20 mei 2024, 01:55:43

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

*Esther*

Ach, wat balen.

Ik heb in Zwolle toch wel hele mooi primrozen zien zitten. Vrij jong nog.
Hier heb ik ook geen extra primroos pop meer zitten :-\ Alleen een dochter van mijn primroos man maar die pop was zwaar bont. Dus het jong is ook niet helemaal primroos (wrs pop)
Heb je geen hele bonte pop over? Je weet maar nooit.

gr Esther

Karin

23 september 2006, 21:16:45 #2431 Last Edit: 24 september 2006, 00:02:29 by Karin
CitaatHeb je geen hele bonte pop over? Je weet maar nooit.


Nee, ik heb zelf geen popjes over helaas. Het is wel pech hebben, de eerste primrose pop ging dood en nu heb ik 2 mannen  ::) De zoektocht gaat dus verder. Als ik niet kan ruilen dan verkoop ik de mannen. Heel jammer, ze zijn zo mooi, maar ja, de grote volière zit nu gewoon vol  ::) Alleen nog een pop erbij en dan is het compleet. Ik ga dus eerst kijken of ik kan ruilen, maar liefhebbers die willen overnemen mogen me wel IM-en  ;) Ik ben niet in Zwolle geweest, vandaag hadden we een Aussie dag in België, vlak bij Antwerpen, ook heel leuk  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

Wat ontzetten balen dat het beide mannetjes zijn!!! Hoe is het mogelijk  ??? Ik kan me voorstellen dat dat een teleurstelling is. Ze zijn ook prachtig. Echt balen  :-\
Ik hoop dat je toch vrij snel wel een popje vindt.

Groetjes,
Monky




Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Wat jammer dat er geen popje bij is :-\ maar zo'n mooie valkjes kun je toch niet weer weg doen?! :o




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

•=Bonnie=•

Hey Karin ik had je een pm geschreven over de primroses. Kijk maar ff of je er wat mee kunt/wilt. Ken je het blad "de Hondenwereld" ? In december hebben ze onverwacht een rasportret van de aussie :)

Karin

Citaat van: Monky op 24 september 2006, 00:11:08
Hi Karin,

Wat ontzetten balen dat het beide mannetjes zijn!!! Hoe is het mogelijk ??? Ik kan me voorstellen dat dat een teleurstelling is. Ze zijn ook prachtig. Echt balen :-\
Ik hoop dat je toch vrij snel wel een popje vindt.

Groetjes,
Monky






Inderdaad balen ! :(  Ik hoop ook dat ik een popje vind ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Caroline op 24 september 2006, 00:14:25
Hè getsie, wat balen!!! :-\


Inderdaad, want ze zijn allebei zóóóó mooi ! :(
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 24 september 2006, 08:38:50
Wat jammer dat er geen popje bij is :-\ maar zo'n mooie valkjes kun je toch niet weer weg doen?! :o


Helaas, ik heb geen plek voor nog 2 koppels ( want er moet dan natuurlijk ook weer een pop bij ).
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Citaat van: Bonnie op 25 september 2006, 17:03:21
Hey Karin ik had je een pm geschreven over de primroses. Kijk maar ff of je er wat mee kunt/wilt. Ken je het blad "de Hondenwereld" ? In december hebben ze onverwacht een rasportret van de aussie :)


Ik heb het gehoord ja, ik ben benieuwd ;) Ene kant wel leuk, maar de aussie moet niet te bekend worden ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 27 september 2006, 19:56:40
Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 24 september 2006, 08:38:50
Wat jammer dat er geen popje bij is :-\ maar zo'n mooie valkjes kun je toch niet weer weg doen?! :o


Helaas, ik heb geen plek voor nog 2 koppels ( want er moet dan natuurlijk ook weer een pop bij ).


Kijk nog eens héél goed rond, er is zeker nog ergens een plaatsje vrij! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Citaat van: Marc - Vier Kuifjes op 24 september 2006, 08:38:50
Wat jammer dat er geen popje bij is :-\ maar zo'n mooie valkjes kun je toch niet weer weg doen?! :o


Eeeeh, ik heb Marcel net gemeld dat ik een volière in zijn werkkamer wil bouwen, maar hij wil dat niet, flauw hè ?  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Ach jee dat is balen zeg. :-\
Maar het zijn wel knappe mannen. ;)
Misschien wel iets voor deze dame?

Maar ik weet niet of ik haar hou, misschien verkoop ik ze wel na de TT, even afwachten hoe ze het doet. ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mariska

 :o :o :o

Wauwie, dat zou een mooi koppel zijn :D

Ik zou de TT wel even af willen wachten voor zo'n mooie vrouw ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

27 september 2006, 23:17:47 #2444 Last Edit: 27 september 2006, 23:19:25 by Karin
Citaat van: Mandy op 27 september 2006, 22:39:19
Ach jee dat is balen zeg. :-\
Maar het zijn wel knappe mannen. ;)
Misschien wel iets voor deze dame?

Maar ik weet niet of ik haar hou, misschien verkoop ik ze wel na de TT, even afwachten hoe ze het doet. ;D


Mooi popje ! Als je haar verkoopt laat je het me maar weten ;) Jammer dat ze ook cinnamon is, want mijn man ( de primrose witmasker waar ik dus een pop voor zoek ) is ook cinnamon. Maar goed, het blijkt erg lastig om een popje zonder cinnamon te vinden.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves