Nu is het dus nog een aantal dagen in spanning zitten voor jou (en de baasjes)...

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Citaat van: ManjaV op  8 januari 2007, 18:00:43
Hey Karin,

Oh wat vervelend nou! Ja, ik zou er ook chagerijnig van worden, want het gebeurt niet vaak dat een heel bedrijf dicht is? ??? Veel mensen nemen idd wel vakantie rond die tijd, maar je verwacht niet dat een commercieel (?) bedrijf de poorten dichtgooit voor zo een tijd! Balen hoor!
Mocht je een mannetje over hebben en je weet niemand, stuur me dan even een mailtje ;D
Nu is het dus nog een aantal dagen in spanning zitten voor jou (en de baasjes)...

Groetjes,
Manja


Inderdaad, zo'n groot bedrijf, dat verwacht je niet. En ik had nog expres op de site gekeken. Maar goed... Voor de mensen waar ze naar toe gaan is het natuurlijk helemaal spannend ;) Mochten het nu alle 3 mannen zijn weet ik je te vinden  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Hoi Karin,

Ok  ;D ;D ;D

Ja, ik weet wat het is om in spanning af te wachten op zo een uitslag. Ik heb het nu een paar keer meegemaakt, o.a. bij Sunny.
Bleek Sunny toch een mannetje te zijn, en ik was er inmiddels zo verliefd op ;D ;D ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki