27 april 2024, 22:21:08

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Jantjie

Hihihi, sorry Petra. Volgende keer maar zonder geluid ?? :D

Ben benieuwd wat de reactie is van het geluid van de jongen van het 2e filmpje dan. :)

En Mariska, volgende keer probeer ik een nog beter filmpje te maken. Ik vind het nl. zo'n geweldig gezicht als ze het doen. Hangen ze helemaal met vleugels wijd onderste boven aan het gaas.
Machtig gezicht.

Groetjes
Jan


 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

klusvalk

hoi jan,
ja dat is zekers heel mooi hier gaf maris een keer een douche het was net of er een vleermuis hing je zag gewoon zijn kop niet meer daar staat ook nog een foto van in ons dagboek
maar jou filmpjes waren echt cool man :o

gr. mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Jantjie

Thnx. Ik doe mn best ;)

 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

marilyn

hoikes jan en kirsten

de filmpjes zijn weer practig, ik heb ervan genoeten  :D en jeeeeeeeetje wat zijn de jonkies weer gegroeid !!!!  :o het zijn al heuse valkjes aan het worden in de plaats van jonkies  :P maar toch nog heel fijn om ze te zien eten  :D

groetjes marilyn

bobbie

Hoi Kirsten,

Alles goed met de birdies? Allemaal mannen zijn de jonkies he? Dat las ik ergens volgens mij. Zonde van de parels in de toekomst, ze zijn zoooooooooooooo mooiiiiiiiiiiiii.

Heerlijk dansen met je kind. Doe ik nu met mijn kleinkinderen. En alles wat je doet doen ze na,  :D Sem en Renzo helemaal, dan word ik gewoon slap van het lachen.  :D :D :D

Veel plezier met de voorbereidingen verder voor jullie huwelijk.

groetjes, Nel :)

Mariska

Citaat van: Jantjie op 12 januari 2006, 13:38:25

En Mariska, volgende keer probeer ik een nog beter filmpje te maken. Ik vind het nl. zo'n geweldig gezicht als ze het doen. Hangen ze helemaal met vleugels wijd onderste boven aan het gaas.
Machtig gezicht.

Groetjes
Jan


Hoi Jan,

Ik vind het ook een heerlijk gezicht als ze zo genieten en proberen elk druppeltje op te vangen :D
Dat is puur genieten he?!

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

klusvalk

he jan en kirsten
dat word zeker de hoogwerker of een tankautospuit(503)
als trouwauto ;) ;D

of toch nie?????

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Rianne

Hoi,

lief voerfilmpje. Ik kon niet veel zien want alle 6 gingen ze hier tekeer ;)

carco

Hoi

Dat voerfilmpje in de weegschaal:schitterend gewoon. Dat koppie wat er steeds uitkomt van dat andere jonkie:zo lief!!
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kirsten

Citaat van: klusvalk op 12 januari 2006, 21:21:39
he jan en kirsten
dat word zeker de hoogwerker of een tankautospuit(503)
als trouwauto ;) ;D

of toch nie?????

gr mike


Haha jij zit op het goede spoor ;) ;D,. Er is ook nog één ander alternatief,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Karin

Wat een lief filmpje, dat voeren van de jongen. Voer je ze nu 100 % zelf of doen de ouders nog het grootste gedeelte ? Wat een knoeipotten zijn het hè ?  ;D Ik krijg bij die van mij maar 5 cc in, want ze worden volgepropt door de ouders  ;D Daarnaast beginnen ze nu te vliegen en dan eten ze sowieso minder.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kirsten

Hoi Karin,

Ze zitten nu niet meer bij de ouders, maar in een aparte kooi(wel bij elkaar). Ze eten al aardig zelf, maar waar nodig krijgen ze een beetje pap bij(af en toe aangevuld met vitamine en calcivit),. Ook max 5 ml ongeveer. Dit doe ik tot ze zelfstandig zijn,.en dat is ongeveer een week. Ik moest ook zo lachen vanavond,. ik voelde al allemaal zaadjes bij iedereen in de krop,. en heb eigenlijk daarom ook maar een heel klein beetje gegeven. Het zijn zulke lieverds :-*
Ze vliegen nog wel samen met ouders enzo door het huis,. alleen ik zet ze er niet meer bij voor voeding idg.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Roosje

Ooh ik ben zo jaloers. Wat lijkt het me leuk zeg :D

Caroline

Hoi Kirsten & Jan,

Heerlijke filmpjes!!

Genieten!!

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy Kirsten
Citaat van: Kirsten op 12 januari 2006, 23:03:45

Ze vliegen nog wel samen met ouders enzo door het huis,. alleen ik zet ze er niet meer bij voor voeding idg.



Blijven de ouders dan niet roepen om hun jonkie's?
Daar ben ik heel benieuwd naar.
Ik dacht juist dat je dan ook moest zorgen dat ze elkaar niet meer konden horen.
Groetjes Riny  :D