1 juni 2024, 14:22:12

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Dazzle jr is split voor bont en kanssplit voor cinnamon, dus wie weet lukt het hem om ook zulke mooie jongen te krijgen  ;D Moet zijn popje ook wel bont in zich hebben. Ik heb je IM over Balou inmiddels beantwoord  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

ik hoop idd dat het popje het ook heeft maar dat blijft nog even een verrassing,nog een paar weekjes en dan mogen ze het gaan proberen denk ik.
ik heb weer terug geantwoord :D

groetjes eefje

Karin

Ik zag het  ;D ;D ;D We kijken het nog een week of 2 - 3 aan en als hij echt niet tam wil worden dan neem ik contact met je op. Het is een echte prater, hij zit gezellig te brabbelen  ;D ;D ;D Hij was er al jong bij, met 8 weken begon hij al. Maar ik wist natuurlijk al dat het een ventje was door de DNA test  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

oh dat zou gezellig worden hier want ze zitten hier allemaal hele verhalen te vertellen,Vito nog het meest en als je terug praat komt ie helemaal tegen het gaas aan om met je te praten,ik vind het wel gezellig hoor.

ik hou het in de gaten hier ;)

groetjes eefje

Sanne388

hey heey,, Is wel leuk als een valkje kan praten :D
k heb ooit een grasparkietje horen zeggen ""Charlyy lief "
Grasparkiet met capsones ;)
Vanavond ga ik me nieuwe valkparkiet ophalen :D
Eindelijk, al die tijd wachten :) maarjah,,
Hij/zij heet Oscar, maarja, ik weet niet of het een man of een pop is.

GroetJes, Sanne  8)

Karin

Weer even een update van de jongen. De 4 "weesjes" doen het goed. Ze eten graag de pap. Ik probeer nu 5 x per dag te geven, maar soms lukt het maar 4 x. De oudsten beginnen al aan het trosgierst te knabbelen, alleen hun eivoer bakje zien ze al poepbak  ;D



klik hier

De 7 van Dazzle en Chico beginnen al regelmatig uit het blok te komen. Vooral de "echte" jongen van hun gaan meteen blazen als ik binnen kom  ;D De pleegpareltjes zijn er helemaal cool onder  ;) Ik heb besloten het wildkleurtjeover een klein weekje of zo bij de weesjes te zetten. Dan wordt zij ( ik denk dat het een popje is ) een stuk makkelijker hoop ik. En kan ik makkelijker een baasje voor haar vinden. Ik heb nog niet veel geadverteerd, maar heb altijd het liefst via mijn site er mensen voor ( je krijgt soms zulke rare mensen als je adverteerd ). Maar als ze een week of 4 1/2 is en ik heb er nog niemand voor ga ik weer adverteren. Mocht er iemand interesse hebben in haar...  ;D Ik ben wel kieskeurig hoor wat betreft de nieuwe baasjes van mijn kroost. Ze gaan niet zomaar ergens heen. Misschien zoek ik ook nog een baasje voor het cinnamon bonte geparelde popje, maar daar moet ik nog even over na denken  ;D Maar mocht iemand interesse hebben mogen ze me wel IM-en. Nou, dit is het stelletje ongeregeld ( de rest is al besproken ). Ze zijn zelf zo gaan zitten, vond ik wel grappig  ;D :



klik hier

Groetjes, Karin..

p.s. : We gaan morgenmiddag voor een nieuwe ( nou ja, tweedehandse  ;D  ) auto kijken en ik vier morgenavond mijn verjaardag ( 2e paasdag ben ik jarig ), dus ik zal morgen niet veel online zijn.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Hoi Karin,

Leuke foto, zo diagonaal. Hebben de birdies leuk verzonnen ;)

Fijne verjaardag en succes met "autootje kijken". ;D

groetjes,  Nel :)

Monky

Oh wat een lieve foto's
Vooral deze:
Citaat van: Karin op 14 april 2006, 17:08:44



Ik wou echt dat ik die bonte geparelde nu kon nemen. Ik ben er echt helemaal weg van!!! Wanneer mag ze weg?
Oeps, ik draaf weer een beetje door hè.
Waarom hou je me toch iedere keer van die mooie valkjes voor  op de meest ongelegen momenten :-\ :(

Maar wat zijn het toch weer een beauties!!!
Alvast heel veel plezier morgen met je autootje kijken.

Groetjes,
Monky

eefje nieuwenburg

alvast een fijne verjaardag en succes met de auto!

groetjes eefje

Rianne

Wat een leuke foto's weer. Ik hoop dat Tiaro en Ayko bij mij flink aan het oefenen zijn voor zo'n mooie cinnamon geparelde. :)

Caroline

Hoi Karin,

Heerlijke foto's weer hoor.

Een hele fijn feest morgen en fijne verjaardag en uiteraard Pasen.

Groetjes van Caroline 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Hahaha, Monique, erg hè, zo'n valkparkietvirus  ;D Als ze goed zelfstandig eet (  ;)  ) mag ze einde eerste week mei weg. Dan is ze ruim 6 1/2 week oud. Maar dan zitten jullie nog helemaal in het klusgebeuren en ze zal toch echt veel aandacht in het begin nodig hebben om haar goed tam te krijgen. Daar moet je toch zeker 2 - 3 weken voor uittrekken. Pico, het wildkleurtje uit het zorige nest, is nu supertam, knuffeld, geeft kusjes, kun je helemaal met je hand omvatten enz. Maar daar hebben ze ook goed hun best voor gedaan  ;) Na 2 weken was ze supertam.

En voor de autoliefhebbers, we gaan morgen kijken naar deze auto :



Een collega van Marcel heeft hem te koop  ;D De auto die we nu hebben is ook helemaal geweldig, maar wordt te duur, te dure reparaties  die er aan komen enz. Dat is deze :



Maar dan zonder dat ding op de voorkap. Jammer hoor, ik vind het een fijne auto, maar nu het grijs kenteken eraf is kost hij veel te veel ( diesel ). Daar rijden we te weinig voor en dat halen we er niet uit. Kan wel lekker veel vogelkooien in  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

zodab dat zijn 2 beste auto's! :o
die volvo's zijn mooi he,de koningin heeft er ook een dus dan ga je vorstelijk rijden ;D

gaaf hoor ben benieuwd.

groetjes eefje

Sanne388

Zo'n grote auto is toch wel handig hoor..
Inderdaad voor vogelkooien. Zoveel past er niet in een mazda premacy, dus daar heb ik altijd problemen mee :P zitten me ouders te zeuren: "het past niet!" "Het past wel!"
Gisteren heb ik Oscar gekregen :D hij zat eerst een urrtje of 3 op de bodem, en daarna begon hij zaadjes te eten. ik hoop dat hij dat blijft doen anders moet ie weer terug :( nu zit hij op zijn stokkie, vanaf gisteren avond. Gistere had ik het water op de grond egzet omdat ik bang was dat hij er niet bij kon, want die rand van die bak is best hoog. Hij ging wel gelijk drinken ,, nadat hij door de kooi fladderde ;)  Mahjah dan kwam er natuurlijk veel rotzooi in dat water omdat het op de bodem stond, dus ik ging dat verversen, en hij bleef gewoon rustig zitten :) dus ik denk dat het wel gaat lukken om hem tam te krijgen :D hoop ik in ieder geval dan  ;D

Groetjes, Sanne,,

Marc van de Kuifjes

Gefeliciteerd met je verjaardag hoor! ;D
Ghoh... een auto als kado! ;) ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -