20 mei 2024, 10:39:48

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Ik heb er 2 valkjes bij, en hopelijk blijft er in ieder geval één..... Ik hou jullie inspanning. Morgen meer. Ik duik zo mijn bedje in, want morgenochtend moet ik om half 9 bij mijn neefje en nichtje zijn, gaan we met zijn alle naar de efteling ! En daarna meteen door naar puppycursus, ik ben bang dat ik daar in slaap val  ;D ;D ;D Het was vandaag al zo'n drukke dag.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marianne

Hoi Karin,

Veel plezier in de Efteling.
(daar woon ik vlakbij)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

ManjaV

Hoi Karin,

Gefeliciteerd met je twee nieuwe valkjes :D
En veel plezier met je dagje uit, al lees je dit niet meer tijdig denk ik ;D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Dank jullie wel. We hebben genoten. Ene... zondag ga ik weer, maar dan via mijn werk  ;D Puur toeval. Ik ben nu doodop van de hele dag, we zijn pas een uurtje thuis ( na puppycursus Tessa opgehaald bij mijn moeder en daar nog even gegeten enzo ) en ik val om van de slaap. Morgen dus meer over de nieuwe valkjes  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

Wat gaaf dat je er weer twee valkjes bij hebt.
Zo'n dag bij de Efteling kan inderdaad slopend zijn.
Was het erg druk?
Ben je erg nat geworden  ;D ;D ;D

Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's van de nieuwe 2 of misschien 1  ???

Groetjes,
Monky

Caroline

Jeetje, jij weet ons wel in spanning te houden.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Ik ben ook benieuwd hoor! Duurt allemaal veel te lang! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

CitaatZo'n dag bij de Efteling kan inderdaad slopend zijn.
Was het erg druk?
Ben je erg nat geworden   


Het viel wel mee, voor sommige dingen moest je een kwartier wachten, bij andere kon je sneller doorlopen, maar het was wel drukker dan ik verwacht had. "s morgens zijn we in veel binnendingen geweest, en 's middags was het droog  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

CitaatJeetje, jij weet ons wel in spanning te houden.   


;D ;D ;D

CitaatIk ben ook benieuwd hoor! Duurt allemaal veel te lang! 


Nou, ik ga jullie zo verlossen hoor  ;)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Een tijdje geleden heb ik 3 valkjes in België gekocht, een falow bonte witmasker, een cinnamon primrose ( getekend) witmasker en een primrose ( getekend ) cinnamon geparelde. Het was de bedoeling dat de laatste 2 een koppel gingen vormen, maar helaas is het popje overleden, die bleek een leverkwaal te hebben. Na lang zoeken en wachten heb ik eindelijk ( bij hetzelfde adres als de vorige ) weer primroses gevonden. Ik wilde het liefst zonder cinnamon en zonder parels, zodat het geslacht van de jongen bekend zijn.

Omdat het nog niet duidelijk was of het 100 % zeker popjes waren ( ze zijn nog jong, een maand of 4 1/2 ) heb ik er 2 gekocht. Ik heb meteen veren opgestuurd voor DNA onderzoek. Ik hoop dus dat minstens 1 van de 2 een popje is  ;D Die mag dan blijven. Als het 2 poppen zijn hou ik ze voorlopig allebei. Een pop extra in de volière geeft minder kans op problemen dan een pop te weinig. En stel dat ik er één verkoop en precies die gaat dood kan ik weer opnieuw zoeken  ::) Ik kan altijd een pop in de toekomst weer verkopen.  Is het een man en een pop, dan ga ik die man verkopen. Niet meteen, maar over een maandje, want anders zit ze alleen in de quarantainekamer. Zijn het 2 mannen, dan heb ik pech.... dan hoop ik er één te kunnen ruilen tegen een mooie primrose pop. Nu dus maar in spanning afwachten op de DNA uitslag  ;D 

Bij de verkoper zaten ze al een maand apart, dus ik hou ze een maandje in quarantaine in een aparte kamer. Ze zitten wel beide in een aparte kooi, want ik wil niet dat ze te veel aan elkaar hechten. Maar ze staan naast elkaar, dus hebben ze wel veel aanspraak  ;D

Deze heeft het meeste geel :



klik hier



klik hier

En deze vind ik het mooiste :



klik hier



klik hier

Deze is wat forser en  lijkt ook het rustigste van karakter, maar ik heb haar / hem pas 1 1/2 dag, dus kan ik het nog niet goed beoordelen. Ik had er bijna 3 gekocht  ;D Er zat nog een geparelde primrose, maar die leek me wat ieler. Er was er nog een, maar die had iets te veel grijs naar mijn smaak. Maar goed, ik heb maar 2 kooien klaar staan en ik wil ze toch graag apart, dus maar 2 meegenomen  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

 :o :o :o

;D ;D ;D

Wat een plaatjes :-*

Als je er daar eentje van kwijt wil is dat vast niet moeilijk ;)
Ik hou me aanbevolen hoor als het zover komt ;D

Uiteraard hoop ik dat er in ieder geval 1 popje voor je bijzit.
Dat zou ik heel leuk voor je vinden en voor het mannetje ook waaraan ze dan gekoppeld word.

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

 :o :o Wat een beauty's!!!!

Jammer dat ze niet tam zijn anders wilde ik ook nog wel op je lijstje, als je er eentje over mocht houden.

Wat een prachtige jongen zul jij volgend jaar krijgen. Leuk hoor, Primroosjes, hoop ik ook te krijgen volgend jaar.  ;)

Succes met je DNA utslagen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Citaat van: Caroline op 20 september 2006, 14:11:51

Jammer dat ze niet tam zijn anders wilde ik ook nog wel op je lijstje, als je er eentje over mocht houden.

Hoy Caroline
Met jou toilettraining moet het toch wel lukken ,om ze zelf  tam te maken.
Groetjes Riny :D

Caroline

Citaat van: Riny op 20 september 2006, 14:25:17
Citaat van: Caroline op 20 september 2006, 14:11:51

Jammer dat ze niet tam zijn anders wilde ik ook nog wel op je lijstje, als je er eentje over mocht houden.

Hoy Caroline
Met jou toilettraining moet het toch wel lukken ,om ze zelf  tam te maken.
Groetjes Riny :D



Hoi Riny,

ALs ze jonger waren geweest was het te proberen geweest maar misschien al bijna een half jaar voor ze weg mogen bij Karin ........ die geef ik weinig kans.

Jij toch ook.  ;)

Groetjes van Caroline  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.