20 mei 2024, 14:25:04

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

hippysuus


trienke


Karin

Bedankt voor jullie reacties !

Snik, ik had net nog wat foto's van gisteren bewerkt waar alle jongen apart op stonden, doet mijn site het niet waar ik het altijd naar toe upload  :'( Dus die houden jullie nog te goed, of het moet over een klein half uurtje nog lukken. Daarna duik ik lekker mijn bed in, morgen vroeg naar mijn werk toe  ::)

Vandaag heb ik alleen maar geknuffeld met de jongen. Geen foto's van ze gemaakt dus. O ja, nog wel een foto in hun mandje  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Gelukkig, hij doet het weer  ;D Snel geupload :

Ze beginnen nu echt allemaal een karaktertje te krijgen, maar uit ervaring met dit koppel weet ik dat het karakter van de jongen ook steeds verandert  ;D Degene die de ene dan zo lief en knuffelig is is een andere dan weer een dondersteen  ;D

Jong 1, een heel cool jong, maar zich nergens druk om  ;D



klik hier

Jong 2, een echte kattenkop, moet wel een popje zijn  ;D ;D ;D Maar stiekem wel genieten van kroelen.



klik hier

Jong 3. Dit is gewoon een lief jong, niks op of aan te merken  ;D



klik hier

Jong 4, een snoepie !



klik hier

En het vijfde jong, blijft mijn favorietje  :-*



klik hier

En dan de foto van vandaag, in het mandje  :D



klik hier

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Voor die kluns van een Kazoo van mij ben ik op zoek naar bevruchte eitjes, lees hier http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?topic=14126.0

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg



Jong 2, een echte kattenkop, moet wel een popje zijn ;D ;D ;D Maar stiekem wel genieten van kroelen.



hmm Karin,moet wel een popje zijn???  ;D
ben benieuwd haha

ze worden wel weer mooi hoor!

groetjes eefje

hippysuus

aggut...ik ben verliefd en het is nog niet eens lente ;D Wat heeft die ene een rode punt in de staart zeg, mooi!

Mariska

Hoi Karin,

Die rode punt viel mij ook gelijk op ;D
Maar wat een heerlijke foto's :-*
Echt genieten is dat :D

En is jong 5 al gereserveerd of hou je die lekker voor jezelf ;)

En dat mandje he, heb je die speciaal voor hun en zitten ze daar veel in?
Ik wil momenteel heel veel weten hoor met uitzicht op mijn hopelijk onderweg zijnde eitjes ;D
Ze lijken het heerlijk te vinden :D

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Dames Dames  ::)

Ik denk dat de rode punt, evenals de groene punt als doel heeft de jongen uit elkaar te houden.

Als ik het mis heb verbetert Karin me wel. ;)

Ik moest wel lachen
Citaat van: hippysuus op  3 januari 2006, 11:42:51
aggut...ik ben verliefd en het is nog niet eens lente ;D Wat heeft die ene een rode punt in de staart zeg, mooi!


:P

Groetjes, nel :)

Mariska

Nel, wat ben je toch een slimme vrouw :D ;)

Dat we daar zelf niet op kwamen ::) ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Wat staan ze weer grappig op de foto, het lijken wel soldaatjes zo met de borst vooruit! ;D

Lin

Hey Karin,

Jij ook de beste wensen! Leuke fotos weer gemaakt. Leuk dat je fotos blijft maken. Het is elke keer toch we weer een werk, maar het is wel weer genieten voor de kopers en voor jou als je later terug kijkt.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

3 januari 2006, 20:27:15 #1228 Last Edit: 3 januari 2006, 21:07:15 by Karin
Dank jullie wel allemaal voor jullie reacties !

Die rode punt is geen nieuwe mutatie hoor, dat is een merkstift  ;D jong 2 is roze en jong 3 is groen. Zo kan ik alles goed uit elkaar houden. De 2 cinnamonnetjes hou ik op afstand met gemak uit elkaar, en zo ook de pareltjes  ;D Klopt dus precies wat Nel zegt  ;)

Er zijn er 4 van de 5 gereserveerd Mariska. Wie naar wie precies gaan weten we als ze een week of 4 zijn en allemaal goed in de veertjes zitten. En nee, ik ga nummer 5 niet zelf houden  ;D Ik heb van dit geweldige koppel al 3 jongen zelf gehouden, dus daar stop ik maar mee  ;D Dat mandje gebruik ik om de jongen in te doen als ik ze uit het blok haal. Ik zet het mandje op schoot en neem ze dan één voor één bij me voor een knuffelsessie  ;D

Het is zeker een klus Lin, maar ik weet zelf hoe leuk het is om steeds foto's te krijgen als je een valkje gereserveerd hebt, dus ik doe het met veel plezier.

Groetjs, Karin.

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op  3 januari 2006, 20:27:15
Het is zeker een klus Lin, maar ik weet zelf hoe leuk het is om steeds foto's te krijgen als je een valkje gereserveerd hebt, dus ik doe het met veel plezier.

Groetjs, Karin.


Heb je nog foto's van je nieuwe valkje dat binnenkort komt?
Heb je er trouwens al een naam voor bedacht?  :D

Groetjes - Marc




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -