20 mei 2024, 12:46:58

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Voor dit valkje zou je ook veel tijd moeten hebben Monique, dus dat zou zeker niet uitkomen  ;D eerst maar eens lekker verhuizen.

Vind ik ook Caro  ;D Alleen mensen die er 100 % achter staan, anders gaan ze maar naar een dierenwinkel of zo  ;)

;D Luna is ook zo'n mooie naam Heleen  ;) Leuk dat je dochter er ook al zo naar uit kijkt. Luna zal met open armen ontvangen worden.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Even voor Monique foto's van haar viespeukje Garath  ;D Ze was gisteren wat afgevallen, maar ze zit nu weer op 85 gram voor de maaltijd. Ze krijgt nu dus alleen nog gemalen pellets aangemaakt met warm water :







Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Hahaha, ja, ze is een grote knoeipot. Als ze nog maar 1 voeding per dag krijg ga ik haar wassen, maar nu heeft dat niet zo veel zin  ::) Balou plukte steeds de pap uit haar baard, maar de valkjes waar ze nu bij zitten doen dat niet  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Oh boy....ze ziet er niet uit, hè?  ::)
Ondanks de viezigheid ziet ze er goed uit  :)

Ik moet zeggen, Whooshy is wat dat betreft een wat nettere pap-eter ;D Ik hoe maar een beetje pap uit de spuit te laten lopen en ze haalt het gewoon van het uiteinde af. Gara(th) lijkt de pap met spuit en al te willen eten hahaha  ;D ;D ;D
Wat een lekkere poeperd is het toch  :-* :) Dat koppie ook.... :-* Ook al is het een moeilijke eter...ik ben nog steeds helemaal gek op d'r :) Wat duurt wachten dan lang... :-\

Geef haar maar een hele grote knuffel van ons  :-* :)

Groetjes,
Monky

Rianne

Citaat van: Mariska op  6 april 2006, 12:44:05
Citaat van: Karin op  6 april 2006, 12:37:53

Ik hoop ook voor je dat je zo'n jong krijgt, en anders bestaan er van die stiften.... ;D ;D ;D Krijg je paasjongen i.p.v. paaseitjes ;D

Groetjes, karin.

Groetjes, karin.


Zit daar dan ook zo'n molentje bij dat je ze rond kunt draaien en aan alle kanten kunt kleuren ::) ;D :P ;)


Zie je me al zitten? ;D ;D

Wow Garath, die ziet eruit alsof ie al in dat molentje heeft gezeten! ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Mariska

Citaat van: Rianne op  7 april 2006, 09:48:02
Citaat van: Mariska op  6 april 2006, 12:44:05
Citaat van: Karin op  6 april 2006, 12:37:53

Ik hoop ook voor je dat je zo'n jong krijgt, en anders bestaan er van die stiften.... ;D ;D ;D Krijg je paasjongen i.p.v. paaseitjes ;D

Groetjes, karin.

Groetjes, karin.


Zit daar dan ook zo'n molentje bij dat je ze rond kunt draaien en aan alle kanten kunt kleuren ::) ;D :P ;)


Zie je me al zitten? ;D ;D

Wow Garath, die ziet eruit alsof ie al in dat molentje heeft gezeten! ;D


Karin moest dat superidee natuurlijk gelijk uitproberen ;D

Arme Gara(th) is overduidelijk haar eerste uitprobeersel geweest ;D :P ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

 ;D ;D ;D En moet je mij zien als ik Garath de pap gegeven heb ! Ik zie er dan uit als de paashaas zelf  ;D ;D ;D Waar al die spetters vandaan komen ?  Ze trekt gewoon de hele spuit uit mijn hand als ze de kans krijgt  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Kun je dan niet proberen of Garath uit een schaaltje wil eten? Ik gebruikte voor Tinco toen zo'n theezakjesschoteltje (Scrabble 3x woordwaarde ;D )

Mariska

Citaat van: Karin op  7 april 2006, 14:08:15
;D ;D ;D En moet je mij zien als ik Garath de pap gegeven heb ! Ik zie er dan uit als de paashaas zelf ;D ;D ;D Waar al die spetters vandaan komen ? Ze trekt gewoon de hele spuit uit mijn hand als ze de kans krijgt ;)

Groetjes, Karin.


Wanneer krijgen we daar foto's van te zien ;D ;) :P


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

7 april 2006, 15:12:39 #1947 Last Edit: 12 april 2006, 13:12:06 by Karin
Dat doet ze wel met echte pap, maar niet met de fijngemalen pellets. Maar ze eet er dan ook te weinig van en dan is het weer koud enz. Maar het maakt niet uit dat ze net een varkentje is hoor  ;D Dat heb ik met Madelief ook gehad en na een wasbeurt van een half uur zijn ze weer schoon  ;D Maar dat ga ik dus pas doen als ze wat minder knoeit, anders heeft het niet veel nut  ::) Of ik moet haar een middagje bij Balou zetten  ;D ;D ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,

Hoe gaat het met je kleine grut? Alles goed hoop ik?

Hoe gaat het je verdere veestapel? Zijn je honden weer helemaal de oude?

Kan ik al de Horlepiep doen  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky





Karin

Met Garath gaat het goed, met mij ging het minder, want ik kon bijna 3 dagen niet op valkparkiet.com komen, whéééééééH  :'( :'( :'( Maar gelukkig kon ik er vanmiddag weer op. Eerst flink bijlezen dus  ;D Garath is nu 90 gram en krijgt nog 1 x per dag gemalen pellets. Ik denk nog een week en dan nog even tot ze niet meer schreeuwt, dus een week of 2 1/2 ?  Nu schreeuwt ze nog veel, dus dat is niks in de woonkamer  ;) Ze eet verder goed, ik heb dus goede hoop als ik stop over een klein weekje ze voldoende eet om niet meer af te vallen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves