2 augustus 2025, 23:38:42

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Dat is vreemd, wat hier was hij een hollebollegijs  ;D Er stond wel een kooi naast hem met een valkparkiet, dus misschien was dat de truc bij hem. Hij wilde te graag een soortgenootje zien.

Waarom neem je dan niet een cairn terrier pup erbij ? Die kun je helemaal opvoeden en naar je eigen hand zetten.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

dat vind de man in huis te klein,ze zijn nl maar iets groter dan de Norwich terrier die we nu hebben en die vind ie ook te klein dus hij wil een rottweiler of  een flatcoated retriever.
alles op zijn tijd ,hij wacht maar even tot we verhuisd zijn ofzo. ;D

ik dacht idd ook dat balou een lekkere vreetzak zou zijn zoals ie eruit zag toen ie kwam maar dat borstje van hem is een stukminder geworden de laatste week,hij at alleen als ie ons zag of als de  mannen los waren uit de vogelkamer.

groetjes eefje

Rianne

Hoi Karin,

wat een lief mannetje heb je erbij! :) Hopelijk vallen de afgeknipte veren gauw uit, zodat hij met z'n nieuwe veren kan vliegen.
Lief pupje, nu nog heeeel lang wachten! ;)

Karin

Hij wilde bij mij natuurlijk ook niet uit de kooi, dus misschien dat hij daarom wat boller was  ;D

Lief hè Rianne, ach, 8 weekjes is toch zo voorbij ?  ::) ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vandaag zijn de 3 "wilde" valkjes naar zolder verhuisd. Marcel had de grote volière afgebroken, dus nu was er ruimte  ;D Er staan nu 4 grote kamervolières en 3 gewone kooien op de vogelzolder. Straks gaan we de maten opnemen voor de nieuwe volière.

We gaan waarschijnlijk zondag weer naar de pup kijken. Van de week even flink nadenken over een mooie naam  ;D Nog even een foto omhet af te leren :

klik hier

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Dat is een mooie foto van een mooie hond zeg! Dit ras heb ik nog nooit eerder gezien! Erg mooie kleuren! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*Esther*

Hoi Karin
Komt de fokster uit Almere?
Ik ken daar iemand die met honden fokt en met valkjes kweekt.  ;)
gr Esther

Mandy

Hé wat een leuk nieuws hier! :D
Gefeliciteerd met de nieuwe man voor Dizzy, een knapperd hoor! :-*
En wat een lieve pup, een scheetje. ;D
Geniet er maar lekker van want zoals je weet duurt dat pup zijn niet lang.
Ik ga die grote luie stinkerd hier eerst even uitlaten, doei. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mariska

Hoi Karin,

Wat een prachtige foto :D
Als ik dat zo zie gaat het bij mij ook weer een beetje jeuken.
Heerlijk zo'n nest met puppen in huis.

Ondanks dat het dubbel voelt ben ik toch heel blij voor jullie.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Karin

Mooi hè Marc  ;D Ik wil al een jaar of 8 - 9 zo'n hond, dus  ze is hier meer dan welkom  ;)

Nee Esther, niet uit Almere en ze kweekt ook geen valkjes, alleen honden  ;D

Mooi is hij Hè, hij zit nu al een hele tijd op mijn schouder. Hij kijkt me constant aan en geeft ook kusjes  :-* Het is een lieffie. Hij wil alleen niet uit zijn kooi gehaald worden, hij komt er zelf wel uit  ;D Hij fluit ook heel lief.

Ik heb nog nooit een nest puppen in huis gehad Maris  ;D lijkt me ook geweldig, maar voorlopig hou ik het maar bij valkjes  ;)

Sorry, nog een foto, ik kan het niet laten  ;D :

klik hier

klik hier

Ik heb ook nog nieuwe foto's van Diba, maar die moet ik nog ff bewerken en uploaden.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Mariska

Hoi Karin,

Ik wel 4 keer en als ik dan deze superlieve foto zie met de moeder dan smelt ik ;D
Jij hebt het met je valkjes vast al druk genoeg ;)

Ooooh, weer nieuwe lieve foto's van het wassen, aaaah :-*

Ga jij je maar lekker op je puppie verheugen.
Dat doet je vast goed!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Marc van de Kuifjes

7 mei 2006, 21:57:49 #2126 Last Edit: 7 mei 2006, 22:00:08 by Marc - Vier Kuifjes
Oeps :o... met het gepraat over het hondje vergeet ik nog dat je een nieuw valkje hebt ook!
Ik ben benieuwd naar de jongen die je hiermee zult krijgen :D. Ik zit al op de eerste rij voor een jong... ehhh... als ik wat meer ruimte heb... ::) ;D. Kon je hiermee ook lutinotjes krijgen?
Als het karaktertjes worden zoals Rikske dan is het zeker goed!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

Jááá, vergeet die knappe vent niet. Hier is hij :

klik hier

Waarschijnlijk is hij split voor cinnamon en voor lutino ( ik moet nog even het ringnummer doorgeven aan de kweker waar hij geboren is ) en dan krijg ik pareltjes, cinnamon pareltjes en lutino pareltjes ( wel of niet met cinnamon ), en de lutino's zijn dan popjes. Maar goed, Diba is pas 9 maandjes, dus eerst ff afwachten of het wat wordt  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

eefje nieuwenburg

wat een mooie man is het heel gaaf hoor en fijn ook dat ie zo tam is,dat is altijd mooi natuurlijk.

die puppie foto's zijn om van te dromen,wat een lieffies :-*

wat Balou betreft,hij is niet echt afgevallen van het vliegen of zo maar gewoon niet eten,hij wil gewoon niet anders dan als er iemand bij is,als de heren los waren gingen ze nog wel eens eten bij hem in de kooi en dan wist ie niet hoe gauw hij er bij moest zijn maar alleen keek ie niet naar de voerbak om,vreemde vogel  ::)

groetjes eefje

*Esther*

Hoi Karin,

Ik heb net even op haar site gekeken en het zijn ook aussie's!
Alleen zij had in nov een nest met overleden hondjes ivm een gescheurde baarmoeder. Heel zielig.
Ik vind het mooie honden om te zien. Vooral al die bonte kleur schakeringen.

Moet ook wel want ik ben ook erg gek op bonte valkjes ;D

gr Esther