2 mei 2025, 13:01:54

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Karin,

De jonkies zien er echt prachtig uit :).
Joy en Duncan vind ik er echt stoer uitzien ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Anita1

;D wat een machtige mooie foto's weer zeg! en wat een lekkere finkies.lekker vol hoor.niet zo ielig.de namen zijn idd errrug mooi.
en ook het verenpak,en de kleuren allemaal.hoezo andere mutatie's deze zijn gewoon geweldig!!
knuff anita :D

~Natas~

Hai Karin,

Leuk hoor dat deze mooie vogels een baasje hebben gevonden.
En de namen zijn echt geweldig.
Wie zijn nou de tweeling is dat toevallig Joy en Duncan?
De foto's zijn geweldig om te zien, je zou ze zo opvreten.

Gelukkig gaan ze allemaal naar een gelukkig baasje toe.
Groetjes,

Natas

Karin

Wat gek, ik had vanmiddag al een berichtje gezet, maar die is foetsie  ??? Nee, de tweeling is Twister en Splinter. En ik heb nog geen baasjes voor alle 6 hoor, de tweeling plus Elvis zijn nog vrij. Ik ga vrijdag advertenties zetten als ik nog niemand voor ze heb.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Hey,

Hoe kan het nou dat ze nog niet gereserveerd zijn. Gewoon even duidelijk in je dagboek vermelden en op de verkooppagina van deze site. en anders mensen een IM sturen die je op het forum kent die misschien wel interesse hebben. heb ik ook gedaan.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anita1

;D hoi karin ik heb een te koop site op mijn site staan en ook de prijstlijst.misschien een tip?
ik verkoop ze sneller dan ik leveren kan.
en dat is best prettig.als ik niks heb staat er ook momenteel geen jonkies te koop.zoals nu dus hahahaaa.
maar mijn fallows hebben 4 eitjes.dus gaat niet lang meer duren  ;D
een tip hoor knufff anita

Lin

hey,

ik heb het ook even in een paar dagboeken vermeld dat ze bij jou eens moeten kijken.

Karin

Dank jullie wel allemaal. Dat ik die 3 nog niet kwijt ben komt omdat ik nog geen advertenties geplaatst had. Ik had een lijst met reserveringen ( al vanaf vorig jaar augustus ) en daar ben ik nu net "doorheen"  ;D Ik heb iedereen nu blij kunnen maken met een jong, of 2 jongen. Ik heb alleen nog een paar mensen die een bepaalde mutatie willen die ik nu niet heb. Ik moet zeggen dat ik nog wel wat aanvragen krijg hoor, maar ik heb wel "eisen", zo plaats ik alleen valkjes bij mensen die er al één hebben of die er 2 tegelijk willen. Ik vind dat een valkje op zijn minst met zijn tweetjes moeten zitten.  Ook kreeg ik een aanvaag van iemand die hem in een superklein kooitje wilde doen en er geen geld voor over had om een grotere kooi te kopen. Daar wordt een valkje echt niet gelukkiger van  ::) Bij mij worden de nieuwe baasjes dus eerst " gescreend"  ;D ;D ;D Ik ga morgen beginnen met advertenties, die heb ik tot nu toe nog nooit hoeven zetten  ;D O nee, bij het allereerste nestje heb ik wel eens een advertentie gezet, kreeg ik alleen helaas veel rare mensen op. Ik hoop dat het nu mee gaat vallen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

Hoi Karin,

Jammer dat je deze 3 schatjes nog niet kwijt ben.
Maar als je je advertentie zet dan ben je ze "denk ik" zo kwijt hoor.
Het zijn gewoon mooie vogels om te zien dus ze hebben niks te klagen.
Dus jij bent er zo 1, je gaat eerst de as baasjes screenen hoe wil je dat doen dan  ???

Oh ja en wat is er mis met 1 valkje, want ik heb er ook 1 en daar heb ik mijn handen vol aan.
Ik moet wel zeggen dat er snel een 2e bij komt  :D

Groetjes

Natas

Karin

Er zijn mensen die er echt maar één willen, ook niet later er nog een bij, en naar mijn mening zijn valkparkieten echte groepsdieren en zijn ze pas gelukkig als ze met zijn tweetjes zijn. Dat er mensen zijn met andere meningen is prima hoor  ;D Maar het zijn mijn kindjes en ik wil dus dat een gezellig vriendje hebben, of er in iedergeval binnen korte tijd eentje bij krijgen  ;D En dat screenen, dat gaat vaak vanzelf hoor ;D Mensen vertellen al snel in wat voor kooi het valkje komt en hoe de mensen zelf een beetje zijn ( tijd voor het valkje enz ). Er zijn mensen die al hele bouwwerken hebben gemaakt voor hun valkjes, en me geweldige foto's van ze sturen,  net zo gek als ik dus  ;D ;D ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

Hai,

Oke ik snep je helemaal.
Je hebt gelijk ook hoor.
Je wilt toch dat ze goed terecht komen.
Nou succes verder

Groetjes,

Natas

Valerie

Hoi Karin,

Zat daarstraks even op je site te snuffelen. Best interessant hoor! Heel leuke tips, was fijn om te lezen. Heb je echt veel werk ingestoken.  ;) :)

Groetjes,

Valerie

Karin

Dank je Valerie. Ja, er zit heel veel tijd in  ;D en ik pas hem regelmatig aan, maar wel erg leuk hoor ! En ik ben nu een cursusje aan het doen om zelf een website te maken met dreamweaver en flash, dus wie weet over een tijdje nog flitsender  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

13 mei 2005, 00:40:09 #238 Last Edit: 13 mei 2005, 01:02:35 by kazoo
Gisteren heb ik helaas geen foto's kunnen maken. Ik ben vroeg gaan slapen en heb in totaal 14 uur geslapen  :o Ik had / heb een erge hoofdpijnaanvallen, zie dubbel enzo. Gelukkig is het nu weer even weg, maar het gaat steeds op en af, erg lastig  ::)

Maar goed, vandaag extra mooie foto's  ;D Vanmiddag zag ik tot mijn verrassing dat Joy uit het broedblok was gekomen. Ik dacht eerst "goh, wat ziet Chico er bruin uit"  ;D Ik heb haar weer snel in het broedblok gezet. Ze is er nog een beetje jong voor, maar ze denk er zelf anders over ;D Ze is nu 28 dagen en weegt 108 gram. Het is wel een klein druktemakertje hoor, ik verbaas me er steeds meer over dat er zoveel verschil is tussen de 2 nesten. Ze probeert gewoon een gat te graven in het broedblok als ik het open doe  ;D Ze heeft vanmiddag bijna een hele spuit handvoeding gehad. Dat eet ze goed, en als ik haar kriebel in haar nekje wordt ze steeds rustiger. Kijk eens wat een prachtbeest ! :

En wat een megakuif hè ? Dat heeft ze van haar vader, want haar moeder heeft maar een klein kuifje.

Duncan vind ik ook geweldig mooi, net mijn Willow ! Ook hij / zij heeft flink van de pap gesmuld. Duncan is 23 dagen en weegt ook 108 gram :

Hij / zij bleeft maar de tong uitsteken naar me op de foto  ;D

De jongen van Dimple en Magic hebben ook braaf hun papje op.

Dit is Twister, 25 dagen oud en 106 gram. Hij / zij heeft voor de helft knalgele parels en voor de helft zachte parels :

Wat een prachtvalkje is het hè ? Net als zijn / haar tweelingbroer / zus Splinter, alleen heeft deze echt felgele parels, net als zijn / haar  oma :

En kijk eens naar de kuif van Elvis ! Die staat recht, en echt een mega grote kuif ! Als ik moet gokken denk ik dat Elvis een popje is. Elvis heeft prachtige zachte parels, net als zijn / haar vader. Elvis is nu 23 dagen en weegt 93 gram :

En dan de jongste, Jefke. Hij / zij is nu 20 dagen oud en weegt 92 gram. Ik vind hem / haar echt schitterend ! Net zijn / haar moeder  ;D :

En kijk eens naar het kuifje... Jefke gaat Elvis imiteren  ;)

Ik hoop dat jullie de foto's  weer mooi vonden.

groetjes, karin.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Hey,

Gaat is al iets beter, heb je last van migraine ofzo? Ik vind Jefke ook supermooi. Leuk stel heb je daar, mooie fotos.

Groeten, Lin