30 mei 2024, 15:10:45

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

valkje-jacco

zo! je mag blij zijn met een koppel als Jazzy en Dizzy... 6 jongen das egt veel...

maar heb je niet het gevoel als je zo'n kleintje vasthebt dattie dan van je hand af loopt, ik zou het niet gauw durven, heel kwetsbaar ;D

ik blijf je dagboek volgen, kan ik de jonkies toch groot zien worden  ;D ;D

gr.Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Marc van de Kuifjes

Hoi Karin,
Proficiat met alweer een heleboel jongen! :D En vooral poficiat aan de ouders natuurlijk  ;D
Al dat gewissel met die eitjes maakt het wel moeilijk om uit elkaar te houden welke jongen nu eigenlijk van welke ouders zijn (behalve met de witmaskertjes natuurlijk  ;D) maar dat zal wel duidelijker worden bij het opgroeien...
Ik heb voor mezelf al wel even genoteerd welke nu de échte jongen van Dazzle & Chico zijn  ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Bianca

Ah wat een lieve pluizen!
Het was idd het wachten waard!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

ManjaV

Hey Karin,

Wat geweldig!!!!!! Zoveel nieuwe kleintjes in 1x erbij!!! En wat zijn ze klein!!! :D Je hebt je handen vol nu, aan al die nesten, inclusief de vijf die over een weekje weggaan. Oh wat leuk zeg, je moet wel heel erg blij zijn :D :D :D
Ik hoop echt dat het met dat ene eitje ook nog goed komt, maar dat is natuurlijk even afwachten. Kleine kans zeker he?
Maar nu volgen er dus weer weken van grootbrengen, samen met de ouders natuurlijk. Heel veel succes er alvast mee en wat leuk dat je zo snel foto's hebt kunnen maken!!!!

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

eefje nieuwenburg

zo hehe eindelijk babay's ;D
heel lief en ik ben beniewd hoe die gaan opgroeien,ik blijf lezen ;)

groetjes eefje

carco

Hoi

Wat een kleine lieverds allemaal zeg!
En wat een toestanden metoverleggen enzo, die mag je inderdaad wel merken voor te herkennen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoikes karin

hebben hebben hebben hhhhhhhhmmmmmmmmm zo'n lieve schatjes en zoveel als je er eentje overhebt laat het me weten hé ik ben altijd kandidaat  ;)

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Karin,

Gefeliciteerd  :D, wat een aantal bijelkaar. :o
En ik krijg al de zenuwen van 6 eitjes waarvan er 4 bevrucht zijn.  ::)


Groetjes, nel :)

Rianne

Ahhhh... wat een koddig gezicht, die volle kropjes en evengoed rechtop zitten! :)

Roosje

Zo hee, het is echt babyboom bij jou! En wat zijn ze toch allemaal mooi van lelijkheid he ;D

Karin

Dank jullie wel allemaal voor de reacties en jullie geduld  ;D Gelukkig groeien deze donsjes uit tot echte valkjes hoor. Hier een foto van het nest van Jazzy en Dizzy, rond volgend weekend gaan ze alle 5 naar hun nieuwe baasjes :



klik hier

Ze eten al brood en eivoer en trosgierst en andijvie en sommige zie ik al af en toe een zaadje proberen te pellen  ;D Over een paar daagjes gaan ze bij paps en mams weg. Die zitten nu hevig op 7 nepeitjes te broeden ! Ik gooi heel dat blok vol met nepeitjes tot Dizzy stopt met leggen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marilyn

hoikes karin

het zijn allemaal prachtvalkjes die bij jou geboren worden en eigenlijk hoop ik stiekem dat er ergens ééntje niet opgehaald wordt dan kan ik erom komen  :P ik heb nu echt de valkjeskriebels helemaal te pakken

groetjes marilyn

chika

hoi karin,

't zijn weer leuke donsjes om te zien hoor.
en ook nog witmaskertjes erbij  :D,we moeten nu maar eens een naam gaan bedenken haha.

groetjes robert

Kirsten

Hoi Karin,.

Wauw met recht inderdaad een Babyboom,. en oh wat zijn ze mooi! :D :-*
Gefeliciteerd met je kleintjes

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Marc van de Kuifjes

Ahhh... daar zie ik Rikske nog een keertje :D
Alhoewel? :o hij/zij probeert zich blijkbaar weg te stoppen! ::)

Citaat van: Karin op 22 januari 2006, 17:37:45





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -