28 april 2024, 01:10:48

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Wat leuk Kirsten, net als Nel bevruchte eitjes! Spannend hoor!
En jullie verwachten ongeveer dezelfde tijd de kleintjes? Lief hoor! Ben benieuwd... helpt Demi dan ook mee met de kleintjes?

Groetjes,
Peet

marilyn

hoikes

proficiat met je 2 bevruchte eitjes en ik hoop dat er meer zijn in elk geval nu weet je dat het kweken kan beginnen  ;) ik wacht in spanning het moment af dat de eitjes uitkomen

groetjes marilyn

bobbie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 november 2005, 20:09:06
Wat leuk Kirsten, net als Nel bevruchte eitjes! Spannend hoor!


Groetjes,
Peet


:-\ Ik weet nog niet of ze bevrucht zijn  :-\

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......... ik hoop het wel   ;D

Mariska

Hoi Kirsten,

Gefeliciteerd met je bevruchte eitjes :D :D :D

Nog 2 daagjes te gaan met Coco ;)
Ben blij te hoeren dat het zo goed met haar gaat.
Maar hoe kan het ook anders met zo'n liefedevol gezinnetje om voor haar te zorgen ;)

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie



Citaat van: Mariska op 29 november 2005, 14:36:54
Hoi Kirsten,

Gefeliciteerd met je bevruchte eitjes :D :D :D

Nog 2 daagjes te gaan met Coco ;)
Ben blij te hoeren dat het zo goed met haar gaat.
Maar hoe kan het ook anders met zo'n liefedevol gezinnetje om voor haar te zorgen ;)

Groetjes
Maris!!

Let op je woorden Maris, er kijken kinderen mee !!!! ;D

Hoi Kirsten !

Had je Feld nog gebeld en zo ja ...wat zei hij ?

Hoe vindt Demi het op school en kan jij je draai een beetje vinden zonder je kleine meisje thuis ?

Dit was even een vragenvuurtje !!!! :o

Gloeten ,Ankie

Kirsten

Hoi Iedereen,

Nou met Coco gaat het verder erg goed,. Ze knapt helemaal op en is lekker actief en aanwezig op haar manier.
Ik ben er erg blij om uiteraard. Ze wil wel steeds meer met haar vleugels gaan doen en soms is dat als ik haar d´r medicijnen geef bijvoorbeeld gevaarlijk. Ze wil dan toch wat klimmen, bewegen en zelfs een poging doen tot vliegen, wat uiteraard helemaal nog niet kan op dit moment. Ik heb vanmiddag Marieke gesproken van de praktijk Feld en die gaf aan dat het er eventueel wel eerder af mocht als het er verder goed en rustig uit ziet. Ik ga proberen dat te bekijken en mocht dat zo zijn, dan kan ik altijd als ze er vervelende stunts mee gaat uithalen, het los maken.

Verder gaat het met demi ook goed op school, Ik moet nog wel erg wennen, Je hebt ineens een heel ander ritme. Ik probeer nu dingen te doen die wat lastiger zijn als ze er bij is en ook m´n huishouden doe ik meer in die tijd, zodat ik erbuiten meer tijd voor haar heb. Demi vind het eigenlijk wel leuk en ook haar juf zegt dat het allemaal goed gaat met d´r. Gelukkig maar. Wel vind ik dat er verwacht wordt dat ze gelijk een stuk groter zijn,. terwijl ik juist geneigd ben haar klein te houden merk ik,. Sommige dingen moeten we dus wat meer gaan oefenen ben ik bang ::),. Zelf naar de wc gaan, jas aantrekken en zo meer van die dingen,.. Komt goed :)

Vanmorgen heb ik wel haar dagboek maar weer eens opgepakt. Ik heb er helaas het afgelopen half jaar niets aan gedaan. Dit dagboek ben ik uit haar naam gaan schrijven toen ze net een jaar was. Ik probeer de dingen op te schrijven zoals zij ze beleefd en vul het aan met foto´s. Erg leuk al zeg ik het zelf en ik ben vanmorgen gelukkig alweer wat ingelopen :D

Alle vier de eitjes zijn overigens bevrucht van Moppy en Lucky. Het is echt een heel goed koppel, tot nu toe hebben ze nog nooit een onbevrucht eitje gehad. Het eerste eitje kan vanaf 8 december uit gaan komen,. Ik vind het weer erg spannend allemaal en verheug me alweer op die kleine moppen :D

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Ha die Kirsten!

Heel verhaal, wel leuk hoor dat je ons zo goed van alles op de hoogte houdt!

Wat Coco betreft, fijn dat ze zo snel op lijkt te knappen en al wat meer wil ondernemen! Zo te horen is het een dapper en levendig valkje! Een doorzettertje! Houden zo! ;D

Erg he, gaat het goed met Demi op school en dan moet moeder nog even wennen! Wel logisch hoor, zeker na de scheiding en alles eromheen, is ze toch nog eens extra jouw kleine meid geworden! Dan wil je haar misschien onbewust kleiner houden dan ze is! Zo'n school zet je dan toch wel weer even met twee benen op de grond! Ik vind het zo heerlijk om uit je verhalen zo duidelijk je liefde voor Demi te proeven! En ook eerlijk jouw onzekerheden aan te geven! Ik leef echt enorm met je mee! Maar Demi komt er wel... en jij ook!  ;D

Leuk dat je met een dagboek voor haar bezig bent! Ik heb ook altijd vanaf de 5e klas lagere school totdat ik verkering kreeg met Cor de eerste twee jaar een dagboek bijgehouden. Heb een grote ton vol met dagboeken liggen die ik eigenlijk weg wil gooien, maar wat ik tegelijkertijd niet kan...! Ik hoop dat Demi dit later zal waarderen! Het is iets heel bijzonders denk ik, als een moeder zoiets doet voor haar kind! Meestal wordt er wel een babyboek bijgehouden, maar daarna? Terwijl het dan juist zo leuk kan worden! Ben heel benieuwd.... ;)

Goed, Kirsten.. ik maak het weer veel te lang in je dagboek. Ik zal er maar wat ikoontjes bijzetten, anders wordt het misschien een beetje saai....

Liefs
Peet

Caroline

29 november 2005, 21:50:27 #967 Last Edit: 1 december 2005, 00:07:38 by Caroline
Hoi Kirsten,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Coco. Ben benieuwd of je iets kan zien.  :-\

En ik ken dat gevoel, dochter blij naar school mama verdrietig thuis, vooral de eerste 2 weken , iedereen had het er maar over, lekker veel vrije tijd, nou ik niet hoor, ik zal de hele tijd maar op de klok te kijken of het al ophaaltijd was. En ook het zelfstandig worden ken ik, Sanne komt nog regelmatig thuis met een vies onderbroekje, het zelf afvegen na het poepen gaat nog niet helemaal goed.  ;D En ook aan en uitkleden deed ik zoveel mogelijk nog gewoon hier in huis zelf, zag het al voor me, Thomas en Sanne zich zelf aankleden, dan kan ik wel een uur eerder opstaan. Maar ik stond er  niet bij stil dat ze straks op school voor en na de gym ook alles zelf moeten doen. En vanaf toen laat ik haar dat ook allemaal zelf doen en eigenlijk kan ze het heel goed.  :D

Verder nog gefeliciteerd met de 4 bevruchte eitjes, dus hebben we binnenkort weer donsjesfoto's op het forum, jippie.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

patty_dordtse valkjes

Baby's op komst

Spannend weer die donsjes weer te kunnen zien en vasthouden strx.
Ik lees het vast weer!!!


kus mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Monky

Fijn om te horen dat het weer beter gaat met Coco.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het even wennen is dat Demi nu naar school gaat. Je went er gauw genoeg aan.
Ze heeft het in elk geval naar haar zin.

Wel spannend dat je weer eitjes hebt....nou ja, je valkjes  ;D

Weet je al wat voor een mutaties eruit kunnen komen?
Zijn ze al besproken? Ik ben benieuwd.

Ik moet weer even aan het werk.

Doei, doei,

Monky

angelina

Hoi Kirsten,

Ik dacht ik ga ff bij jou buurten en je dagboek lezen, maar gezien de lengte van dat dagboek heb ik me alleen ff op de hoogte gesteld van jde gebeurtenissen rond de eitjes, coco en je dochtertje.
Als ik weer eens een beetje meer tijd heb ga ik verder met lezen in je dagboek.
Ik zit op dit moment ook met een ziek meisje.
Pas een infectie aan de urinewegen achter de rug en daarna een griepaanval.
En net toen ik dacht nu gaat het weer een beetje met haar kreeg ze vanmiddag ineens bronchitis. Za liep al een paar dagen te hoesten maar ze heeft het nu ook benauwd dus met de puf en speciale hoestdrank in de aantocht.
En dan maar hopen dat ze voor sinterklaas weer opgelapt is.
Hoop dat het met demi ook weer helemaal oke is.
Groetjes en ik kom snel weer buurten.

Anglique

Love birdies

bobbie

Hoi Kirsten,

Gefeliciteerd met je 4 bevruchte eitjes. Leuk voor je. :D

En ik vind het super dat Coco zo lekker opknapt, heerlijk voor jullie.

Groetjes, Nel :)

Roosje

Ik heb niet zoveel commentaar, maar heb wel eventjes alles bijgelezen. En zo te zien gaat alles best goed. Veel veranderingen, maar die zijn er nu eenmaal he... ;)

Kirsten

Hoi Iedereen,

Allereerst Petra, wat een erg lieve woorden, kreeg er helemaal waterige ogen van,. dank je wel en Caroline, ook erg bedankt voor je lieve berichtje. Ik ben nog erg onzeker in deze periode merk ik en ik voel me dan gerustgesteld als ik lees dat dit gevoel heel gewoon is.

Angelique, wat leuk dat je m'n dagboek gevonden hebt,. Niet alles lezen hoor,. pff veelste veel.. Als je vragen hebt, vertel ik het je toch gewoon :D

Nel, ik vind het jammer dat je eitjes misschien niet bevrucht zijn, maar het is nu ook even belangrijker dat Cootje goed geneest. Gelukkig is er altijd een volgende keer :D Eens wordt jij echt een valkjesoma,. en een hele goeie :-*

Vandaag is demi bij een sinterklaasfeest van de brandweer geweest. Zelfs sinterklaas kwam met een brandweerauto met sirene en lichten aan op het feest, dus dat was uiteraard helemaal fantastisch. Ze is samen met Jan geweest en die heeft bijna 1gb aan foto en filmmateriaal gemaakt, dus daar ga ik zo even naar kijken :D
Hij wilde dat ik er zoveel mogelijk van kon zien, lief he



Eerst nog even een foto van de moeder 'Lucky'. Samen met Moppy zorgt ze erg goed voor de eitjes en ik zie duidelijke hartjes kloppen en de ontwikkelingen gaan weer erg snel.
Monky, ze zijn nog niet gereserveerd. Ik vind dat ook altijd moeilijk als de kleintjes nog niet geboren zijn. Ik zeg altijd, dat mensen hun interesse kunnen tonen, dan hou ik ze op de hoogte. Pas als ze geboren zijn kijk ik verder. Ik weet bijvoorbeeld nog helemaal niet wat eruit kruipt ;) Uiteraard hou ik dan wel de volgorde van interesse aan. Om het zo eerlijk mogelijk te houden. Ik vind reserveren overkomen of je er al aan vastzit en wil liever tot een week of drie nog geen valkjes toewijzen. Ik benader de mensen dan op het moment dat ik de mutaties weet(week of drie) en vraag ze of ze een valkje willen reserveren. Vanaf dat moment moet je een keuze maken en zit je er aan vast zeg maar :D
In dit nestje kunnen geparelde en witmakser(geparelde, maar verliezen ze) mannen geboren worden of cinnamon geparelde en cinnamon witmasker geparelde popjes. Ook zitten er bij de mannen hele leuke splits bij.

Zo dit was weer even een berichtje uit valkcity.
Ik heb Coco nog steeds met een tapeje om haar vleugels en hoop dit morgen nog uit ze zingen. Vrijdagmorgen als Demi dan op school zit ga ik rustig met haar zitten om het los te maken. Ben zo blij dat het zo goed gaat met haar,.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Kirsten,

Fijn dat het zo goed gaat met Coco. Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat als ze haar vleugels weer even kan uitslaan.

En ik wil nog even opmerken dat het me opvalt hoe lief en vertrouwelijk over Demi praat. Je bent erg open hier over en dat is alleen maar een goed teken. Het uiten van twijfels is juist een teken van een sterke persoonljkheid!!!
De manier waarop je over Demi schrijft en alles wat je met en voor haar doet, komt op mij echt geweldig over. Het is hetzelfde gevoel wat ik ook bij onder andere Caroline (van Sanne, Thomas en Jasper) heb.

Ik ben benieuwd hoe het met de vier eitjes gaat en wat eruit komt. Jammer dat je geen 'Grisha's' uit de eitjes kunt krijgen. Want anders stonden ze voor je jonkies in de rij!!! (Nu vast ook wel hoor, want je jongen zien er altijd prachtig uit!!)

Groetjes Gerda