20 mei 2024, 12:03:16

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Rianne

Zo hey, mooi valkje heb je erbij! :D

Ach ja, roken... ik vind het 1 van de stomste gewoontes die er zijn. Beetje aan zo'n ding lurken om rook over je longen te laten gaan... je gaat ervan stinken, alles, je handen, kleding, adem, je huis, auto... BAH het is gewoon stom! [/einde preek]

Mariska

Hoi Karin,

Wat een mooi valkje heb je er bijgekocht :D
Ik duim voor je dat het een pop is ;)

Ik had de kleine meid van Mike gisteren jou babyfoto's laten zien :D
Zegt ze "wat is dat" ;D
Dus ik zeg dat dat een babyvalkje is van iemand.
Zegt ze "gaat mijn baby er ook zo uitzien" ;D
Heerlijk, die grappige dingen die kinderen soms zeggen.
Ze keek er echt zo naar,  :o :o :o.

Over het roken ga ik me niet uitlaten ::)
Ik verslijt er nogal wat als ik achter me computer zit :-[

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Dank je Rianne. Hahaha, preek  ;D Iedereen moet het lekker voor zichzelf weten hoor, maar ik vind het stinken   ;)

Hahaha Maris, zou toch even schikken zijn als een mensenbaby er zo uit ziet  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sanne388

Jaah.. Valkjes zijn mooie beestjes. Maar als ze jong zijn lijken het net een stel embryos ofzo. Maar als ze dan veertjes krijgen, en die kuikenpluisjes weg zijn zijn ze toch wel weer mooi  ;D Nog tot 10 april wachten ongeveer, dan heb ik eindelijk weer een valkje :) Het is gewoon saai om geen rommel op te ruimen  :P kzal vast wel weer langer moeten wachten als maandag, want dat duurt gewoon altijd langer  ;)
K miste t zo, dat ik de volierevalk op school al aan het tam maken ben.. dat was heel bizar, normaal fladderd ie overal heen komt ie ineene op me hoofd zitte :O en ging lief naar me fluiten :D Echt een charmeur  8)
K vind je verrasing echt een mooi valkje karin  ;D *jaloers*
mooie foto :)

GroetJs Sanne  ;D

Karin

2 april 2006, 20:19:05 #1894 Last Edit: 2 april 2006, 20:40:31 by Karin
Is dit niet schattig, 7 op een rij ?  :-* :-* :-* de jongen die bij Dazzle en Chico zitten.



klik hier

Lief hè ? En hier heb ik ze net terug gezet in hun schoongemaakte blok. Want ze poepen wat af hoor  ;D Op de bovenste foto derde valkje van rechts wordt volgens mij een hele bijzondere : een cinnamon bont geparelde met veel geel ! Maar ik juich niet te vroeg, want ik dacht dat Fikske ook parels had en dat bleek van niet  ::)



klik hier

En de jongen die bij Dimple en Magic zitten, ook zo'n leuk stel !



klik hier



klik hier

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

 :D Ze gaan wee super hier zie ik!!

Leuk hoor.

Ben wel benieuwd naar je speciale bonte.  ;)

Groetjes  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: Karin op  2 april 2006, 20:19:05
Op de bovenste foto derde valkje van rechts wordt volgens mij een hele bijzondere : een cinnamon bont geparelde met veel geel !

Nog voordat ik je verhaaltje las sprong dat valkje op de foto er voor mij ook meteen uit. Dat wordt inderdaad een bonte met veel geel! :D
Leuke foto's. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

Citaat van: Mandy op  3 april 2006, 00:44:13
Citaat van: Karin op  2 april 2006, 20:19:05
Op de bovenste foto derde valkje van rechts wordt volgens mij een hele bijzondere : een cinnamon bont geparelde met veel geel !

Nog voordat ik je verhaaltje las sprong dat valkje op de foto er voor mij ook meteen uit. Dat wordt inderdaad een bonte met veel geel! :D
Leuke foto's. :)


Hier precies hetzelfde ;D
Leuke foto's Karin!
Zijn ze alweer allemaal onder de pannen als ze het huis "uit" gaan?

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Christine

Prachtige foto's!
Ik ben benieuwd hoe dat valkje er alleen uit ziet zonder de nestgenootjes erbij ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Monky

Hi Karin,
Wat een heerlijke foto's weer. Lekker genieten.
Heb je al een baasje voor allemaal.
Je hebt je handen er weer helemaal vol aan. Maar over zes weken heb je "vakantie" Dan kan je weer even bijkomen  ;D En genieten van de jongen van de anderen hahaha.

Mijn handen jeuken...maar ik hou me in!!!

Groetjes,
Monky

ps. Even over Whooshy...De warmte lamp lijkt goed te werken. Ze wordt er iets aktiever door. Ze blijft dan ook op de stok zitten in plaats van op de grond. Ik heb Whooshy ook weer wat zaadjes zien eten. Het lijkt vooruit te gaan.

Karin

3 april 2006, 19:06:27 #1900 Last Edit: 3 april 2006, 19:08:09 by Karin
Ze zijn zo goed als allemaal onder de pannen Bianca, alleen heb ik nog niet alles vol gereserveerd omdat ik eerst wil afwachten hoe de twee kleinsten van Dimple en Magic het gaan doen. Dit zijn pleegjongen van Cookie en Kenzie. Verder is ook nog niet precies bekend wie naar wie gaat, want ik heb o.a. 2 mensen die graag 2 jongen tegelijk willen en eigelijk een wildkleurtje en een cinnamon pareltje willen, maar omdat de wildkleurtjes nogal wildebrasjes zullen worden wachten we even hoe dit gaat uitpakken.

Zo'n lamp werkt goed hè Monique  ;D Ik hoop dat ze een beetje snel door de rui heen gaat komen.

En dan even voor de liefhebbers  ;D, een foto van het cinnamon bont geparelde jong, speciaal voor jullie vanmiddag gemaakt  ;D vanavond zal ik als ik genoeg tijd heb weer van de rest een foto maken :



klik hier



klik hier

En zien jullie het ? Pareltjes hè ? Ik vergis me deze keer niet  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Dat wordt inderdaad een valkje om in de gaten te houden! Ik ben benieuwd hoe dat zal evoluere! ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

caro

Hoi Karin,

Wat een leuk gezicht die opgroeiende valkjes zeg. Het zullen vast mooie valkjes worden, ze zien er nu al zo leuk uit. Ik hoop het ook nog mee te maken.

Groetjes

Caro


Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

aad

hoi Karin

Ja je hebt gelijk .. dat roken stinkt .. ik ben ex roker .. en die zijn het ergste hoor ik vaak (ben ik ook ) ;D ;D ;D
Maar je hebt mooie valkjes ... zal je .. je handen aan vol hebben , ik heb het al met 3  ;)



Groetjes Aad

Rianne

:o Wauw, het lijkt wel een neon valkje! Prachtig! :D