28 april 2024, 01:43:39

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

bobbie

"Vol liefde verbonden"



"Jij van mij (hier een hartje) ik van jou"

Zoiets ???

groetjes, Nel :)





Lin

Hey Kirsten,

wat mooi dat jullie de ringen hebben. Je moet er toch nog je hele leven naar kijken. En voor je kleine dochter Demi ook kettinkje. jullie regelen het wel goed zo te lezen. Laat je ons nog een foto zien van de ringen?

En ja tekst??? uhmhoeveel woorden? in ieder geval de datum en de naam. Of iets van de cirkel van liefde is oneindig. Deze is gesymboliseerd in deze ring.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

circle of love 09-06-2006 endless

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

~Natas~

Hai Kirsten,

Is het gelukt met de ringen en passen ervan.
Is toch altijd weer prettig om te weten dat dit ook weer is gelukt.
Nu op naar het volgende deel  ;D


Groetjes,

Natas

Lin

Citaat van: Bianca op  2 maart 2006, 13:41:47
circle of love 09-06-2006 endless


ja! jij kan het beter verwoorden


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Citaat van: Lin op  2 maart 2006, 21:34:06
Citaat van: Bianca op  2 maart 2006, 13:41:47
circle of love 09-06-2006 endless


ja! jij kan het beter verwoorden


Mee eens  :D

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi Kirsten
Fijn ook al geslaagd voor de ringen , heerlijk , en wat leuk een kettinkje voor demi, ze heeft dan ook een hele mooie herinering aan jullie, en laat je in het hartje voor Demi ook iets zetten ?

Groetjes Gonnie




Kirsten

Hoi Iedereen,.

Zo m'n mannetje is net weg voor zijn nachtdienst en ik ben even schade aan het inhalen hier ;).
Bedankt voor al jullie suggesties,. Ik vind op dit moment die van Nel nog het allermooiste,. (jij van mij,....)
Ik ben alleen bang dat het teveel tekst is en het niet zou passen,. ik bedenk gewoon nog even verder,. hihi

Hier gaat alles goed. We hebben lekker van de sneeuw genoten en zelfs een kleine pop gemaakt. Behalve donderdagavond, toen was ik met m'n moeder naar m'n opa geweest (hij is inmiddels geopereerd en het gaat erg goed met hem :)) Nadat ik mijn moeder thuis afgezet had begon het enorm te sneeuwen en onweren,. heb 5 kwartier over de terugreis naar huis gedaan (is anders een half uurtje)
Ik was echt blij dat ik thuis was,.

Vrijdag heeft Jan het tweede koppel pruimkoppen een broedhok gegeven,. nu maar duimen dat ze wat gaan doen,. Ik heb op de beurs in Zwolle jonge pruimkoppen gezien en ik ben helemaal verliefd! dus duim duim dat het gaat lukken.

Zo en nu eindelijk wat foto's,. sorry die had ik jullie al veel eerder beloofd, maar het kwam er niet van.

Demi in de sneeuw!





De sneeuwpop!







En dan nog even een update van Coco,.
Ze gaat echt heel goed vooruit en vind het zelfs al weer wat fijner om gekroeld te worden,. Ik ben echt heel erg blij. Haar verendek knapt ook steeds beter op,.Het zal nog wel even duren, maar ik heb alle tijd!





En nog even een foto van onder haar vleugel,. Je ziet nog het plekje wat net gehecht is,. maar je moet je voorstellen dat er onder deze vleugel twee gezwelletjes zaten van ongeveer de grootte van een pinda,. Ook was ze van voor naar achter helemaal kaal onder haal vleugel. Nu zie je van links op de foto alweer allemaal veertjes komen,. Jammer dat ik geen foto van ervoor heb kunnen maken, want dan had ik het jullie kunnen laten zien hoe het verbeterd is.



Tot slot nog even een paar foto's van de voliere in de sneeuw,.  beetje leeg nog, maar ik had net het luikje omhoog gedaan.







Zo dat was tie weer,. Morgen een gezellig middag, want dan komt Monique (Monky) met haar vriend gezellig op bezoek.

Gonnie, nee waarschijnlijk laten we er niets inzetten,. het symbool van het hartje zegt denk ik genoeg.

Ivana, We hebben 26 vogels,. waarvan 22 valkparkieten en 4 pruimkoppen. Er zitten 6 valkparkieten binnen en de rest zit buiten :D

Lin, Ja ik zal hier uitgebreid foto's van de dag laten zien!

Groetjes vanuit valkcity!
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------


~Natas~

Hai Kirsten,

Wat leuk zeg die foto's van Demi in de sneeuw.
Wat kunnen die kinderen daar toch lekker van genieten, en dat terwijl ze nu vakantie hebben  ;D


groetjes,

Natas

Caroline

Citaat van: Roosje op  4 maart 2006, 22:41:58
Citaat van: Kirsten op  4 maart 2006, 22:36:28





Wat een lieve foto! :-*


Twee mensen, één gedachten!!

Ik wilde dezelfde foto herhalen met dezelfde tekst.  :D

Wat een heerlijke sneeuwfoto's heb je geplaatst.

Fijn dat Coco helemaal aan het opbloeien is, onder haar vleugeltje ziet er mooi uit.

Geef je haar een knufje van mij.  :-*

Groetjes van Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

es

Citaat van: Caroline op  4 maart 2006, 22:56:55
Citaat van: Roosje op  4 maart 2006, 22:41:58
Citaat van: Kirsten op  4 maart 2006, 22:36:28










3 mensen, 1 gedachten.

hihihi ik dacht ook echt hetzelfde, echt een hele lieve foto.
Het gaat heel goed met Coco zo te lezen en te zien, super  :-*
gr.Esther

carco

Hoi

Ik ben niet afgezaagd hoor, maar zeker een lieve foto.
En fijn dat het zo goed met Coco gaat.
Oh ja en als jullie gaan trouwen is iedereen van valkparkiet.com dan uitgenodigd? :P ;D
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

Citaat van: Es op  4 maart 2006, 23:05:12
Citaat van: Caroline op  4 maart 2006, 22:56:55
Citaat van: Roosje op  4 maart 2006, 22:41:58
Citaat van: Kirsten op  4 maart 2006, 22:36:28










3 mensen, 1 gedachten.

hihihi ik dacht ook echt hetzelfde, echt een hele lieve foto.
Het gaat heel goed met Coco zo te lezen en te zien, super  :-*
gr.Esther

4 mensen 1 gedachten

demi staat op deze foto allerliefst je ziet hoe ze geniet  :D
ik ben ook blij te lezen dan thet met coco weer beter gaat en haar verenkleed hog ja dat komt wel weer mooi het voornaamste is dat ze nu weer kan vliegen  ;)

groetjes marilyn

Bianca

Wat een heerlijke foto's van mijn grote kleine vriendin, daar had ik graag bij geweest, wat zullen jullie een lol heben gehad!

Heerlijk!

Coco's okseltje ziet er idd goed uit!
Hoop dat het zo lekker snel blijft genezen!

Nog ff over de trouwring, ik heb er helemaal niets instaan, hij is zo ook al speciaal genoeg.
Je kunt het ook gewoon zo laten en als er ineens wat te binnen schiet achteraf nog laten graveren.

hey misschien is dit wat voor je?!

"jij hoort bij mij"

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.