20 mei 2024, 15:53:51

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Ik heb ze kerstmutsjes gegeven  ;D :







;D ;D ;D
En ook voor deze gelden weer, de originelen zijn mooier. Even op de foto op rechts klikken, op eigenschappen en dan het adres kopieren en plakken in je browser. Dan zie je ze in origineel formaat  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Peter

Citaat van: Karin op 25 december 2005, 13:02:20
Ik heb ze kerstmutsjes gegeven  ;D :

Hoi Karin,

Als je de plaatjes post zonder de img tag ervoor wordt het een normale link waardoor je er op kunt klikken en ze openen in een nieuw venster:

Ik heb ze kerstmutsjes gegeven  ;D :


Bekijk op ware grootte: Klik hier


Bekijk op ware grootte: Klik hier


Bekijk op ware grootte: Klik hier

Mooi gedaan!

Groetjes,
Peter

marilyn

hoikes karin

zo'n cuty's met die kerstmutsjes echt prachtig gedaan  :D de mooiste kerstfoto's die er zijn volgens mij  ;)

groetjes marilyn

Karin

Dank je wel Marilyn, en jij bedankt Peter voor de uitleg  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda

Ach gossie. Santa's little helpers!!!
Ze waren al schattig, maar zo helemaal!!!!!



Prachtjongen weer!!!

Groetjes Gerda

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Ach wat lief!!
De mutsjes lijken wel licht te geven zo!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Hoi Karin,

Oh wat heb je dat gaaf gedaan zeg!,. Ik heb genoten :D en wat worden ze al groot,.

Groetjes
Kirsten




Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Niet echt een origineel berichtje maar ook ik heb genoten van je prachtig bewerkte foto's foto's.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Dank je Carco. Ik had die mutsjes een paar weken geleden gekregen en daar moest ik iets mee doen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ja Kristen, ze groeien echt flink door  ;D Leuk dat je er van genoten hebt. Je hebt een schattig kerstkaartje gemaakt  :-* Ik heb zelf niet zo veel met kinderen ( sorry  ;D ), maar je dochtertje staat er echt heel snoezig op !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ben je gek Caroline, des te meer reacties, des te blijer ik word  ;D Dus zeker niet "niet origineel" hoor  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

26 december 2005, 14:35:51 #1152 Last Edit: 31 december 2005, 02:22:04 by Karin
Omdat we zo naar mijn schoonouders gaan heb ik nu de jongen eruit gehaald en gefotografeerd. Normaal doe ik dat 's avonds, maar ik weet niet hoe laat het wordt. Wat zijn het toch weer schatjes ! Ik heb ze nu maar op volgorde van het ringnummer gefotografeerd, maar de eerste 3 zijn dus op de zelfde dag geboren, vandaag 11 dagen oud :

Jong 1, het cinnamon pareltje. Dit jong valt steeds op zijn haar kont  ;D Die lange steltes, daar kan het nog geen raad mee. In het blok wel, maar op het dekentje is het steeds "hoppeteeeh ! "  ;D :



Bekijk op ware grootte klik hier

Het tweede jong, een gewoon pareltje en zeer fotogeniek  ;D Er zit altijd één echt fotomodel in het nest, en eigelijk altijd een gewoon pareltje :



Bekijk op ware grootte klik hier

Het derde jong, ook een gewoon pareltje, kan echt niet stil zitten  ;D



Bekijk op ware grootte klik hier

Het vierde jong, een cinnamon pareltje, vandaag 10 dagen oud, zo'n schatje, maar dat zijn ze allemaal  ;D



Bekijk op ware grootte klik hier

En dan het vijfde jong, weer een gewoon pareltje, vandaag 9 dagen oud. Stiekem op dit moment mijn favoriet  ;D Het zit steeds mijn vingers te poetsen als ik mijn hand bij hem / haar houd  ;D En zie je het kropje ? Terwijl de andere duidelijk weer eten moeten laat deze echt de kaas niet van zijn / haar boterham eten  ;D



Bekijk ware grootte klik hier

En willen jullie weten wat echt geluk is..... Een jong valkje die als je je hand in de buurt houd snel richting je hand loopt, erin kruipt en lieve smakbewegingen maakt  :-* :-* :-*



Bekijk ware grootte klik hier

Lief hè, dit is het vierde jong. Ik ga nu snel, want manlief wordt ongeduldig  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marilyn

hoikes karin

je jonkie's zien er echt heel goed uit  en zo mooi dat ze zich laten fotograferen  :D en het 4de jonkie in je hand ooooooooo zo lief en met zijn oogjes dicht  een cuty  :-* die foto is echt genieten

groetjes marilyn
















Jessica

hoi

wat een schatjes zijn dat zeg........
wij hebben ook al cinnamon geparelde gehad... maar die hadden we niet verwacht . maar het waren ook schatjes ;D