1 juni 2024, 21:22:02

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Sanne388

Tsjah..
Sinds Oscar lief is vliegt het zand eigenlijk wat minder..
Weet iemand of als een valkparkiet het warm heb dat hij dan bol gaat zitten? Oscar zat vanmiddag op me schouder.. eerst ff op me hand.. toen zat hij al zo bol, en toen zat hij lekker aan me haar te plukken op me schouder.. Ik denk dat het een
beetje te warm was, maarjah, hij zat zooow lieff :D.. k heb nu heel veel fotos met cam gemaakt

ManjaV

Hoi Karin,

Dizzy's nieuwe man zal vast zorgen voor leuke kleintjes ;)
Grappig he van die veelkletsende valkparkietjes. Alhoewel Mikki vandaag wat meer de boventoon voert ;)

Hoi Marc,

Kunnen ze goed lopen op dat spul?
Het is idd wel vrij duur! Maar als je er lang mee doet, maakt dat niet zoveel uit natuurlijk!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Karin

Hoi allemaal,

2 uur geleden is mijn lieve hond overleden. Kaylee is 12 jaar en 4 maanden geworden en is 1 1/2 dag ziek geweest. Waarschijnlijk had ze een inwendige bloeding ter gevolge van een tumor in haar lichaam die we nooit eerder opgemerkt hadden. Onze oudste hond wordt over 11 dagen 14 en we hadden gedacht dat zij het eerst zou gaan.... En toeval bestaat niet, ik werd net een uur geleden opgebeld door de fokker waarbij ik op de wachtlijst stond voor een pup dat er vandaag pups waren geboren en één in de kleur en geslacht die ik wilde zat er precies bij ! En we hadden gezegt dat we pas een pup zouden nemen als onze jongste hond er niet meer was ( ze spoorde niet helemaal en had een aantal gewoontes die we niet door de pup over wilde laten nemen ). Verdriet en vreugde ligt dicht bij elkaar in dit geval....

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Och jeetje!!   

Ik weet dat het al een ouwetje was maar dat maakt het verdriet er zeker niet makkelijk om. Hopelijk heeft ie niet veel meer hoeven lijden.

En wat een toeval dat je juist vandaag het telefoontje krijgt van de fokker. Welk ras was het ook al weer?? De Aussie hè??

Heel veel sterkte!! 

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Wat een dubbele dag zo voor jullie. Willen jullie weer zo snel een pup? Het zal zeker het verdriet wat verzachten, uitkijken naar zo'n klein onhandig pluisje met veel te grote poten ;D
Veel sterkte met het verlies van Kaylee.

Monky

Hi Karin,

Ik ben heel even thuis om te eten en dan lees ik dit  :'(
Het is heel verdrietig. Het is natuurlijk heel leuk zo'n pup erbij, maar toch heel veel sterkte met het verlies van Kaylee.

Liefs,
Erwin, Monique,
Whooshy, Garath en Disa

ManjaV

Hey Karin,

Wat erg voor jullie  :'( :'( :'(
Het komt helemaal zo erg aan als je het niet verwacht....
Ik leef met jullie mee, sterkte!

Liefs,
Manja
(en de vogelclan)


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Karin,

Wat erg voor jullie :'(
Gelukkig heeft ze niet lang geleden.
Ik weet hoe verdrietig zo'n verlies is en ik hoop dat de pup die op komst is jullie een klein beetje troost of in ieder geval afleiding kan bieden.
Kaylee heeft vast en zeker een heel mooi leven bij jullie gehad.
Ook wel erg sneu voor de oudste.
Hoe is zij eronder?

Heel veel sterkte!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

eefje nieuwenburg

oh wat sneu en tegelijk wat leuk dat er pups zijn geboren.
we leven met jullie mee,heel veel sterkte en ook heel veel plezier met het uitkijken naar de nieuwe pup!
een dikke knuffel en  :-* van dazzle jr,zazou en balou

groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

Tjonge... het zit je echt niet mee met je dieren de laatste tijd :(...
Gelukkig kan het jonge hondje de pijn gedeeltelijk verzachten :-\




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Riny

Hoy Karin
Heel veel sterkte gewenst,ik weet hoeveel pijn zoiets kan doen.
Het zit jullie ook wel niet mee de laatste tijd.
Eerst je lieve valkje en nu dit.
Groetjes Riny :'(

Sanne388

Jaah, inderdaad..
Eerst jazzy, nu je hond..
het zit je echt niet mee..

nog even vraagj tussen dit door...
zit een valkparkiet bol als hij het warm heb..? de laatste dagen zit oscar zo.. ook als hij bij me zit.. toch is het niet al te heet in die kamer.. ?? ???

*Esther*

He Karin
Dat verwoord je heel mooi; dat vreugde en verdriet dicht bij elkaar liggen.

Ik geloof zelf dat 'toevallig toeval' niet bestaat maar dat zulke situaties voorbestemd zijn.

Wat voor pup krijg je dan als het doorgaat?

gr Esther

Marc van de Kuifjes

Citaat van: ManjaV op  4 mei 2006, 15:18:54
Hoi Marc,

Kunnen ze goed lopen op dat spul?
Het is idd wel vrij duur! Maar als je er lang mee doet, maakt dat niet zoveel uit natuurlijk!

Groetjes,
Manja


Lopen op Corbo is geen probleem hoor, ze vinden het heel leuk om erin te scharrelen op zoek naar zaadjes die op de grond gevallen zijn. Je hoeft er ook geen dikke laag van te leggen, het blijft heel goed liggen en er ontstaan dus geen gaten. Als je het voor een konijn wilt gebruiken valt het wel duur uit omdat je het vrij dik moet leggen om de urine goed op te vangen. Het houdt het vocht en de geur wel vrij goed vast in dat geval.




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

carco

Hoi Karin

Het zit jullie inderdaad niet mee zeg, nu Kaylee weer :'(
Veel sterkte.
Maar wel fijn dat juist nu een pup voor jullie beschikbaar kan komen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!