27 april 2024, 18:15:36

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

imv

Hoi Kirsten,
Veel sterkte morgen.
Geef Coco maar een knuffel van ons.

Groetjes,
Irene

inayce

Hallo Kirsten,

Heel veel succes morgen met die arme Coco, hopelijk valt het allemaal mee en heeft men daar in ieder geval een tover zalfje voor die arme Coco, het beestje heeft wel al heel wat moeten doorstaan, in ieder geval fijn voor Coco dat hij zo'n zorgzaam baasje heeft.

Groetjes van Ina,Yce en Jessy.

Bianca

geef Coco maar een goodluck kusje van me!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

carco

Hoi

Nogmaal sterkte voor Coco morgen, ik kan me goed indenken dat je er heel erg tegen op ziet ik hoop dat het allemaal meevalt.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




smidje

Sterkte straks met coco !!

Groetjes Tamara

Monky

Hi Kirsten,

Ik heb misschien niet zoveel geschreven in je dagboek, maar ik heb het allemaal wel gelezen.

Ik wil je voor nu even veel sterkte wensen met Coco.
Je hebt het er best moeilijk mee en ik kan het me heel goed voorstellen. Ik zal vanochtend aan je denken.

Liefs,
Monky

Kirsten

Hoi Iedereen,

Nou Jan is net met Coco vertrokken,. Aangezien ik er erg tegenop zag heeft hij aangeboden om met haar te gaan. Ik heb nog even allerlei info opgeschreven, maar Jan weet eigenlijk ook alles van haar, dus als Feld vragen heeft moet dat goed gaan, en anders is er altijd nog de mobiel.

Het wordt even een lange zit tot in eerste instantie 11 uur en dan waarschijnlijk nog tot twaalf uur,. Ik probeer mijn zinnen hier te verzetten en ook moet ik nog achter wat dingetjes voor ons trouwen aan,.

Bedankt iedereen voor de steun!

Groetjes
Kirsten en Coco


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi

Wat is dat ontzettend lief van Jan om dit uit je handen te nemen.
Ik begrijp wel heel goed dat de dag niet vooruit te branden is nu.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Nieuws van Coco,

Jan is nu in het centrum van Amersfoort beland.
Feld gaat het weer onder narcose wegsnijden. Ook krijg ik iets voor haar huid en heb gelijk een preventief wormenmiddel gevraagd wat ik direct in het bekje kan geven. Zo kan ik van de week even alle vogels buiten voor het broedseizoen behandelen.

Hij vertelde Jan dat hij er de vorige keer niet goed bij kon omdat het zo klein was,. nu was het geen probleem en maakt hij het weer helemaal in orde,. Nog driekwartier en dan ben ik weer wat gerustgesteld,. als Jan me belt vanuit de auto dat het allemaal in orde is

Voor zover even de update
Groetjes
Kirsten

ps Leuk Tamara dat je m'n dagboek gevonden heb, heb je al een eigen verhaal/dagboek en gaat alles goed met je nieuwe valk?,. Je zou haar deze week krijgen toch? ben benieuwd en erg blij dat het uiteindelijk toch gelukt is :)


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Kirsten
Dat zullen dan nog lange 45 minuten voor je worden.
Ik zal voor je duimen dat alles goed verloopt, en Coco dan verlost is van dat gedoe.
Groetjes Riny :D

Kirsten

Hoi Riny,

Ja ze heeft echt teveel meegemaakt en dat maakt me gewoon verdrietig,.Ik hoop dat het nu klaar is en ze gewoon lekker verder kan genieten bij ons thuis. Het verbaasd mij ook dat ondanks al haar belevenissen ze nog zo geniet,. ze is niet banger geworden of in mijn ogen minder gelukkig,. Ze is snel tevreden en geniet van alle kleine dingen.
Ik hoop maar dat ze snel thuis is,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Citaat van: Kirsten op 14 februari 2006, 11:22:53
Het verbaasd mij ook dat ondanks al haar belevenissen ze nog zo geniet,. ze is niet banger geworden of in mijn ogen minder gelukkig,. Ze is snel tevreden en geniet van alle kleine dingen.


Hoy Kirsten
Eigenlijk verbaasd mij dat niets,ze zal wel voelen hoezeer ze gewenst is in jullie gezinnetje.
Groetjes Riny :-*

Kirsten

Hoi hoi,

Jeh Coco is op weg naar huis!,. Alles is goed gegaan en zodra ze Jan hoorde begon ze gelijk te roepen,. deed ze bij mij vorige keer ook toen ik haar kwam ophalen en vond ik zo lief,.
Ze kon me immers toen nog maar net.
Haar vleugels zitten weer bij elkaar en moeten zo een week blijven zitten,. dat wordt weer even aftellen dus, maar is voor een goed doel,.

Ben zo opgelucht!,.Ik hoorde haar in de auto ook lekker met Jan fluiten,. :-* Komt weer helemaal goed met haar :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

Yeah!!!!
Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan.

Je kan nu de rest van de dag rustig zitten.

Groetjes,
Monky

gonnie

Hoi Kirsten
He he dat is dan ook weer achter de rug , fijn dat Jan met coco naar dr Feld is geweest, altijd moeilijk als  een lieveling van je onder narcose moet. maar gelukkig kan ze nu weer lekker liefdevol beter worden. veel sucses.
en wat een fantastiche dat je voor een trouwjurk bent geslaagd.
Groetjes Gonnie