20 mei 2024, 14:24:09

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Rianne

Wat heb je toch een prachtige valkjes... ik ben zo gauw verliefd op een valkje, het is maar goed dat ik ver weg woon, anders had ik ze allemaal gekocht! ;D

eefje nieuwenburg

nee Muppet kan niet meer haha ze zijn al verkocht ;D Dazzle gaat naar mij als alles goed gaat 8)

groetjes eefje

Marc van de Kuifjes

Ik moet zeggen Nesha en Dazzle Jr hebben allebei prachtige parels!
- Marc




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Ja, mooi hè Marc ! Ze zijn echt prachtig en .... héél eigenwijs  ;D Net hun mama.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Inmiddels is het laatste jong ook besproken, deze keer zonder advertenties ! Geen geblabla meer via marktplaats of wat dan ook. Alleen in het begin hier een advertentie gezet en op een andere vogelsite. Maar ik geloof niet dat ik daar reacties op gehad heb  ;D Elmo gaat bij een jong  lutinootje wonen en de mensen zijn helemaal enthousiast  ;D Maar kan natuurlijk ook niet anders met mijn kleine Elmo. Ik had hem als laatste over gehouden voor het geval ik toch zelf een witmaskertje had willen houden, maar dit weekend komt Madelief hier wonen en voorlopig vinds ik het dan wel genoeg hier  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

ik heb ook nergens meer advertenties staan en ik blijf maar mailtjes krijgen, echt super!
Dat betekent toch dat je iets goed doet anders heb je geen reacties,ben je best blij mee zeker?!

Ik ga binnenkort naar die kweker in belgie, die bernard, om te kijken of ik daar nog een speciaal koppel vandaan kan halen maar dat gaat wel lukken volgense mij na gelezen te hebben wat hij allemaal heeft zitten.
Dat wordt voor mij ook voorlopig het laatste of ik moet gaan uitbreiden (alweer) hihihihihi.
Nee ik vind het druk zat zo met al die jongen! stel je voor meer koppels meer jongen, AAHHHHH.
Ik heb nu al geen zin meer om nog iets aan mezelf te doen, omdat ik gewoonweg verrot ben als ik 's morgens m'n bed uitval.......hihihihihi

Succes met je kleintes!
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Marc van de Kuifjes

Waar is die kweker precies? Gewoon uit nieuwsgierigheid...
- Marc

Citaat van: Bianca op 22 juli 2005, 10:44:32
Ik ga binnenkort naar die kweker in belgie, die bernard, om te kijken of ik daar nog een speciaal koppel vandaan kan halen maar dat gaat wel lukken volgense mij na gelezen te hebben wat hij allemaal heeft zitten.

Bianca




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Lin

Hey,

Nou dat is echt super. Inderdaad beter dan dat gemail bij marktplaats. Ik ben blij voor je  :D en ze krijgen ook nog ene goede thuis heel fijn.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Karin,

Fijn dat je een goed huis hebt gevonden voor Elmo. Ik vond het juist het leukste valkje van het stel. Een slimme levensgenieter!! Gelukkig krijgt hij bij zijn nieuwe baasje al een vriendje. Gaat ie zijn broertjes en zusjes niet zo missen.

Veel plezier met de komst van Madelief dit weekend!!!!

Groetjes Gerda

Karin

Haha Bianca, laat hem je geen geelwangen aan praten hoor ! Dat probeerde hij bij mij ook steeds, krijg je alleen ellende mee, moet je met pleegkoppels enzo gaan werken, heb je niks aan. Ik heb hem laatst gemaild of hij fallow bonte witmasker had "en hij kon niet begrijpen wat ik daar aan vond"  ::) Niet speciaal genoeg denk ik ? Maar goed, ga gewoon voor een schitterend koppel waar je hart bij ligt !

Ik ben ook erg blij Lin, ik heb het normaal nooit moeten doen, maar bij het vorige nest had ik 2 cinnamon geparelde over die niemand wilde, wilde allemaal een andere mutatie, uiteindelijk gelukkig toch via mijn eigen site geplaatst, want je krijgt er bijna alleen maar handelaren op af !

Ik vond Elmo ook de leukste Gerda, vandaar dat ik die tot het laatst bewaard heb  ;D Voor het geval ik er toch eentje wilde houden. Maar ook deze keer gaat dus alles weg ! Knap van me hè, dat ik de verleiding kan weerstaan om er één te houden  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

23 juli 2005, 15:16:00 #700 Last Edit: 23 juli 2005, 15:44:32 by Karin
Morgen gaan we Madelief ophalen ! Ik heb er al zo'n zin in ! Dit wordt zoals het er nu voor staat voorlopig mijn laatste aankoop. Nu heb ik allemaal koppeltjes ( ik had nog 2 vrijgezelle mannen ). Deze foto's kreeg ik een paar dagen geleden :





En deze kreeg ik gisteren :





Mooi is ze hè ? Volgens mij heeft ze een witter kopje dan Mellody, hopelijk wel, want dan an ik ze uit elkaar houden  ;D

Ik kom er trouwens net achter dat ik nu al weer sinds 2 jaar "de bonte parel" heb  ;D Wat gaat dat snel hè ? Ik zag dat mijn website nu zo'n 2 jaar bestond, dus ben ik ff gaan speuren op dit forum, omdat ik ooit een poll gemaakt had voor de naam. De Poll is helaas foetsie, maar het bericht staat er nog wel : http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,1908.0.html
Dan kweek ik al weer bijna 2 jaar ! Waarschijnlijk moet ik nog 10 x zo lang kweken voor ik alles helemaal door en door weet  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Sow, die zijn echt helder. Je kan zelfs mooi in het oog kijken. Smelt.. Ik hou wel van zulke mooie valkjes.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

hihihihi ik zit idd zwaar te denken aan fallow, maar hij had ookfallow split geelwang volgens mij, dat lijkt me dan wel super interessant....toch?!

Als het goed is zit die man vlak bij antwerpen maar hij verkoopt geen tamme vogels...

Groetjes Bianca ;D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Ik ook  ;D Vind haar echt prachtig !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nou, ik ben benieuwd wat het wordt hoor  Bianca ;D We horen het wel.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves