23 mei 2024, 10:54:47

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Joke

zwijmel zwijmel zwijmel  ;D ;D ;D ;D
Je wordt toch meteen verliefd als je ze zo ziet  :P

Knuf
Joke

Karin

Dank je Gonnie,
ja al die valkjes in mijn hadntekening zijn mijn eigen valkjes  ;D Ik ben ook heel erg blij met ze !

Lief hè Eefje, en jou jong doet het prima hoor. Gaat het definitief Tiny heten ?

Dank je Marije, om op te eten hè, die Jefkes  ;D

Dank je Marlies.

Haha, ik ben ook nog steeds verliefd op ze hoor  Joke ;D Het zijn stuk voor stuk pláátjes !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Deze foto verdient geen schoonheidsprijs, maar ik vond ze zo grappig zitten ! Helemaal uit hunzelf om en om en ook ongeveer op leeftijd, behalve dan het tweede jong  ;D



Ik heb de jongen van Dimple en Magic er vanavond niet uitgehaald, want ze hadden honger en de ouders waren druk bezig met voeden. Ze zijn zoals verwacht ook weer heel rustig. Een zeer relaxed nest  ;D

Met de jongen van Dazzle en Chico gaat het ook heel goed. Ik steek wel extra veel tijd in ze zodat ze goed tam worden, omdat de jongen van dit koppel wat minder relaxed zijn  ::) Ze hebben net ruim een uur bij me gezeten, heel lekker geslapen. Ook hebben ze weer wat pap gehad. Het eerste jong is echt een plaatje hoor, met een heerlijk eigenwijs bekje. Ik ga morgen maar eens namen verzinnen, want omdat deze 2 jongen nog geen baasje hebben zal ik het even zelf moeten doen  ;D



En kijk nou, wat een liefje het tweede jong, het pareltje... Hij / zij viel heerlijk in slaap. Als je nog nooit een jong valkje hebt zien slapen schik je als je het de eerste keer ziet, maar ze slapen dus languit plat op hun buik. Toen ik Summer en Willow met de hand groot bracht schok ik me echt het apezuur toen ik ze zo languit in het kooitje zag liggen... Ik dacht dat ze dood waren of in iedergeval erg ziek  :o Maar nee hoor, ze lagen lekker te dutten  ;D Normaal zie je dat niet, omdat ze dan in het broedblok liggen.



Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Aaaah gossie...dat heb ik nog nooit gezien! :D
Wat ontzettend lief!!!! :-* :-* :-*
Liefs,
Marije, P&S

trienke

hey

wat een leuke liefe foto's echte schatjes zijn het

groetjes Trienke

Marc van de Kuifjes

Ik moet dringend overwegen een patent te nemen op de naam "Jefke"!  ;) ;) ;) ;D

Citaat van: Marije, P&S op 28 juni 2005, 14:27:21
O Karin wat zijn ze allemaal toch mooi! :o ;D...die kleine Jefkes en Mellody!!!....wat een pareltjes ;D :-*

Liefs,
Marije, P&S




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Ankie

Hoi Karin

Wat een geweldige foto's ;D ;D.
Vooral van dat slapende ukkie ;D ;D.Begrijp dat je geschrokken bent ,maar was gelukkig niet nodig :o.
Ze zijn stuk voor stuk prachtig!!!!!!!!!!

:-*Zazou & Ankie

eefje nieuwenburg

hoi Karin,
ja ik twijfel,we zouden ze vernoemen maar omdat de man al jaren Teun heet word het verwarrend om hem nu anders te gaan noemen  en we hebben die nieuwe die we maandag gehaald hebben Stitch genoemd dus zit ik nu in twijfel of Lilo niet leuk is voor jou kleintje.
ken je die film,lilo en stitch? wel leuk dus weet je ik ga niet twijfelen ook het word Lilo ipv tiny,die mensen zijn al oud maar wij moeten als alles goed gaat nog zeker 10jaar die namen noemen dus ik doe gewoon wat ik leuk vind.
wispelturig meisje ben ik  ;D
maar nu weet ik het zeker!LILO!!
groetjes eefje

Marije

Citaat van: Ida en Jefke op 29 juni 2005, 13:04:04
Ik moet dringend overwegen een patent te nemen op de naam "Jefke"!  ;) ;) ;) ;D

Whahhaha....sorry....maar om nou de hele tijd "cinnamon witmasker geparelde jonkies" te zeggen.... :P :-X
Ik zag dat er nog een JEFKE [ :-X] vrij is!....tis dat ik er al eentje heb want anderrs.......
Liefs,
Marije

Marc van de Kuifjes

Tja da's ook een hele mond vol natuurlijk. ::) Misschien moeten we deze mutatie vanaf nu dan maar "Jefke" noemen...  8) 8)

Citaat van: Marije, P&S op 29 juni 2005, 14:27:14
Whahhaha....sorry....maar om nou de hele tijd "cinnamon witmasker geparelde jonkies" te zeggen.... :P :-X




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♪ Marlies

Wat schattig zo'n slapend valkje.
Ik begrijp dat je geschrokken bent, zou ik ook zijn want ik heb het ook nog nooit gezien.

Wat maak jij mooie duidelijke foto's.

Groetjes
Marlies

Rianne

Aaaaaaahhh kleine valkjes! Wat een lieverds. :) Ben blij dat alles goed met ze gaat.

Karin

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, ben ik heel blij mee  ;D Ik zal vanavond ff een foto neerzetten van mijn toekomstige catharina. Nou ja, van de jongen uit het nest, want ik weet nog niet welke ik neem  ;D Ik hoop dat de kweker weet wat een man is, maar ik neem precies een mutatie waarbij het  moeilijk te zien is  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mandy

Ja dat is en blijft schrikken hoor, als je die jonkies ziet liggen slapen! ;D
Mooie foto's weer. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves