18 juni 2025, 01:09:49

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Ja, dat is nou rode trosgierst  ;D Normaal zijn ze nog mooier, voller,  roder en groter maar ik denk dat het een slechte oogst is geweest dit jaar want overal zijn ze wat ielig, iedere winkel en vogelbeurs heb ik al afgezocht. Deze zijn tot nu toe de beste.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Roosje

Ik dacht ff: wat een raar valkparkietje is dat toch, maar het is natuurlijk tinka hihi ::)

Karin

Hahaha, en dan nog een paar foto's van rare valkparkieten  ;D Mijn villa kakelbont :

Daisy

Klaartje

Buffy

Catootje

Het zijn al echte kippen geworden hè ?  ;D Ze leggen nog niet, maar ik verwacht dat Buffy toch wel zo in september gaat leggen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

hoi karin,
je had het in de pb over een vervoersboxje maar die heb ik niet in bezit.
ik heb wel zo'n gabber kooi dat kan toch ook?
daar hebben we de andere vogels ook in vervoert en daar zal ze de komende 3 weken ook in leven dus dan zit ze gelijk goed.
groetjes eefje

Rianne

Hey  Karin,

wat ziet Tinka er toch lief uit, ik hoop dat je haar gauw tam kunt krijgen. :)
Mooie kippen ook, wat voor soort is dat?

Karin

Tuurlijk kan dat eefje, vervoersboxje of vervoerskooitje  ;D Als ze maar ergens in kan.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Het zijn cochinkrielkipjes Muppet  ;D Ze zijn zóóó leuk, echt een aanrader als iemand een paar  zachtaardige kipjes wil. Het zijn geen superleggers, maar daar hebben we ze ook niet voor  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Roosje

Gaaf zeg, die kippen, zou ik ook wel willen als ik er de ruimte voor had. Lekker eitje iedere ochtend ;D

Marije

Wat zijn ze groot geworden! :o Welke was nou jou favorietje? Ik vind ze echt helemaal geweldig, die bevederde pootjes! ;D Ze zijn ook best tam he? Lijkt me echt leuk! :D

Gerda

Hoi Karin,

Wat zijn die kippies gegroeid zeg. Maar ze zien er nog steeds knuffelbaar uit. Catootje is toch wel mijn favoriet, hoewel ik Daisy ook echt prachtig vind.

En Tinca lijkt al behoorlijk te wennen!! Leuke foto's van haar!!

Groetjes Gerda

Karin

Dank jullie wel allemaal. Ze lijken groot hoor, maar zijn maar 9 ons, dat zijn 9 valkparkieten per kipje  ;D Het zijn vooral de veren. Catootje is mijn favoriet, maar ook Daisy is een schatje. De andere 2 zijn ook wel lief, maar wat minder tam. Klaartje is echt de baas en gaat helemaal door het lint als ik een andere kip oppak  ;D En Buffy is het minst tam, maar die was ook weer wat ouder toen ik haar kreeg. Ze eten wel allemaal uit de hand, vooral als ik aardbeien heb  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

hoi Karin,
nou toch nog veilig thuis gekomen(half uur later was de autoband leeg >:( )
vanmorgen gelijk geprobeerd om wat trosgierst te geven uit de hand en ja hoor na 5pogingen stond Dazzle op mijn hand!!!!
ik ga flink oefenen en dan  gaat ook dit vogeltje lekker tam worden!
Huig is helemaal gek van d'r hij vind haar de mooiste vogel van de vier die we nu hebben dus een compliment voor jou en je koppel Karin!
Ze is wel een stuk groter dan de andere die we hebben zeg zelfs onze oudste man is kleiner :o.
Maar goed ik zal van de week even foto's maken van alle vogels en die in mijn eigen dagboek neerzetten(bij verhalen)
Trouwens Dazzle word ook erg leuk gevonden door beide heren,Teun stuurt Stitch van de kooi af en Stitch zit te fluiten en te patsen!
oke dat was het wel weer!
groetjes eefje

Mandy

Citaat van: Karin op  4 augustus 2005, 22:55:21
Ook maar meteen een foto van kleine lieve Madelief gemaakt. Ze is zo ontzettend lief ! Ze wil het liefst de hele dag knuffen.. en eten !  ;D

Ze ziet er goed uit hoor, fijn dat het zo goed gaat! ;)
Met Fleur gaat het ook prima, alleen vindt ze de pap wel héél erg lekker en dat was de bedoeling niet... :-\
Maar ze eet al goed zelf dus dat komt wel goed, ze gaat ws dinsdag weg. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

;D Ja, ik  probeer ook altijd zo groot mogelijke jongen te krijgen, die van Jazzy en Dizzy zijn ook Megagroot !  ;D Die van Dimple en Magic zijn iets ieler omdat mams wat kleiner is. Nou, dat gaat helemaal goed komen met Dazzle, en wat leuk dat ze al 2 aanbidders heeft !  :-* Heeft ze ze zo dadelijk voor het uitzoeken  ;)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

;D Die Fleur toch ! Terwijl ik het er bij Madelief de eerste paar dagen er bijna in moest persen !  ::) Maar nu... 3 x daags 15 cc binnen 10 seconden ( ok, iets overdreven, maar wel zo weg  ;D ). En ze gaat morgen over op 2 x daags, zal ze helemaal niet leuk vinden ! Ik sla de ochtend over, want dan zit ik toch op mijn werk en hoor ik haar niet schreeuwen   ;) Hier nog een foto van Madelief, eergisteren gemaakt :

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves