20 mei 2024, 16:18:48

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

22 augustus 2006, 00:22:49 #2370 Last Edit: 22 augustus 2006, 18:36:12 by Karin
Zo, weer een hoogtijd dat ik wat in mijn dagboek schrijf  ;D Er gebeurt nog niet zoveel op valkjes gebied, maar daar komt binnenkort wel verandering in, want eind deze maand / begin volgende maand gaan de broedblokken er weer in ! Ik twijfel nog even welke koppels. Ik wilde in ieder geval Dizzy en Diba doen, die zijn beide goed door de rui heen. Diba krijgt zelfs al weer staartveren en al zijn vliegpennen zijn weer aangegroeid ( bij zijn vorige eigenaar was hij gekortwiekt ) Dazzle-Chico en Magic-Dimple zijn al wel flink in broedstemming, maar die moeten even een maandje of wat wachten, anders zit het te dicht op de vorige nesten. Die zijn eind maart geboren. Ik wilde Nessa en Kenya doen, maar ik vind nog wat veertjes dus even wachten tot ik zeker weet dat ze goed door de rui zijn. Mijn nieuwe koppeltje ( ja, hebben nog steeds geen naam  ::)  Komt vanzelf wel  ;)  ) hebben er volgens mij ook best zin in. Ze hebben bij Inger maar 1 nest gehad, dus het is geen probleem dat ze nu nog een nest krijgen. Zit al weer een tijdje tussen. Bij Jipper en Mellody vind ik ook nog een paar veertjes. Gelukkig beginnen ze er nu allemaal een beetje doorheen te komen, want ik blijf veren ruimen  ;D Ik begin met maximaal 3 koppels valkjes en de andere mogen dan zo'n 1 - 1 1/2 maand later een blok. Ik heb 6 koppels dus het is dan druk genoeg. Ik denk dat ik dan half september bij de catharina's een blok ophang. Ik ben beniewd wat ze gaan doen ! Voor de liefhebbers 2 filmpjes van mijn catharina's :

filmpje 1

filmpje 2

Ik heb ook wat foto's gemaakt. Helaas komen de kleuren niet echt goed uit, in het echt zijn ze nog vééél mooier  ;D

O, lycos hapert, ff wachten.....
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nou, de foto's komen morgen wel, want de uploadpagina van Lycos schiet steeds in de fout. Ik heb ook nog een foto van het cinnamon popje gemaakt. Die doet het overigens heel goed. Een echt heel cool valkje. Die krijgt vast schatten van jongen  ;D Duurt alleen nog een jaartje  ::) Ze is van maart, dus ik moet minimaal tot maart 2007 wachten, maar omdat ik altijd in mei / juni op vakantie ga kweek ik niet meer "zo laat".
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Christine

Prachtige filmpjes!
Nu weet ik ook meteen welke geluidjes de kleine aapjes maken!!

Ik wacht op de foto's ;D
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marc van de Kuifjes

Gek die catharinageluidjes, lijken wel cavia's ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

ManjaV

Hoi Karin,

Ik ben benieuwd naar je nieuwe nestjes :D dat belooft weer wat!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Hier dan de foto's  ;D

Het popje voor River :



De catharina's :





De kleuren komen niet echt goed uit, maar zo hebben jullie een idee  ;D

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ManjaV

Leuke foto's, lief zeg, die catharinaparkietjes  :-* en het popje voor River is echt een beauty, ze lijkt een beetje op mijn Dreamy ;)

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Monky

Aaaahhhh
Daar zijn mijn lieve mokkeltjes ;D ;D ;D

Leuke filmpjes. Ik heb ze in het echt gezien, dus ik weet welke kleur ze precies hebben  ;D Maar zo zijn ze ook erg mooi  :-* :-* :-*
Ik ben zo benieuwd wat voor een cathi's je krijgt.


Je popje voor River is wel erg mooi moet ik zeggen. Ga je haar Valley noemen  ;D Op een of ander manier vind ik die namen bij elkaar horen  ???

Groetjes,
Monky




Mandy

Hé Karin,

Je bent al een poos niet geweest. Is alles goed? ::)
Of heb je het druk met de voorbereidingen van het nieuwe kweekseizoen? :)
Citaat van: Karin op 22 augustus 2006, 00:22:49
eind deze maand / begin volgende maand gaan de broedblokken er weer in!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Monky

Hi Karin,

Ik wilde je deze foto even laten zien  :) Twee lieverds die bij jouw vandaan komen  :)


Disa....&....Garath.... :-*

Groetjes,
Monky

Karin

Citaat van: Mandy op 30 augustus 2006, 21:36:22
Hé Karin,

Je bent al een poos niet geweest. Is alles goed? ::)
Of heb je het druk met de voorbereidingen van het nieuwe kweekseizoen? :)
Citaat van: Karin op 22 augustus 2006, 00:22:49
eind deze maand / begin volgende maand gaan de broedblokken er weer in!



Nou, het gaat weer wat beter, maar mijn oudste hond is erg ziek geweest. We dachten dat ze het deze keer niet zou halen. Vreselijke diarree is de raarste kleuren, absoluut niks eten, pillen gingen niet in enz. Gelukkig eet ze nu weer redelijk. Ik moet alleen 3 x per dag een klein portie geven ( ik geef vers vlees aan de honden ), anders komt het er weer uit. Ze staat nu op een hele stoot tabletten en we hopen dat we haar nog even bij ons mogen houden.


CitaatIk wilde je deze foto even laten zien   Twee lieverds die bij jouw vandaan komen


Wat een schattige foto Monique !

CitaatJe popje voor River is wel erg mooi moet ik zeggen. Ga je haar Valley noemen


Hahaha, leuk idee ! Ik zit steeds met River Phoenix in mijn hoofd ;)

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Jeetje, heftig joh.

Heel veel sterkte en beterschap voor je hond, hopelijk heeft ze nog eventjes.

Groetjes!!

Ps. heb je de broedblokken alweer hangen??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

1 september 2006, 19:01:55 #2382 Last Edit: 1 september 2006, 19:25:25 by Karin
CitaatPs. heb je de broedblokken alweer hangen??


Ik hoop ze aanstaande woensdag of donderdag op te hangen. 3 koppels valkparkieten en over een week of 2 - 3 het koppel catharina's. En als de 3 koppels jongen hebben de andere 3 koppels. Ik heb al weer een kleine wachtlijst, dus ik hoop weer op mooie jongen  ;D

P.s : voor de Indyfans, Indy heeft sinds gisteren een eigen weblogje : http://aussieindy.punt.nl/

Misschien ga ik tijdens het broedseizoen ook een weblogje maken van de jonge valkjes, maar jullie weten het hè, ben een beetje bijgelovig, dus ik weet niet of ik het durf. Zeker omdat ik nu een aantal onervaren koppels heb  ::)
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Hoi Karin, wat geweldig leuk gemaakt joh!!

En de foto's van Indy.  :-* :-*

Ik moest wel lachen om de oren van Indy, net zo eigenwijs als die van onze Indy.  ;) ::)

Lekker ding hoor, ik ga haar zeker volgen.

Hoe is het nu met de groenendaeler??

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

CitaatHoe is het nu met de groenendaeler??

Ze heeft vanavond een klein beetje eten gehad, en dat is er ingebleven. We moeten even aankijken. Het vervelende is dat ze ook een beetje vergeetachtig wordt en dus ook regelmatig in huis plast. 's Morgens vroeg kan ik me wel voorstellen, maar vanavond stond de schuifpui op en toch plast ze achter de bank  ::) We moeten haar dus nog beter in de gaten gaan houden.
CitaatHoi Karin, wat geweldig leuk gemaakt joh!!


Dank je  :-* Ik heb er inmiddels ook een paar filmpjes bijgezet. Er zit trouwens een Toller pupje bij mij op puppycursus  ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves