27 april 2024, 21:06:12

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

bobbie

Whow, die beauty  :-* ;)

carco

Hoi Kirsten

Een beter compliment kan je jezelf toch niet wensen als je zo voor iemand een valk tam maakt zoals Jessy. Echt goed gedaan van je joh!!
En heel nieuwsgierig ben ik hoor: met wie ga je je trouwjurk passen? Mag je aanstaande de jurk al zien??
Ik vond het ook heel vreemd om met een trouwjurk aan te staan en iedereen die aan je staat te plukken ;)
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Bianca en marco

Hoi Kirsten,

Spannend hoor een trouwjurk uitzoeken.
Ik loop regelmatig modeshows voor verschillende bruidswinkels.
A.s zondag is er een grote bruidshow waar echt alles te vinden in wat maar met trouwen te maken heeft, in cita romana vakantiepark in hellevoetsluis.
Hier worden ook jurken geshowd van de winkel atlanta bruidsmode uit vlaardingen. Zij gaan binnenkort naar een nieuw pand en houden nu grote uitverkoop!!  Schilt echt een hoop geld. Ze zitten in het centrum van vlaardingen. En ik vind zelf dat ze echt hele mooie jurken hebben.
Weet niet of je er wat aan hebt, maar dacht zal het toch ff tikken.

Hoe is het met de valken?
Met baco gaat alles goed. We genieten nog elke dag van haar.

zitten er nu over te denken om er nog een valk bij te nemen.

Groetjes Bianca en Marco

inayce

Net een telefoontje gehad van Kirsten, het gaat zo goed met Jessy dat hij eventueel vanmiddag al hier heen mag, joepie dat is een meevaller , eigenlijk zou Jessy morgen pas komen, Dik is meteen de kooi in orde gaan maken, beukensnippers op de bodem, voer er in, nu nog even een uurtje wachten en dan.... komt Kirsten Jessy brengen, wat een luxe hè, Kirsten komt naar Barendrecht omdat ik met mijn rolstoel niet bij haar binnen kan en nu kan ze me persoonlijk nog even bijpraten over onze Jessy.
Een Kanjer ben je Kirsten!!! :-* :-* :-*

Groetjes Ina en hulphond Yce ( die nog even van de stilte geniet)

marilyn

hoikes ina

het doet mij goed dat jij zo gelukkig bent en daar heeft kirsten voor gezorgd  :D nog een klein uurtje geduld en je hebt je kleine vriendje jessy bij je  ;) ik wens je alvast heeeeeeeeeel veel uren plezier met jessy  ;)

groetjes marilyn

Bianca

Citaat van: inayce op 28 januari 2006, 14:33:40
Net een telefoontje gehad van Kirsten, het gaat zo goed met Jessy dat hij eventueel vanmiddag al hier heen mag, joepie dat is een meevaller , eigenlijk zou Jessy morgen pas komen, Dik is meteen de kooi in orde gaan maken, beukensnippers op de bodem, voer er in, nu nog even een uurtje wachten en dan.... komt Kirsten Jessy brengen, wat een luxe hè, Kirsten komt naar Barendrecht omdat ik met mijn rolstoel niet bij haar binnen kan en nu kan ze me persoonlijk nog even bijpraten over onze Jessy.
Een Kanjer ben je Kirsten!!! :-* :-* :-*

Groetjes Ina en hulphond Yce ( die nog even van de stilte geniet)


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!
hihihihihii
spannend he Ina?!
Geniet er maar lekker van strakkies.


Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

imv

Hoi Kirsten,
Je hebt het hart echt op de goede plek zitten :-*

Ina, je boft met Kirsten, en straks met Jessie. Veel plezier en geluk!
Groetjes,
Irene

Skye

Wat leuk Ina dat Kirsten jou kleine Jessy komt brengen! En voor jou ook leuk Kirsten om te zien waar Jessy terechtkomt! ;) Ook leuk dat jullie elkaar gaan zien! Of kenden jullie elkaar al?

Kirsten

Hoi Iedereen,

Even heel snel een berichtje want over een half uurtje moet ik weg en ik moet me nog verkleden ::)

Jessy ging gelijk heerlijk bij Ina zitten en voelde zich super op z'n gemak. Ik weet heel zeker dat dat hele dikke maatjes gaan worden.
Ina is hier eerder wel geweest, dus we hadden al kennis gemaakt. Ze kon namelijk wel via mijn achtertuin de voliere buiten zien. We hebben toen voor het raam haar lieverd geshowd,. hij was toen een week of drie geloof ik.

Nu kon die heerlijk bij haar zitten :D en Ice die vond het ook allemaal prima en ik heb ze even netjes aan elkaar voorgesteld :P

De andere jongen zijn gisteravond en vanmiddag weggegaan.
Tja dan is het altijd wel wat stiller,maar als ik die gelukkige gezichten allemaal zie ben ik superblij :D

Groetjes
Kirsten

ps Ina erg bedankt voor je lieve berichtje,. je enthousiasme straalde er vanmiddag ook vanaf, ik weet heel zeker dat jij en jessy onafscheidelijk worden,. twee schatten :D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

hihihihihi ina heeft ons al op de hoogte gesteld dat jij haar jessy zou komen afleveren bij haar thuis en ze was hier ook al zo dolenthousiast  :D zeker weten je hebt een fijne thuis gevonden voor jessy  ;)

groetjes marilyn

ps en heel erg lief van jou om jessy naar haar toe te brengen  ;)

Caroline

Hoi Kirsten,

Wij wisten natuurlijk al lang dat je een kanjer bent.

Ik kijk er dan ook heel erg naar uit om je 27 februari live te gaan ontmoeten.  :D

Liefs Caroline  :-*

Oh ja, ik heb ook nog leuk nieuws, als je het wilt weten klik dan even op het donsje.  :D







Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

inayce


inayce

img]

Hallo Kirsten,

Het is fantastisch gegaan met Jessy, dit natuurlijk mede doordat jij Jessy al zo ontzettend handtam hebt gemaakt en dat hij weet wat een ingepakte arm en een hond is, de manier waarop jij hem gisteren ook bij ons thuis bracht, fantastisch, je nam alle tijd om Jessy aan z'n nieuwe omgeving te laten wennen,ik vind het toppy om op deze manier een valkje te krijgen, inmiddels is Jessy aardig gewend, hij eet en drinkt en reageert al meteen zodra ik de kamer in komt dus dat gaat wel goed komen tussen ons, kan ook niet anders want het was liefde op het eerste gezicht!
Yce vindt alles oké, ik roep hem er steeds bij als Jessy bij mij zit en zit Jessy bij Dik dan geef ik Yce even extra aandacht.

Nogmaals bedankt voor je ontzettend lieve en warme manier waarop je hebt ingespeeld op mijn vraag om me te helpen dat eerste stukje te doen met Jessy wat voor mij niet mogelijk was.

Dikke kus heb je hier eigenlijk voor verdiend.

Groetjes Ina en een knufje van Jessy

Mariska

Hoi Ina en Kirtsen,

Ik vind dit het mooiste bericht van vandaag en ben heel blij voor jullie allebei :D
Jullie zijn beide toppertjes!

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Ina,

Oh wat een heerlijke foto!,. Jessy voelde zich gelijk erg op zijn gemak dat merkte je gewoon. Hij viel zelfs op je schouder lekker in slaap,. nou als dat geen vertrouwen is :D

Ik vond het trouwens erg leuk om hem te brengen, je kan dan toch even de tijd nemen om de laatste dingetjes te bespreken. Ik neem daar thuis als mensen komen ook altijd de tijd voor, vind ik gewoon prettig. Elke valkje is immers anders.

Liefde op het eerste gezicht was het volgens mij ook voor Jessy hoor,.het komt supergoed met jullie twee :D

Bedankt voor de ontzettend leuke foto's die je me gestuurd hebt, ik heb heerlijk zitten genieten :-*

Knuf en kus terug
Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------