20 mei 2024, 19:15:11

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Citaat van: Monky op 13 november 2006, 00:02:28
Hi Karin,
Ik hoop echt dat het katje het allemaal overleeft. Het ziet er echt schattig uit.
Ach gut...er blijft dan echt niet veel van zo'n diertje over als het nat is, hè?

Ik hoop dat je andere koppels er ook binnenkort helemaal voor gaan ;D Dan kunnen wij ook weer helemaal volop meegenieten ;D ;D ;D

Groetjes,
MOnky


Ik hoop het ook, ik heb het vaak genoeg voorgedaan 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

 ;D ;D ;D ;D :P

Wat is je poesje trouwens lief :-*
Vooral als ze nat is ;D

( ::) bovenstaande zin is wel erg dubbelzinnig :-[, zo bedoel ik het natuurlijk niet ;D)

Vind ik met de shih-tzu's van mijn ouders ook altijd zo grappig.
Zonder die vacht blijft er niks over ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Citaat van: ManjaV op 13 november 2006, 09:04:48
Hey Karin,

Zo te horen zijn de valkjes helemaal in de stemming bij jou! En ik herinner me idd jouw verhalen over de kleintjes van Dazzle en Chico. Toch lijkt het mij superleuk dan juist een van die kleintjes te hebben, een echte uitdaging! En jij hebt het bewijs dat ze wel degelijk echte kroelerds kunnen worden. :D Ik zou gewoon Dazzle en Chico lekker hun eigen eitjes laten uitbroeden, je krijgt dan tenminste valkjes met pit, dat is ook harstikke leuk! Ga ervoor, zou ik zeggen! :D :D

En ach wat een lieverdje is dat kleine katje toch. Het is nog zo klein.
Ik vind het zo lief van je dat je de kleine helemaal probeert op te knappen. Ik hoop ook echt dat dit gaat lukken, aan je goede zorgen ligt het iig niet. Heel veel sterkte met dit kleintje gewenst.
En net als Caroline ben ik nu ook benieuwd naar de naam. ;)

Groetjes,
Manja



Als jij en nog 2 mensen nou beloven er één te nemen zal ik er over na denken      
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Rianne op 13 november 2006, 12:05:14
Ach, wat een lief hoofdje heeft je persje! :-* Gelukkig heeft het nog een redelijk groot neusje (voor een pers), dit is voor de ademhaling toch beter. Ik heb mijn katten ook meerdere keren gedouched, er blijft echt niks van over, mijn vriend moet daar altijd zo om lachen ;D




Ik denk dat ik in al die jaren wel 100 perzen kaalgeschoren heb ( en nog meer persen alleen ontklit ), dan weet je helemaal niet meer wat je ziet    Helaas zijn er veel mensen die een pers nemen en het niet goed bijhouden, en als ze dan helemaal vervilt zijn mogen wij ze onder narcose kaalscheren. Niet echt bepaald mijn favoriete klusje   
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 13 november 2006, 18:16:02
Citaat van: Karin op 12 november 2006, 23:28:17
Degene die vorig jaar mijn dagboek hebben bijgehouden weten misschien nog dat Dazzle en Chico hele lastige jongen krijgen. Als ze een week of 3 1/2 zijn worden het net kleine duiveltjes en ik moet ontzettend goed mijn best doen om ze goed tam te houden. Het zijn wel hele leuke valkjes, ook heel mooi ! Maar ja, ik verkoop natuurlijk wel tamme valkjes en ik wil graag dat ze meteen tam zijn bij de nieuwe baasjes en niet na een paar weken.


::) ;D


Ja, jij hebt Fikske veel te snel bij de andere valkjes gezet, eigen schuld, dikke bult 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Citaat van: Mariska op 13 november 2006, 19:39:12
;D ;D ;D ;D :P

Wat is je poesje trouwens lief :-*
Vooral als ze nat is ;D

( ::) bovenstaande zin is wel erg dubbelzinnig :-[, zo bedoel ik het natuurlijk niet ;D)

Vind ik met de shih-tzu's van mijn ouders ook altijd zo grappig.
Zonder die vacht blijft er niks over ;D

Liefs
Maris!!


Nou, Mariska toch !!          
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Citaat van: Karin op 13 november 2006, 19:40:40
Citaat van: ManjaV op 13 november 2006, 09:04:48



Als jij en nog 2 mensen nou beloven er één te nemen zal ik er over na denken     


Karin - je brengt me wel in verleiding ;D ;D
Wanneer laat je ze broeden?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Citaat van: ManjaV op 13 november 2006, 20:04:30
Citaat van: Karin op 13 november 2006, 19:40:40
Citaat van: ManjaV op 13 november 2006, 09:04:48



Als jij en nog 2 mensen nou beloven er één te nemen zal ik er over na denken


Karin - je brengt me wel in verleiding ;D ;D
Wanneer laat je ze broeden?

Groetjes,
Manja


Als het goed is krijgen ze deze week of volgende week een blok. Ligt er aan hoe snel Jipper en Mellody weer willen beginnen 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Citaat van: Karin op 13 november 2006, 19:51:25
Citaat van: Rianne op 13 november 2006, 12:05:14
Ach, wat een lief hoofdje heeft je persje! :-* Gelukkig heeft het nog een redelijk groot neusje (voor een pers), dit is voor de ademhaling toch beter. Ik heb mijn katten ook meerdere keren gedouched, er blijft echt niks van over, mijn vriend moet daar altijd zo om lachen ;D




Ik denk dat ik in al die jaren wel 100 perzen kaalgeschoren heb ( en nog meer persen alleen ontklit ), dan weet je helemaal niet meer wat je ziet    Helaas zijn er veel mensen die een pers nemen en het niet goed bijhouden, en als ze dan helemaal vervilt zijn mogen wij ze onder narcose kaalscheren. Niet echt bepaald mijn favoriete klusje   


Dat is ons nog nooit gebeurd gelukkig. Nu moet ik zeggen dat mijn perzen een makkelijke vacht hebben. :)
Mijn ouders hadden een hele lieve pers en die heette ook Poekie. Is dus wel toepasselijk ;)

ManjaV

Hey Karin,

Ik zal zo eens eventjes op je site kijken, want welke mutaties waren Dazzle en Chico ook alweer?

Hoe gaat het met de kleintjes trouwens? :D
En met het jonge katje?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mandy

Hoi Karin,

Wat jammer dat dat ene valkje dood is gegaan. :-\
Maar gelukkig gaat het met de rest goed. :)
Succes verder.

En dat poesje, wat lief! :-*
Ik heb normaal niks met katten maar deze heeft zo'n leuk koppie, net een "bulldogkat" met dat platte snoetje hahaha! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Citaat van: Rianne op 13 november 2006, 21:34:07
Citaat van: Karin op 13 november 2006, 19:51:25
Citaat van: Rianne op 13 november 2006, 12:05:14
Ach, wat een lief hoofdje heeft je persje! :-* Gelukkig heeft het nog een redelijk groot neusje (voor een pers), dit is voor de ademhaling toch beter. Ik heb mijn katten ook meerdere keren gedouched, er blijft echt niks van over, mijn vriend moet daar altijd zo om lachen ;D




Ik denk dat ik in al die jaren wel 100 perzen kaalgeschoren heb ( en nog meer persen alleen ontklit ), dan weet je helemaal niet meer wat je ziet Helaas zijn er veel mensen die een pers nemen en het niet goed bijhouden, en als ze dan helemaal vervilt zijn mogen wij ze onder narcose kaalscheren. Niet echt bepaald mijn favoriete klusje


Dat is ons nog nooit gebeurd gelukkig. Nu moet ik zeggen dat mijn perzen een makkelijke vacht hebben. :)
Mijn ouders hadden een hele lieve pers en die heette ook Poekie. Is dus wel toepasselijk ;)


Poekie past bij iedere kat hè ?  En ze reageren er allemaal op.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: ManjaV op 14 november 2006, 09:24:58
Hey Karin,

Ik zal zo eens eventjes op je site kijken, want welke mutaties waren Dazzle en Chico ook alweer?

Hoe gaat het met de kleintjes trouwens? :D
En met het jonge katje?

Groetjes,
Manja


Alle kleuren van de regenboog    bont, gepareld, wildkleur, bont gepareld en dit allemaal eventueel in combi met cinnamon. Wel mooie jongen dus, maar wel pittig 

Het katje niest nog steeds veel, maar eet redelijk tot goed ( ik wil er gewoon te veel in hebben  , ik ben niet snel tevreden ). Ook is het erg speels, helaas kan het niet te veel uit de bench, maar een paar keer per dag mag hij lekker over een deken op de bank rennen ( i.v.m. mijn andere katten ). Als hij minder niest mag hij wat meer los in de huiskamer, maar dan moet Indy wel ff in de gang, want die denkt dat het voor haar is    Morgen doe ik weer een fotoupdate van de piepkuikens.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Mandy op 14 november 2006, 11:52:30
Hoi Karin,

Wat jammer dat dat ene valkje dood is gegaan. :-\
Maar gelukkig gaat het met de rest goed. :)
Succes verder.

En dat poesje, wat lief! :-*
Ik heb normaal niks met katten maar deze heeft zo'n leuk koppie, net een "bulldogkat" met dat platte snoetje hahaha! ;D


Dank je. Ja, jij als bulldog gek valt wel voor dat platte smoeltje      Het is een snoepie hoor. Ik ben wel gek op katten, wel eigelijk een ander ras ( ben gek op burmezen, die komen hier dus ook als al mijn oude kattene er niet meer zijn. Mijn katten zijn tussen de 13 en 16 jaar oud ) , maar goed, het katje heeft zichzelf niet gemaakt 
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves