29 april 2024, 16:44:09

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Skye

Het loopt niet geweldig he?
Probeer te genieten vanavond! En neem je fototoestel mee! Leuk voor later, al die jurken die het niet zijn geworden ;) Oooh, het is voor mij alweer 13 jaar geleden! Ik weet nog dat ik voor mijn jurk ging... Vriendin was mee. Ik wilde een superromantische en die vond ik! Ik was helemaal in de wolken. Haha, dat superromantische liep wel een deukje op toen ik naar de wc moest! Vriendin moest jurk vasthouden, anders lag er een deel jurk in de pot! Ik moest zo lachen, kon gelijk blijven zitten... ;D

carco

Hoi Kirsten

Gaat het alweer een beetje beter??
En ben je geslaagd voor een jurk??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Hey,

Hoe gaat het met je enkel en trouwjurk?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi lieve Kirsten,

Ook ik weet niet wat er is en dat hoef je natuurlijk ook niet te vertellen, maar ik wil je wel zeggen dat we er voor je zijn net zoals jij er altijd voor ons bent!
Dus een dikke knuff van deze kant :-*

Verder ben ik natuurlijk razend benieuwd hoe het gisteren is geweest en of je geslaagd bent :D ;)
En het klinkt heerlijk zoals jullie het gaan vieren, zo zou ik het ook wel willen ;)

Met je opa gaat het dus niet zo goed :-\
Dat vind ik echt heel vervelend voor jou, je opa en je familie.
Longontsteking en nierstenen, het is allemaal niet mis.
Ik hoop dat ze hem gauw kunnen helpen en hij daarna maar snel op mag knappen.

Veel sterkte met je Opa en de andere dingen die er spelen en geniet van de mooie dingen die je nu meemaakt ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

Joehoe,

Hoest nou met de babies?
Gaat alles nog lekker?
Hebbie alweer nieuwe foto's van ze, ben erg nieuwsgierig aangelegd zoals je weet, dusssuh...........hihihihihi
Wanneer gaan ze weg?
Dit weekend?

Heb je de pruimpjes al actie zien ondernemen?!

Nou hoop snel weer wat te lezen!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

gonnie

Hoi Kirsten

Wat een vervelende berichten bij jullie , laten we hopen dat ze die longontstekeing zo onder de knie hebben bij je opa, en bij jou je enkel , vervelend .
Probeer te genieten van je voorbereidingen , je trouwt niet iedere dag , en naar een trouwjurk kijken , heerlijk , sucses.
groetjes Gonnie




Gerda

Hoi Kirsten,

Ik vroeg me af hoe het met je ging!!!
Hopelijk slaat de AB snel aan bij je opa en kan hij geopereerd worden. Wat een zorgen allemaal he??

Heb je je 'droomjurk' al gevonden?? Ik ben erg benieuwd. Maar we zullen waarschijnlijk moeten wachten op foto's van de dag zelf.

Veel sterkte met alles!!!
Liefs, Gerda

Monky

Kiekeboe...

Alleen even hi zeggen  ;D

Heb je kunnen slagen voor je jurk? Ik hoop het.

Groetjes,
Monky

Kirsten

Hoi hoi :D

Hier gaat alles z'n gangetje,.
M'n enkel gaat gelukkig beter en ik voel me ook iets beter. Er heerst momenteel weer wat rust gelukkig.
Morgenavond een gezellige avond gepland met de brandweer Alblasserdam, dus daar heb ik zin in :D

Woensdagavond was een spannende ervaring en ik vond het maar wat raar om een trouwjurk aan te hebben. Er zat er één bij die ik wel heel erg mooi vond, maar we gaan toch nog even verder kijken. 9 februari heb ik s'avonds opnieuw een afspraak, dus ik ben benieuwd ;D

en tja de jongen worden groot en zijn er aan toe om hun nieuwe huisje op te gaan zoeken.



Ze eten/drinken goed en houden zichzelf prima op gewicht.
De donders zijn ook helemaal gek op trosgierst en volkoren beschuit,. whaha Ik heb het de afgelopen dagen even uit de kooi gehaald, want ik wilde zeker weten dat ze met enkel hun zaadjes het ook redde :D

Ik heb hun toekomstige baasjes ingelicht en Jessy, Floris en Spijkie (zo gaan de jongen heten) gaan dit weekend als alles goed loopt dus verhuizen :)

Voor zover weer even een berichtje van mij,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

leuk hé trouwjurken passen  :P voelt idd erg raar aan maar op je huwelij zelf zal hij je prachtig staan en je gezicht zal stralen, iedereen zal zien hoe gelukkig je bent  ;)

maar nu nog eff wat minder hé  :-\ je kleintjes waar je afscheid moet van nemen ojeeeeeeeeee  :'( ik huil al bijna met je mee. maar je mag best trots zijn op jezelf het is niet alleen dank zij de ouders maar ook dank zij jouw goede zorgen dat het nu zo'n flinke valkjes zijn geworden  :D proficiat meid

groetjes marilyn

Wilma1

Spannend trouwjurken passen...je voelt je onwennig, maar ook vlinders in je buik, dat werkelijk iedereen je starks kan bewonderen in jouw mooie jurk!!

Wat een mooie kleintjes!! Ik begin er nu steeds meer op te letten, dat er zoveel verschilende en mooie soorten zijn.....is dit nu geparelt??? Zag er ook 1 bij ons in de dierenwinkel?!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

inayce

Hallo Kirsten,

Ja voor jou en Jan zal het wel verdrietig zijn om afscheid te nemen van de jonkies je hebt er zoveel tijd in gestoken ,zeker in de aanloop om Jessy zover handtam te maken dat het voor mij straks ook goed te doen is met mijn gespalkte arm, je bent zelfs zover gegaan om je arm in te pakken zodat het voor Jessy niet vreemd is om naar een gespalkte arm te komen, ik vind het nog steeds toppy dat je dit voor mij hebt willen doen, onze Jessy heeft zijn naam te danken aan het feit dat ik toen hem zag meteen YES dat is hem zei en dan nog si (spaans voor ja) en dan heb je Jessy, nou als iemand zou vragen of ze bij jou een valkje kunnen kopen zou ik zeker YES zeggen, toppy Kirsten zoals jij het doet met de valkjes.
Wij kijken hier heel erg uit naar de komst van Jessy en tellen de uren af dat we hem kunnen begroeten :).

Groetjes van Ina en Dik en hulphond Yce

Bianca

whahahahaha, ja dat is nou echt op en top Kirsten.
gewoon je arm inpakken!
hihihihihihi
Wereldwijf!

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

bobbie

Citaat van: inayce op 27 januari 2006, 16:30:36
Hallo Kirsten,

Ja voor jou en Jan zal het wel verdrietig zijn om afscheid te nemen van de jonkies je hebt er zoveel tijd in gestoken ,zeker in de aanloop om Jessy zover handtam te maken dat het voor mij straks ook goed te doen is met mijn gespalkte arm, je bent zelfs zover gegaan om je arm in te pakken zodat het voor Jessy niet vreemd is om naar een gespalkte arm te komen, ik vind het nog steeds toppy dat je dit voor mij hebt willen doen, onze Jessy heeft zijn naam te danken aan het feit dat ik toen hem zag meteen YES dat is hem zei en dan nog si (spaans voor ja) en dan heb je Jessy, nou als iemand zou vragen of ze bij jou een valkje kunnen kopen zou ik zeker YES zeggen, toppy Kirsten zoals jij het doet met de valkjes.
Wij kijken hier heel erg uit naar de komst van Jessy en tellen de uren af dat we hem kunnen begroeten :).

Groetjes van Ina en Dik en hulphond Yce


Nou mevrouw Ina,

U heeft mensenkennis hoor, want zo is onze Kirsten, een Toppertje  ;D met een hart van goud  8). Ik zie het haar helemaal doen.  :D

Hoi Kirsten,

Wat een prachtige parels hebben de valkenbaby's toch van je. Ze zien er schitterend uit. Wie zien we op de foto? Zit Jessy er ook bij? Of let ik niet goed op ???

Het lijkt me ook heel vreemd om een bruidsjurk uit te zoeken. Doe lekker op je gemak, het is voor je grote dag dus moet je dat niet afraffelen. ;)

Groetjes, Nel :)

Kirsten

Ik krijg gewoon een ontzettende glimlach op m'n gezicht van jullie :D,. jullie zijn ook toppers hoor!

Het klopt Nel dat ook Jessy erop staat,. hij is de witmasker geparelde,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------