28 april 2024, 23:39:34

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Jan ,Kirsten en Demi

Het is wel een zielig gezicht hoor ,maar ik ben blij met de foto's ,want ik vroeg me toch wel af hoe het eruit zou zien..een valkje met vastgetapte vleugeltjes.
Een goed teken dat ze eet en zich wast !
Het gaat inderdaad helemaal goedkomen met Coco.
Demi zal even tijd nodig hebben om te herstellen en ze kan nog lang genoeg naar school.

Trouwens ...hoe ziet het leven van een huisman eruit ?

Groet van Ankie

Riny

Hoy Jan Kirsten en Demi
Mooie foto's van Coco,ik hoop dat ze snel die vervelende periode vergeten is.
En Demi heel veel beterschap gewenst .

Citaat van: Ankie
link=topic=8804.msg197500#msg197500 date=1132749904

Hoi Jan ,Kirsten en Demi
Trouwens ...hoe ziet het leven van een huisman eruit ?
Citaat
Ankie dat ziet er hetzelfde uit als van een huisvrouw alleen moet je je ook nog scheren!
Groetjes Riny ;D

Jantjie

Het is inderdaad te hopen dat deze periode snel voorbij is en dat coco het ook snel vergeet. Dan kan ze weer snel dr oude leventje oppakken en hopelijk het laatste half jaar vergeten en misschien nog een leuk leven tegemoet gaan.

En ja het leven van een huisman is zwaar. Wassen, stofzuigen, voor Demi zorgen en voor de vogels. Ook is de afwas gedaan en zorg ik voor het eten.
Dan moet ik ook jullie hier nog op de hoogte houden  :D ;)

Groetjes
Jan
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Kirsten

23 november 2005, 14:29:21 #933 Last Edit: 23 november 2005, 14:45:03 by Kirsten
Ik ga er zeker vanuit dat ze nog een super leven tegemoet gaat, wij gaan er in ieder geval alles aan doen om daar voor te zorgen. :D

Groetjes
Kirsten





Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Jantjie

23 november 2005, 14:38:40 #934 Last Edit: 23 november 2005, 14:50:19 by Jantjie
Nou Demi is helemaal van de wereld en ligt in een diepe slaap. Hopen dat dat haar herstel versnelt net als bij Coco.

:D Groetjes
Jan
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Riny

Citaat van: Jantjie op 23 november 2005, 14:20:49

En ja het leven van een huisman is zwaar. Wassen, stofzuigen, voor Demi zorgen en voor de vogels. Ook is de afwas gedaan en zorg ik voor het eten.
Dan moet ik ook jullie hier nog op de hoogte houden :D ;)



Hoy Jan
Wij leven allemaal met je mee,en hebben het ook zwaar met onze huishoudelijke taken en andere bezigheden.
Groetjes Riny ;D ;D

Jantjie

Nou zo zwaar heb ik het niet hoor, Kirsten heeft alles netjes achter gelaten dus hoef het alleen maar bij te houden ..... :D ;D

Groetjes
Jan
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Ankie

Hoi

Sommige vrouwen moeten zich ook scheren hoor Riny!! ;D

Jan je boft maar ,want bij mij wordt nooit wat opgeruimd ! :P.

Groet van Ankie


Jantjie

Hoi Ankie,

Ja ik heb echt geluk met Kirsten, ze zorgt echt altijd dat het netjes is hier in huis ! Dat kan iedereen die hier wel eens geweest is wel be-amen denk ik.  ???
Soms voel ik me wel eens schuldig dat ik niet ze netjes ben als haar en sommige dingen niet zie.  :-[
Ik heb het echt getroffen met haar !!  :D

Groetjes
Jan
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

patty_dordtse valkjes

Geef demi maar een dikke kus voor het slapen gaan.

Groetjes Naomi(4jaar)buuf ridderkerk  ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Petra en Cheeky

Ha Kirsten en Jan,

Arme Coco, met haar vleugeltjes vastgebonden! Het is net alsof ze een staartje heeft! Maar hopelijk knapt ze snel op en is ze dan alle nare dingen weer snel vergeten!

Beterschap met Demi!

Groetjes,
Peet


Caroline

Hoi allemaal,

Wat een zielig gezicht die vastgebonden vleugeltjes, maar denk ik er dan maar weer bij, het is voor haar eigen bestwil. En wat is een weekje op een heel valkenleven??

Fijn dat Demi vanmiddag even lekker kon slapen, dan voelt ze tenminste even niks.  :)

Beterschap voor allebei!!


     


     






Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Hoi,

vervelend hoor, blaasontsteking. Drinkt Demi wel genoeg op een dag? Daar kwam het bij mij door. Ik moet er om denken want ik drink nog steeds niet genoeg op een dag :-\

Arme Coco, met haar vleugeltjes vast. Maar hopelijk werkt het alleen maar in haar voordeel. Dat verdiend ze gewoon. :)

bobbie

Hoi Kirsten,

Ach gossie, wat een ziekenboeg. Blaasontsteking doet ook zo zeer bij het plassen, arme Demi.
Coco boft maar, de lieverd. Het valt me alleszins mee zoals ze er bij zit. Heerlijk koppie in veren met slapen gelukkig.

Het beste met de 2.

Jouw eerste eitje 20-11, de mijne ook  :D. Eigenlijk 18-11 maar die is gesneuveld, dus de volgende kwam ook 20-11.

Als het bevrucht is hoor  ::). Het zijn vreemde wipwappers hier.

Succes met je ziekenboeg en de eitjes.

Groetjes, nel :)

Riny

Hoy Kirsten
Wat lees ik nu ''ben je op dezelfde dag uitgerekend als Nel"??
Nog een paar dagen dan mag je schouwen.
Hopelijk is alles bevrucht.
Groetjes Riny ;D