2 mei 2025, 19:03:59

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Dank je Diana ! Ik ben ook heel erg blij met ze  ;D En de kippies zullen jullie zeker vaker zien hoor ! Ze zijn bijna net zo leuk als de valkjes  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Lin ! Ja hoor, het gaat goed met de dames. Afgelopen nacht wilde ze niet het nachthok ik en waren helemaal onder het nachthok gaan zitten. Ik heb er toen aan de voorkant een plank tegen aangezet tegen de tocht, maar vanavond zijn ze onder toezicht het nachthok ingestuurd  ;D Wordt nog even oefenen.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dank je Natas, en op welke was je verliefd deze keer ?  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

Hoi Karin,

Ja ik ben weer eens verliefd op???????
Op blz.12 je 1e foto het nestje van?????

Die vind ik GAAF en mooi.

Mag je zelf uitzoeken wie dat is.

NaTaS

Karin

Bedoel je de eerste foto bovenaan ? Dat is het cinnamon bonte popje van Dazzle en Chico. Of bedoel je de eerste foto van de cinnamon geparelde ? Dat is één van de tweeling ;o) Nr 10 heeft hij op zijn ringetje staan. Ik ga toch echt namen verzinnen deze week, want dat schrijft toch een stuk leuken  ;D Overigens is dat inderdaad een moppie !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

Hai Karin,

Je het is die 1e foto van het bonte popje van Dazzle en Chico.
Maar de tweeling heeft ook wel wat hoor.
Ach jij maakt de foto's zo mooi dat iedereen zowat verleifd wordt op je valkjes.
Maar wat is de naam nou eigenlijk???

Groetjes,

NAtas

Karin

Vandaag heeft de nieuwe eigenaar definitief voor de 2 bontjes gekozen, dus zij mag deze keer een naam verzinnen  ;D Ik wacht dus even af wat het wordt.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik heb afgelopen nacht weer wat foto's gemaakt, vandaag niet want de batterij was leeg nadat we wat foto's van het kippenhok gemaakt hadden  ;D

Ik ben gisteren begonnen met de 2 bontjes 1 x een beetje handvoeding en dat ging boven verwachting goed ! Ik dacht dat wordt een drama, want de eerste 2 dagen willen ze er meestal niets van weten maar na 1 cc keken ze me aan "waar blijft de rest"  ;D Vandaag hebben ze allebei 2 1/2 cc gekregen. Het is puur om ze goed aan mensenhanden te laten wennen.  Het is een druk stel met zijn tweetjes, maar als ik ze bij me pak en ga zingen ( en ik zing echt niet zo mooi hoor  ;D ) worden ze rustig. De nieuwe eigenaar moet dus maar flink toonladders gaan oefenen  ;D Ze blijven bij elkaar, en dat vind ik wel leuk !

Dit is de oudste, nu 23 dagen oud, wat een megakuif heeft ze hè ? :

Dit is het jongste bontje, vandaag 18 dagen. Ik vind het een plaatje !

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Met het nest van Dimple en Magic had ik vandaag willen beginnen met wat handvoeding geven, maar ze waren flink aan het voeren toen ik het wilde doen, dus heb het maar nog even niet gedaan. Als ze propvol zitten zullen ze het toch niet makkelijk accepteren.

Dit is één van de tweeling, vandaag 20 dagen :

En dit is de andere van de tweeling. Het is zo'n leuk stel samen, het zou leuk zijn als ze samen bleven.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Dit jong is vandaag 18 dagen en heb ik voorlopig Elvis genoemd  ;D Die kuif ! Ik moet er steeds om lachen. En het is echt een droppie !

En dan het witmaskertje, vandaag 15 dagen, ook zo'n schatje ! Dit nest is vrij rustig, ik verwacht dus zeker geen problemen met het tammaken en dat terwijl ze een heel eigenwijze vader hebben en de moeder ook haar streken heeft  ;D Het zou dus nog best wel eens flink tegen kunnen vallen !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

~Natas~

Hoi Karin,

Ik zit iedere keer met smart achter de pc van je mooie foto's te genieten zeg.
Ze zijn echt allemaal even mooi en maar de tweeling die mag er ook zijn hoor.
Ik ben vooral verliefd op die mooie puntige kuifjes echt GAAF hoor.

Mijn ma kijkt mee dus die ff gek maken en wie weet mag ik ook wel een 2e erbij hebben  ;D
Ik blijf het proberen.

Groetjes,

Natas en Joepie

Karin

8 mei 2005, 23:31:15 #206 Last Edit: 8 mei 2005, 23:33:30 by kazoo
Hahahahaha, nou, de tweeling is nog vrij hoor, dus voor Joepie zit er nog wel een lief vriendje bij. De andere mutaties zijn al wel gereserveerd. Ik wil eigelijk nog even wachten met advertenties zetten, vind het zo plaatsen via mensen die mijn website bezoeken veel leuker  ;) Ik ben nog wel bezig met een paar mensen die interesse hebben, maar de meeste willen persé een bepaald geslacht, en tja, helaas kan ik dat niet zien bij de jongen en om nou parels eruit te gaan trekken.... Ik durf dat niet hoor ( als ze niet terugkomen is het een man, komen de parels wel terug is het een pop ).
Morgen hoop ik weer foto's  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Suzanne

Hoi Karin,

Wat een prachtige jonge valkjes heb je zitten zeg! Mooie foto's ook  :). Veel plezier verder met ze.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

cora

hoi Karin,

wat heb je weer mooie foto's van je geweldige kleine valkjes.
Altijd een feest om je dagboek te lezen.

groetjes

Cora

Rianne

Wat een leuke foto van Elvis met z'n scheve kuif! Zal dat zo blijven?