27 april 2024, 23:51:55

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Wilma1

Ook al de 100ste pagina voorbij....wat gaat dat allemaal snel zeg!! En jouw jongen de deur uit, je zal ze toch wel missen, maar zo te zien kun je Jessy in zijn dagboekje volgen en dat is leuk!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

8 februari 2006, 08:19:41 #1486 Last Edit: 9 februari 2006, 10:05:09 by Caroline
Hoi Kirsten,

Wat leuk al die voorbereidingen voor het nieuwe kweekseizoen. Krijg je dan al weer niet de kriebels?? Zijn de eerste jongen bij jou nu ook pas in het voorjaar, buiten?? Of verwacht jij de winter, binnen nog een nestje??

Gezellig vogeltjesmarkt in Boskoop, is dit net zo iets als Antwerpen?? Je bent zeker niet meer naar de hondenshow geweest, was wel weer gezellig hoor.

Ik kan me voorstellen dat Demi gisteren trots op haar mama was, bij het voorlezen. Sanne vraagt ook steeds of ik vrijdags op school kom helpen. Dan "werken ze in hoeken", de kleuters gaan dan in allerlei mogelijke vrije hoekjes in het schoolgebouw bij moeders  "werken", dit kan zijn dat ze voor gelezen worden maar ook dat ze zelf appelflappen bakken of elkaar schminken enz. enz. Heel erg leuk maar ik moet elke vrijdag met Jasper naar de Early Bird, nu ben ik aan het kijken of ik misschien een keer vrijdag vrij heb als Sanne ook naar school toe moet want Sanne hoeft maar om de week naar school op vrijdag. En Jasper thuis laten is geen optie, want daar moet ik voor betalen om naar de Early Bird te laten gaan en is dus zonde van  het geld al ik niet ga. Anders moet ik maar kijken of ik mee kan doen aan een andere activiteit op school.  :D

Wat vervelend dat Coco waarschijnlijk toch het plekje weer is aangegroeid. Hopelijk valt het allemaal mee.

Nou het was weer een heel verhaal, dit keer zelfs in jouw dagboekje  ;D Ik ga Sanne klaar maken voor school.

Heel erg veel plezier donderdagavond.  :D

Groetjes van Caroline  :-*

PS. Sanne geeft de groetjes aan Demi en deze moest ik ook plaatsen voor Demi.




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bianca

zie je ik wist het, whahahahaha, zag _bonnie_ als nieuw lid en dacht"misschien is het wel bonnie, grijze parel" hihihihihi

Welcome back!

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Heb je al contact gehad met Peter?

Kirsten

Hoi Bonnie,

Welkom terug,. heel erg gezellig dat je er weer bent :D
haha en die Perlan,. een blauwtje gelopen,. hihi komt vast wel weer een mooi popje op zijn pad denk ik,. en het zou erg goed kunnen zijn als je ze samen zou zetten ze alsnog voor elkaar kiezen.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Jantjie

Hoi Bonnie,

dus hij heeft keus zat ;)

Welkom terug :)

Groetjes
Jan
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

bobbie

Hoi Kirsten,

Leuk dat je hebt voorgelezen in de klas. Vind ik wel wat voor jou. Ze hebben vast aan je lippen gehangen, tenminste dat haal ik uit je verhaal. :D

En arme Coco. Hopelijk hoeft ze niet meer onder het mes. Zou erg zielig zijn.

Je trouwjurk passen, whow, spannend.
Succes ermee.

Je klinkt echt professioneel zoals je praat over je voorbereidingen voor de kweek komend voorjaar. :)
Een slimme meid
is voorbereid.  :D

Groetjes, Nel :)

Petra en Cheeky

Ha die Kirsten!

Jouw grote dag komt ook steeds dichterbij he?! Leuk is dat he, trouwjurk passen! Wist je al precies wat je wilde, of heb je bewust van alles en nog wat gepast?! Ooooo, ik weet nog dat ik, toen ik aan het passen was, me net een prinsesje voelde! Alles stond op een of andere manier zoooo goed!

Tja... jouw kweekseizoen komt er ook weer aan! Ben heel benieuwd! Hopelijk wordt het supersuccesvol! Aan jullie inzet zal het in ieder geval niet liggen!!

Liefs,
Peet

Petra en Cheeky

Bedankt voor je ontzettend lieve berichtje in ons dagboek! Ik ben blij dat ik dus ook niet de enige ben die me zo voelt! Weet je, ik twijfelde of ik het zou noemen, maar wilde mijn gevoel toch uitspreken, op het gevaar af dat ik als "jaloers" over zou komen! Thanx! Peet

Kirsten

Hé Peet, das toevallig ik was net bij jou op bezoek :D,.

Gisteren heb ik mijn jurk gevonden,. het was zo super,. Ik voelde me net de scene in 'pretty woman' dat ze helemaal aangekleed wordt in die winkel,.
oh echt helemaal geweldig,.

Ik hoop ook dat ik een top kweekjaar tegemoet ga,. ik doe er in ieder geval in de voorbereidingen mijn uiterste best voor.

Groetjes
Kirsten

Ps ik moet waarschijnlijk binnenkort weer met Coco naar Amersfoort,. dus misschien een idee om even een bakkie te komen doen?


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Als je laat weten wanneer, en ik ben dan thuis, ben je van harte welkom Kirsten! Gezellig!

marilyn

hééééééééééééé kirsten

heb je je trouwjurk gevonden ? o wat leuk voor jou zeg  :D
ja stilletjesaan komen je trouwplannen allemaal op zijn plooi hé en ook elke dag kom je een stapje dichter bij de mooiste dag van je leven  ;)

heb je al een jurkje voor je dochtertje ? die zal zich ook wel als een prinsesje voelen zeker  :P

ik hoop ook voor jou dat je dit jaar de beste en mooiste valkjes ter wereld in jouw nestjes mag hebben dan kan je jaar niet meer stuk  ;)

groetjes marilyn

Bianca

Citaat van: Kirsten op 10 februari 2006, 22:02:17
Hé Peet, das toevallig ik was net bij jou op bezoek :D,.

Gisteren heb ik mijn jurk gevonden,. het was zo super,. Ik voelde me net de scene in 'pretty woman' dat ze helemaal aangekleed wordt in die winkel,.
oh echt helemaal geweldig,.

Ik hoop ook dat ik een top kweekjaar tegemoet ga,. ik doe er in ieder geval in de voorbereidingen mijn uiterste best voor.

Groetjes
Kirsten

Ps ik moet waarschijnlijk binnenkort weer met Coco naar Amersfoort,. dus misschien een idee om even een bakkie te komen doen?

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 10 februari 2006, 22:06:41
Als je laat weten wanneer, en ik ben dan thuis, ben je van harte welkom Kirsten! Gezellig!


Joehoe........
mag ik ook mee?
hihihihihihi

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

imv

Hoi Kirsten,
Geweldig dat je je droomjurk hebt gevonden! Gefeliciteerd!

Groetjes en een fijn weekend!
Irene

Petra en Cheeky

Citaat van: Bianca op 10 februari 2006, 22:22:45
Citaat van: Kirsten op 10 februari 2006, 22:02:17
Hé Peet, das toevallig ik was net bij jou op bezoek :D,.

Gisteren heb ik mijn jurk gevonden,. het was zo super,. Ik voelde me net de scene in 'pretty woman' dat ze helemaal aangekleed wordt in die winkel,.
oh echt helemaal geweldig,.

Ik hoop ook dat ik een top kweekjaar tegemoet ga,. ik doe er in ieder geval in de voorbereidingen mijn uiterste best voor.

Groetjes
Kirsten

Ps ik moet waarschijnlijk binnenkort weer met Coco naar Amersfoort,. dus misschien een idee om even een bakkie te komen doen?

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 10 februari 2006, 22:06:41
Als je laat weten wanneer, en ik ben dan thuis, ben je van harte welkom Kirsten! Gezellig!


Joehoe........
mag ik ook mee?
hihihihihihi

Van mij wel!  ;)
Peet