19 mei 2024, 20:00:57

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Zoals beloofd de foto's van de catharinaparkieten. Dit zijn de ouders :



Dit is een crème-ino jong :



En dit is een lacewingjong. Nog niet zo duidelijk te zien maar de  cinnamonachtige vlekken op de vleugels worden steeds duidelijker :



Ik weet nog niet welke van de 2 ik neem. De lacewing is ruim 2 x zo duur als de crème-ino, op zich niet zo erg, daar heb ik mijn vogelpotje voor. Maar wat als ik zelf jongen krijg, en ik maak ze handtam dan worden ze wel heel erg duur  ::) Nieuwe mutaties zijn altijd een stuk prijziger. Maar goed, ik ga gewoon voor het vogeltje met het leukste karakter  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

En hier de foto's van de jongen :

Het bonte pareltje, 17 dagen oud :



Het pareltje, 13 dagen oud :

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

30 juni 2005, 02:09:16 #572 Last Edit: 30 juni 2005, 13:12:20 by Karin
Dit vind ik zo'n leuke foto  ;D Alle 5 op een rijtje op hun kontje  ;D ( in het echt is de foto veel mooier, maar het wordt hier wat verkleind, op mijn site bij "de jongen" zie je het origineel  ;)  )



Jong 1, 12 dagen oud :



Het tweede jong, 11 dagen oud. hij oefent voor een comercial bij de postbank, wrauw !  ;D :



Het derde jong, 8 dagen oud :



Het vierde jong, 6 dagen oud :



En het laatste jong, Lilo  ;D 5 dagen oud :



Groetjes, karin.

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

♪ Marlies

Hoi Karin
Wat een leuke foto's weer. Vooral die luilak
De catharina's zijn ook heel mooi.
Die prijzen zijn idd erg hoog. Als je een jaartje wacht met de lacewing dan is hij al een heel stuk goedkoper. Was ook zo met de gezoomde.
De catharina is heel makkelijk tam te krijgen, maar dat wist je waarschijnlijk al.

gonnie

Hoi

wouw wat maak jij toch prachtige foto`s ,geweldig ,en wat zijn die catharina`s mooi zeg , ik zou ook kiezen voor het mooiste karakter, want mooi zijn ze allemaal,sucses, met je beslissing.

Groetjes Gonnie




Marije

O wat leuk die Catharina's!
Ik vind zelf de lacewing het mooiste, maar ik zou idd ook voor het karakter gaan..... :D.....we willen hier natuurlijk wel op de hoogte gehouden worden van het laatste catha-nieuws hè!?!
En wat zijn je piepkuikens toch lief!!!....die foto van die vijf op hun kontje! :-* :-* :-*......
Liefs,
Marije

eefje nieuwenburg

30 juni 2005, 14:31:33 #576 Last Edit: 30 juni 2005, 14:33:41 by eefje nieuwenburg
haha ik zie net dat iemand anders hier ook al een koppel heeft wat lilo en stitch heet,hmmm jammer maar goed dan hebben we nageaapt sorry :-\

we vinden het trouwens nu al zo leuk dat we als de valkjes en wij een beetje aan elkaar gewend zijn op zoek gaan(langzaamaan)naar een lutino,die vinden we allebei wel erg gaaf!


het is nog steeds een donsje haha wel lief hoor!
groetjes eefje

Bianca

Citaat van: eefje nieuwenburg op 30 juni 2005, 14:31:33
haha ik zie net dat iemand anders hier ook al een koppel heeft wat lilo en stitch heet,hmmm jammer maar goed dan hebben we nageaapt sorry :-\

groetjes eefje


waarschijnlijk bedoel je mijn vogels daarmee..........hihihihihi
is helemaal niet erg hoor......
Je zult toch altijd dezelfde namen tegen komen.
alhoewel, ik had een koppel wt ik babi en pangang noemde.........hihihihihi
Ze hebben allebei al andere namen gehad maar elke keer bleek het niet goed te gaan met koppelen......te veel mannen in de voliere.
Sinds ze samen zijn heten ze lilo en stitch.
(is ook pas een maand of twee, hihihihi)
Ik ben wezeloos van disney films en ik vond dit popje echt een lilo.................
Ik vind het niet erg, ik hoop jij ook niet........... ;)

En trouwens stitch is toch één van de "ontwerpen" van de proffessor dus er moeten er meerdere zijn.......

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

eefje nieuwenburg

ja ik bedoelde jouw vogels bianca maar ik zag bij verhalen dat daar ook nog iemand is met dezelfde namen haha,
tja ik vond het wel een leuke combi en het is best moeilijk om een naam te verzinnen.
ik wil over een poosje(halfjaartje) nog een lutino en daar moeten we dan ook weer een naam voor verzinnen,drama haha.
ben blij dat je het niet erg vind ;)

groetjes eefje

Karin

Allemaal bedankt voor jullie reacties  ;D En Eefje, het maakt toch niet uit dat er nog meer Lilo en Stitch zijn  ;D Zo´n bekende film....

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

ja karin het word een hele verzameling zo,we kunnen wel een fanclub beginnen ;D

leuke foto's ook weer trouwens!
groetjes eefje

Ankie

Hoi Karin

Ik heb werkelijk genoten van je foto's  ;D ;D ;D.
Zo ontzettend leuk , met z'n 5en op een rijtje en het is net of ze er enorm veel lol in hebben. ;D
Je catharina's zijn ook errug mooi.

:-*Zazou & Ankie

Karin

Dank je Ankie, alleen die catharina´s zijn ( nog ) niet van mij. Deze foto´s had ik van de kweker en één van de jongen komt hier wonen ! Volgend weekend... zo spannend !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ankie

Hoi Karin

Ben net even op je site wezen kijken en ik ben erg onder de indruk van je dierentuin en al je info. Helemaal geweldig. Dus binnenkort komt er uitbreiding van je dierentuin en ik dacht nog wel dat wij veel dieren hadden. Ik moet echt zeggen dat je schitterende valkjes hebt zitten .Hele mooie foto's !!!

Groet van Ankie

Karin

Dank je Ankie ! Maar veel dieren, valt wel mee hoor  ;D Ik weet zeker als je 2 mensenkinderen hebt dit veel meer tijd én geld kost dan mijn dieren  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves