30 mei 2024, 13:56:39

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Helaas was de batterij van mijn digicam bijna leeg, dus geen foto's van alle jongen apart, wel 4 op een rij  ;D De jongen zitten wel op volgorde  Netjes hè ?



Het oudste jong is in ieder geval cinnamon, maar ik denk dat de andere 2 dat ook zijn. Nog even afwachten.... Het vierde jong is volgens mij een wildkleurtje. Degene die hem gereserveerd had wilde eigelijk een geparelde man, maar waren al zo verliefd.... Ik denk dus wel dat ze hem ook willen. Het is in vergelijking met de bonte witmaskertjes een stuk rustiger. Een cool valkje

Ik heb van het derde jong wel wat aparte foto's gemaakt. Het wordt dus een behoorlijk zwaar bonte



Op beide vleugels heeft het een mooie vlek en een aantal van zijn / haar staartveren zijn donker. Verder op de borst een donkere band en bij zijn / haar wangen een vlek. Zover ik nu kan zien wordt de rug verder helemaal wit :



Ook nog een filmpje kunnen maken ( het fimpje van 2 dagen geleden die jullie nog te goed hadden staat op de vorige pagina ) :

KLIK HIER
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

*Yvon

Hoi hoi

Nou laat die veertjes maar snel doorkomen,zodat we het nog beter kunnen zien.  ;D
Ze zien er nu al mooi uit.  :-*

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Oh wauw, wat gaaf zeg! :D Ga je deze dan zelf houden of niet?
Ze zien er lief uit hoor!

Monky

Hi Karin,

Wat zijn het weer schatjes...

Zijn er al mogelijke geparelde lutino's gesignaleerd?  ;D

Arme Whooshy ziet er niet uit met die kale oortjes  :-\
Ik hoop dat ze weer snel bedekt zijn... Anders moet ik straks als het kouder wordt oorwarmertjes dragen  ;D ;D ;D Of ik zet natuurlijk de verwarming aan  ::) ;D

Ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien als ze helemaal in de veren zitten  :) Ik ben trouwens helemaal weg van jong 1  :-* :-* :-*
Heb je al gegadigden?

Groetjes,
Monky

Karin

Citaat van: Rianne op  6 november 2006, 10:21:20
Oh wauw, wat gaaf zeg! :D Ga je deze dan zelf houden of niet?
Ze zien er lief uit hoor!


Eeeeh, weet ik nog niet Gaat een beetje liggen aan het karakter ( niet al te druk ) en of het een popje is. Popjes kan ik er nog wel bij hebben
Maare... ik wacht eerst tot het helemaal in de veertjes zit
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

6 november 2006, 16:49:45 #2541 Last Edit: 6 november 2006, 16:52:33 by Karin
Citaat van: Monky op  6 november 2006, 16:21:45
Hi Karin,

Wat zijn het weer schatjes...

Zijn er al mogelijke geparelde lutino's gesignaleerd?  ;D

Arme Whooshy ziet er niet uit met die kale oortjes  :-\
Ik hoop dat ze weer snel bedekt zijn... Anders moet ik straks als het kouder wordt oorwarmertjes dragen  ;D ;D ;D Of ik zet natuurlijk de verwarming aan  ::) ;D

Ik ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien als ze helemaal in de veren zitten  :) Ik ben trouwens helemaal weg van jong 1  :-* :-* :-*
Heb je al gegadigden?

Groetjes,
Monky


Noop, dat koppel had wel 5 eitjes, alles bevrucht, maar er maar één uitgekomen, een wildkleur mannetje Ze hebben het blok nog en ik hoop dus dat de volgende ronde ze meer succes hebben

Alles is inderdaad al gereserveerd. Nog niet verdeelt, want we wachten eerst op de veertjes Maar ze mogen hierna nog een ronde, dus als je geïntereseerd bent Ik denk dat ik tegen die tijd alle mensen die nu nog op de wachtlijst staan wel aan een jong heb kunnen helpen.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

6 november 2006, 22:50:36 #2542 Last Edit: 6 november 2006, 22:53:16 by Monky
Hi Karin,

Ik wacht dan maar rustig af. Zoveel haast heeft het ook niet 
;D ::) ::) ::) ;D

Maar het zijn allemaal pracht jongen  :-*

Groetjes,
Monky

ps hoe gaat het met de cahti's?  :)

Karin

Ik heb een hele droevige mededeling.... Gisteren toen ik uit mijn werk kwam en de ouders eten heb gegeven ging alles nog goed met de jongen, mooie volle kropjes. Gisterenavond ging ik pas laat naar de vogels, omdat ik hoofdpijn had. Toen ik de jongen controleerd lag het derde jong dood in het blok  :'( :'( :'( Het ging zo goed met dit valkje. Ok, het groeide niet zo snel als de 2 oudste, maar het had steeds een vol kropje en liet echt van zich horen. ik was er ook zo trots op, zo'n mooi zwaar bont valkje. Stiekem had ik het in gedachte al voor mezelf gereserveerd..... Ik heb dit nog nooit gehad. Ok, ik heb wel vaker een dood jong gehad, maar die was dan veel jonger, als bijvoorbeeld de onervaren ouders ineens het nest verlaten.... Ook erg, maar daar heb je nog geen band mee. Het kropje van het jong was gewoon halfvol. Het ligt nu in de tuin begraven, vlak bij Lilo, het jong wat vorig jaar dood gegaan was.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

:o Nou ja... hoe kan dat nou weer? :-\ En je was er zo trots op... :'(

Monky

Hi Karin,

Wat ontzettend jammer  :(
Op de foto ziet ze er gewoon gezond uit.  :-\

Ik hoop dat alles verder goed blijft gaan met de andere jongen.

Groetjes,
Monky

Mariska

Ach Karin, wat sneu nou :'(

Hoe kan dat nou hè?!
Ze zag er toch hartstikke goed uit.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

 :'( :'( Hè wat sneu,  :-\ net wat je schrijft, het was zo'n beauty.  :'(

Hopelijk blijft het met de andere wel goed gaan.

Sterkte!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Wat een droevig nieuws.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!