20 mei 2024, 12:46:28

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Monky

Hi Karin,

Tja, die mensen heb je er ook tussen zitten.
Ik moet zeggen dat ik enorme discipline heb moeten opbrengen voor Whooshy en Gara(th) Voor de laatste nog meer dan voor de eerste. Toen het verlossende woord kwam... Je wilt het niet weten  :-X ::) ;D
Vaak was het de pc echt pas op het allerlaatste moment uitzetten voor het slapen gaan. Jij hebt altijd de nare gewoonte om die dingen midden in de nacht te doen. Ik zie je dan bezig in je dagboek en ik maar denken....zouden nu de foto's komen hahaha.
Dan had ik de pc uitgezet en ging ik nog mijn tanden poetsen. Als ik klaar was, toch even de pc weer aan, want stel je voor dat... hahaha. Hoezo ongeduldig  :-[ ;D Erwin werd er helemaal gek van  ;D ;D ;D

Ze weet echt niet wat ze mist.

Heb jij eigenlijk ook een koppel waar bont geparelden uitkomen? Die zijn ook heel mooi  :)

Groetjes,
Monky

Karin

5 april 2006, 21:17:09 #1921 Last Edit: 5 april 2006, 21:54:10 by Karin
Weer hoog tijd voor foto's  ;D De instelling van de camera stond nog op automaat dus de scherpte diepte is niet zo je-van-het  ;D Maar goed....

eerst het nest van Dimple en Magic :

023, wildkleur. Leuk is deze ! Ik hoop dat hij / zij zo blijft  ;D Het is split bont, als het een man is split gepareld en kanssplit cinnamon. 15 dagen oud. Ik dacht eergisteren dat hij spreidpootjes ging krijgen, maar volgens mij valt het mee. Ik zal hem wel extra in de gaten gaan houden.



klik hier

024, cinnamon gepareld, split witmasker en kans split bont. 14 dagen oud en ik denk dat het wat lichtere pareltjes krijgt.



klik hier



025, dit is een pleegjong van Cookie en Kenzie, cinnamon gepareld, split bont, 11 dagen oud. Kennen jullie die tuimelaartjes van vroeger ? van die plastic poppen met ronde buiken die omtuimelen als je ze een zetje geeft ? Daar lijkt dit valkje wel op  ;D De krop is steeds zo vol dat het omvalt  ;)



klik hier

026, ook een jong van Cookie en Kenzie, cinnamon gepareld, split bont, 8 dagen. Deze kan heerlijk eten. Omdat het de kleinste is en 's avonds niet zo'n volle krop heefty krijgt hij 1 x per dag pap van me en smullen dat hij doet !  ;D Vleugeltjes wijdt, bekje open en rent zo op de spuit af  ;D



klik hier

En dan de jongen van Dazzle en Chico :

016, wildkleur, split bont, als het een man is split gepareld en kanssplit cinnamon. Het witte in de vleugel is gelig, maar dat zie je niet op de foto.



klik hier

017, cinnamon gepareld, split witmasker en kanssplit bont. 20 dagen oud. De pareltjes zijn half licht en half felgeel :



klik hier



018, cinnamon gepareld, split witmasker en kanssplit bont. 20 dagen oud.  Deze pareltjes zijn echt felgeel.



klik hier



019, bont, als het een man is split gepareld en kanssplit cinnamon. 19 dagen oud. Deze heet Luna  ;D De enige die al een naam heeft.



klik hier

020, cinnamon bont gepareld, 16 dagen oud. Deze is zo leuk, ze loopt zo mijn hand in als ik die er vlakbij neerzet. Ik hoop dat ze zo blijft en niet een hittepetitje wordt  ;D Maar ik doe mijn best  ;)



klik hier

021, cinnamon gepareld, split witmasker en kanssplit bont, 15 dagen oud. Ik denk dat de pareltjes ook half om half worden.



klik hier



022, cinnamon gepareld, split witmasker en kanssplit bont, 18 ddagen oud. En zo te zien lichte parels.



klik hier



Zo, dat was mijn hele elftal  ;D ;D ;D Volgende keer weer een groepsfoto hoor, want het is een hele klus  ;)

Groetjes, Karin.


Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hi Karin,
Daar ben ik weer...
Wat een schitterende foto's weer. Het is alsof ze zo van het scherm zullen stappen. Ik ben helemaal weg van valkje 018.... Om te smullen. Wat een beestje. Ik zou hem zo meenemen  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

carco



Geen volle krop :o :o Volgens mij duvelt ie bijna ondersteboven ;D

Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Heleen

Wat gaat het enorm hard! Luna heeft nu al echte veertjes......wat een leukertje wordt het  :)

Ze zijn allemaal zo mooi....

En die mevrouw die haar valkje liever in de dierenwinkel heeft gehaald is dom hoor......krijg je nooit zo tam! Geduld is een schone zaak ook hier bij!

Heleen

Karin

Mooi is hij / zij hè Monique ?  ;D Die gaat waarschijnlijk wonen bij Mellow  ;D

Ja Caroline, maar toen had ik hem ook net wat pap gegeven  ;D Overdag is hij wel goed vol hoor, maar 's avonds laat is het een beetje een slap zakje  ;D

Gaat snel hè Heleen. Ik ga mij best doen om een knuffel van Luna te maken, maar jullie moeten ook flink jullie best doen hè ?  ;D Het zijn drukspookjes.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Uhm.... Van wie is Mellow ook al weer  ???

Zou jij weer een lekkere knuffel aan Gara(th) kunnen geven van mij?
Ze is 007... misschien helpt het al je allerlei gadgets aan haar geeft? Zoals bij James Bond.... ;D ;D ;D

Ik hoop dat ze Whooshy's voorbeeld snel volgt, al is de oorzaak een beetje anders  :P

Groetjes,
Monky

Rianne

Ongelovelijk zeg, eerst een valkje reserveren en dan toch bij de dierenwinkel halen... Voor kwaliteit moet je soms gewoon ff wachten. 't Is maar goed dat ze geen valkje bij jou vandaan heeft, ik gun het iemand die, zoals jij zegt, vol spanning je mailtjes afwacht veel meer. :)

Leuke foto's weer van je kleintjes. Ik hoop ook zo'n mooi fluoriserend cinnamonnetje te krijgen, maar dat had ik zeker al gezegd? ;D

Mariska

Citaat van: Monky op  5 april 2006, 21:13:40


Heb jij eigenlijk ook een koppel waar bont geparelden uitkomen? Die zijn ook heel mooi :)

Groetjes,
Monky



Die Monique wil een Binky ;D
Je hebt helemaal gelijk hoor ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Mellow is het dikke cinnamon pareltje uit het laatste nest van Jazzy en Dizzy  ;D

Vind ik ook Rianne, zeker als je net een week ervoor valkjes besproken hebt  ::) Maar ik vind er wel enthousiaste baasjes voor die wel even gedult hebben  ;) Ik hoop ook voor je dat je zo'n jong krijgt, en anders bestaan er van die stiften....  ;D ;D ;D Krijg je paasjongen i.p.v. paaseitjes  ;D

O, vraagje gemist Monique, ja, Dazzle en Chico kunnen bonte parels krijgen. Nesha uit één van de vorige nesten was er één en nu heb ik een cinnamon bonte geparelde, nog mooier  ;D En het toekomstige koppel pixel x cocktail ( cinnamon primrose witmasker x cinnamon geparelde primrose ) misschien ook, maar dan moet pixel wel split zijn voor gepareld.

Groetjes, karin.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Citaat van: Karin op  6 april 2006, 12:37:53

Ik hoop ook voor je dat je zo'n jong krijgt, en anders bestaan er van die stiften.... ;D ;D ;D Krijg je paasjongen i.p.v. paaseitjes ;D

Groetjes, karin.

Groetjes, karin.


Zit daar dan ook zo'n molentje bij dat je ze rond kunt draaien en aan alle kanten kunt kleuren ::) ;D :P ;)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Haha, ja, alleen dat er tussen klemmen zal niet meevallen  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Citaat van: Mariska op  6 april 2006, 11:54:05
Citaat van: Monky op  5 april 2006, 21:13:40


Heb jij eigenlijk ook een koppel waar bont geparelden uitkomen? Die zijn ook heel mooi :)

Groetjes,
Monky



Die Monique wil een Binky ;D
Je hebt helemaal gelijk hoor ;)

Liefs
Maris!!


Hi Mariska,
Dat heb je helemaal goed!! Ik ben al een beetje aan het rondshoppen  ;D ;D ;D Ik wil hem zoooo graag hebben.

En Karin,
Als ik niet tegen de tijd dat ze weg mogen midden in een verhuizing zou zitten, had ik hem/haar gereserveerd. Echt ik vind ze zo mega mooi!!!

Maar daar komt het geduld weer om de hoek hahaha.
Zo'n mooi beestje zal ik niet zo gauw in een dierenwinkel vinden, dus daar hoef je niet bang voor te zijn  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

caro

Hoi Karin,

Wat een mooie valkjes zeg. Ik snap ook dat je boos bent op diegene die valkjes reserveert en dan er toch maar een in de dierenwinkel koopt. De mensen hebben ook geen geduld.

Ik heb hetzelfde meegemaakt, ik had ook een reservering maar ja dat nestje is toen afgeslacht door grasparkietjes. Die man wilde erg graag wachten op een volgend nestje en hij wilde de 1e keus. Ik vond dat allemaal prima want dit was ook afgesproken bij het andere nestje.
Verleden week had ik weer eieren, dus gelijk gemail dat er weer eitjes waren. Kreeg ik een dag later een mailtje dat het niet meer nodig was. Hij had al een mailtje gestuurd (beweerde hij ) om door te geven dat het niet meer nodig was. Het kan best zo zijn maar ik geloofde het niet.
Ik was ook boos, maar als het zo moet dan toch niet, dan zijn ze het niet waard om bij ons een valkje te kopen.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Heleen

Citaat van: Karin op  5 april 2006, 23:42:38
Gaat snel hè Heleen. Ik ga mij best doen om een knuffel van Luna te maken, maar jullie moeten ook flink jullie best doen hè ?  ;D Het zijn drukspookjes.


Haha, we zullen er lekker veel tijd in stoppen, mijn dochter verheugt zich ook al zo. Luna blijft de eerste tijd lekker binnen bij ons. Ik zag nu trouwens pas dat jij ook een Luna hebt.........dacht ik orgineel te zijn  :P

Heleen