28 april 2024, 14:00:51

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Rinske

Hoi Kirsten,

Wat leuk zeg dat het met de kleintjes zo goed gaat, ben ook erg benieuwd naar de kleuren. En wat een leuk filmpje zeg met het voeren, echt leuk om zo te zien.

Liefs,
Rinske

ps:met Salsa gaat alles hardstikke goed, ze heeft dr bekkie goed bij zich, wanneer tequilla net iets te hard is met het kroelen dan krijgt tie t meteen op zn bord. hihi

marilyn

hoikes kirsten en jan

wat leuk zeg dat demi weer bij jullie thuis is  :D nu kan je pas echt beginnen genieten van de feestdagen want jullie zijn weer compleet . geef demi maar een  :-* en een dikke knuffel van mij.

de jonkie's groeien als kool hé fijn om ze zo af en toe eens te zien, ik weet nog hoe klein mijn valkjes waren toen ze hier toe kwamen en nu is het afscheid alweer nabij  :-\ maar ik ben toch trots op tweety en mezelf dat we ze tot zo'n grote valkjes hebben kunnen opvoeden  :D en als jou jonkie's ook eens groot zijn zul je ook trots zijn  ;)

groetjes marilyn

tweety

hoikes kirsten

wat een mooi filmpje van je valkjes die hun kleintjes aan het voederen zijn  :P  :P

en wat jammer dat je bij kerstavond aleen hebt gezeten dat moet ook niet leuk geweest zijn

groetjes tweety

Kirsten

Hoi Iedereen,

Nu we het onze ouders verteld hebben de afgelopen dagen en ook onze vrienden, mag iedereen het weten :D

Jan en ik gaan volgend jaar op 9 juni trouwen :D

Onze ouders reageerde heel enthousiast. M'n zus die ik als getuige vroeg, was verrast maar ook dolbij,..

We maken er niets groots van, maar gewoon leuk. Ik wordt helemaal dol van alle info die je op het net kan vinden,. pfff
Je zou er bijna al zenuwachtig van worden. ;D

Groetjes even voor zover het nieuws uit Valkcity
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lique

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!

Wat onwijs leuk dat jullie gaan trouwen.
Ook op een erg mooie dag, namelijk mijn verjaardag ;D
Meestal is het dan erg mooi weer, dus hopelijk aankomend jaar ook. Natuurlijk hebben jullie al een pracht van een bruidsmeisje, wat zal ze het leuk vinden zeg :)

groetjes lique

carco

Hoi Kirsten

Wat leuk zeg!!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




marilyn

hoikes kirsten en jan

héééééééé geweldig zeg jullie gaan trouwen  :D  :D  :D
wat vind demi ervan ??? ze zal ook wel blij zijn zeker  :D hog echt ik wens jullie alvast alle geluk van de wereld toe, wat ik jullie ook toewens is heel erg mooi weer op jullie trouwdag .
ik ben blij voor jullie gefeliciteerd

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Kirsten en Jan,

Van harte gefeliciteerd :D :D :D



Ik ben heel erg blij voor jullie :-*

En wat heerlijk dat het zo goed gaat met de kleintjes.
Ze zien er goed uit en het filmpje was weer super Jan :D
Zo kan ik goed zien wat mij te wachten staat ;)
Maar het leken mij wildkleurtjes ???
Jullie niet?
We hebben trouwens een zelfde koppel :D
Ricky en Ozzy zijn ook lutino en wildkleur :D

En wat de feestdagen en werken inhoud weten wij alles van hier :-\ Mike en ik draaien allebei wisseldiensten en dat maakt het er niet makkelijker op om afspraken te maken, maar inderdaad Jan, het hoort erbij en daar krijgen we ook naar betaald toch?! ;)

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

es

Hoi Kirsten en Jan,

Wat een geweldig nieuws zeg dat jullie gaan trouwen.

Van harte gefeliciteerd  :-*
Groetjes van Esther

Mandy

Citaat van: Kirsten op 27 december 2005, 11:28:08
Jan en ik gaan volgend jaar op 9 juni trouwen :D


Ooo wat leuk, gefeliciteerd!!! ;D

En hoe je die dag ook invult, voor jullie is die dag groots ook al hou je het klein. 8)
Het moet jullie dag worden, niet die voor familie/vrienden. ;)
En Demi als bruidmeisje, geweldig! Dat wordt vast een mooi plaatje. :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kirsten

Dank jullie wel voor al jullie lieve berichten,. :-*

Groetjes
Kirsten (en Jan)



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Jantjie

Hoi hoi, en als dank voor al jullie leuke berichtjes hier nog een nieuw filmpje !!  ;) ;D
Het is nu eens een keer moppy die voert. Weer eens wat anders dan elke keer lucky.  ;)

http://www.youtube.com/?v=vUbzCB3-Ez0

Veel plezier met kijken weer.


Groetjes
Jan
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Mariska

Hoi Jan,

Je verwent ons maar weer :D :D :D
Prachtig filmpje weer en wat leuk dat we nu Moppy eens zien voeren :D ;)

En tuurlijk krijgen jullie lieve berichtjes ;)
We zijn allemaal heel erg blij voor jullie :D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ahhh wat schattig! Dat hoop ik ook eens live bij mij thuis te kunnen zien! :)

Mariska

Hoi Rianne,

Dat is ook mijn wens voor jou in 2006 :D
En voor mezelf natuurlijk :D ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)