28 april 2024, 12:50:39

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Jantjie

Hoi Caroline,

Was inderdaad weltruste ..... pffff. Was een lange dag/nacht. Gelukkig ben ik nu met mn laatste bezig en ben ik straks weer een paar dagen vrij.

Wat ik het mooie vind van deze film is het getik op de bodem, een specht is er niets bij ;)
En als ze het met z'n 3-en doen dan is het vrij hard. :D
En met opa is het nog steeds hetzelfde maar het ziet er naar uit dat hij toch onder het mes gaat.

Wilma, jammer dat het bij jou niet lukt. Wij hebben eigenlijk nog nooit een valk gehad die de pap vies vind, welk merk heb je ?

Groetjes
Jan
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Wilma1

Hoi,

Ik heb NUTRIBIRD,  maar ik denk dat ik het "probleem" gevonden heb....vanmorgen het ik het bakje pap au bain marie gedaan en ....JAWEL....Chico krijgt een 7 ;D...zelfs ik was nog redelijk schoon....denk doordat het best snel afkoelt  en Chico ook nog eens moet wennen aan dat geprut in het bekkie het daarom niet lekker smaakte. Ja ik blijf net zo lang zoeken tot het aangenamer wordt, ook het vasthouden doe ik nu met het koppie tussen wijs- en middelvinger en dat gaat beter.

Aldoende leert men en voor het eerst mamma worden is al heel wat, maar valkjes mamma is een studie op zich, maar ik leer het wel  ;D...

Dank je voor de adviezen, door allen van jullie krijg ik mijn diploma wel rond  :D  :D  :D
Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Skye

Ik kan het filmpje ook niet zien, zal het later nog een x proberen. Ben heel benieuwd!

gonnie

Hoi
Nee ik zie ook geen filmpje , jammer .
Waneer gaan jullie met de pruimkoppen kweken ? ben erg benieuwd , we zullen wel een DNA test moeten laten doen als jullie kleintjes hebben want anders weet je nioet of het een pop of man is Toch ?
Groetjes Gonnie




Mariska

Hoi Wilma,

Ik was al bang dat het daar aan lag ;D
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Sindsdien liet ik de pap altijd in een bakje met warm water staan zodat het warm bleef.
Toen at Bink ineens als een tierelier ;D

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

Hey meis,

Hoest met de kleintjes?
Wanneer denk je dat ze op zich zelf gaan wonen?!
Oh wat erg weer om je kroost de deur uit temoeten zien gaan.
Maar gelukkig weten jij en ik elke keer hele goede baasjes te vinden en is het lang zo erg niet als wanneer je ze niet kwijt kunt en aan een dierenwinkel ofzo moet verkopen.

:-*
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Wilma1

Citaat van: Mariska op 20 januari 2006, 11:18:19
Hoi Wilma,

Ik was al bang dat het daar aan lag ;D
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Sindsdien liet ik de pap altijd in een bakje met warm water staan zodat het warm bleef.
Toen at Bink ineens als een tierelier ;D

Groetjes
Maris!!


Ze kunnen (nog) niet praten, maar we weten toch wel WAT en HOE ze het willen!! ;)

  :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Wat een geweldige foto met die poes erbij!!!!!! :D


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

Wel he?! En er lopen er NOG 7....ze vinden het allemaal heel gewoon....dit is Mausje en vind ze wel lief...deze kreeg toen een voorzichtig likje....als ze wat drukker zijn vind ze ze toch wel "eng"met die snaveltjes  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

gonnie

Hoi Kirsten
Hee is alles goed met jou , ik heb je al een paar daagjes niet gezien op het forum,
Het filmpje kon ik nu wel goed zien , en ja zoals steeds heel erg leuk , en dat blijft hoe vaak dat je ook er naar kijkt , rijmt geloof ik .
Zijn je kleintjes allemaal al verkocht ?
Groetjes Gonnie




Petra en Cheeky

Heeeee Kirsten!

Ik mis je in je eigen dagboek! En dat terwijl je bij zoveel mensen (waaronder ons) zo vol overgave aan het schrijven bent geweest (waarvoor dank!).

Alles OK daar?

Liefs,
Peet

Mariska

Citaat van: Wilma1 op 21 januari 2006, 14:54:37
Citaat van: Mariska op 20 januari 2006, 11:18:19
Hoi Wilma,

Ik was al bang dat het daar aan lag ;D
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Sindsdien liet ik de pap altijd in een bakje met warm water staan zodat het warm bleef.
Toen at Bink ineens als een tierelier ;D

Groetjes
Maris!!


Ze kunnen (nog) niet praten, maar we weten toch wel WAT en HOE ze het willen!! ;)

:D Wilma

Inderdaad, ze kunnen je een hoop duidelijk maken :D ;)
En daar leren wij weer van toch?!
Wat heb je trouwens een ontzettend schattige handtekening :-*

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

Lief he, onze Maus de trouwe viervoeter ;D en 1 van de 8.... :D...maar ik heb vanmiddag begrepen van Goofy dat hij bij zijn Friends wil wonen ...zo gezegd zo gedaan ;D en hij is blij!! Begrijp de vogeltaal steeds beter ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kirsten

Hoi Iedereen,

Sorry het is wat druk geweest en ik vind het zo heerlijk om bij andere te lezen,. (dan vergeet je af en toe even je eigen zorgen). Oké vanuit valkcity even het laatste nieuws :D
*Gonnie, de bedoeling is om ze vanaf volgende maand de mogelijkheid tot broeden te gaan geven, Ik hoop dat het gaat lukken, maar ik weet het helaas niet, ze zijn niet zo makkelijk als valkjes :-\
*Met de drie jongen (zijn inderdaad allemaal gereserveerd) gaat het heel goed en oh wat een heerlijke schatjes zijn het toch. Het witmaskertje krijgt nog éénmaal per dag een beetje pap, de andere twee lukt het aardig om zelf op gewicht te blijven.
*Coco krijgt op de kale plekken die ze door de brand had opgelopen weer allemaal nieuwe veertjes, ze heeft hier wel wat last van en daarom smeer ik nu om de dag wat uierzalf erop. Het blijft zo'n lieverd en heeft vanmiddag heerlijk bij me gezeten.
*M'n opa wordt waarschijnlijk toch geopereerd :-\,. Hij heeft een grote niersteen waardoor z'n nieren erg slecht werken op het moment. Ik weet verder nog niet wanneer ed. We wachten het maar af.
*De locatie voor ons trouwen hebben we vastgezet,.hier zullen we een receptie geven en taart eten en met een select groepje BBq-en. woensdagavond ga ik voor het eerst in m'n leven een trouwjurk passen,. spannend en ook een beetje vreemd,. hihi
Verder waren er helaas ook andere zorgen aan m'n hoofd waar ik hier verder niet op in wil gaan. Blijven jullie allemaal heerlijk foto's in jullie dagboek plaatsen en leuke lieve verhalen, dan kan ik af en toe wat afleiding opzoeken :D
Verder gaat alles goed en heb ik vanmiddag zo van Demi genoten toen ze alle jongen terug in de kooi ging zetten :-*
Sorry, jammer genoeg geen foto's van gemaakt, volgende keer! :D

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Hoi hoi,

Ik kom alleen even lezen(afleiding  ;) ) en een knuff geven.

Liefs!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.