28 april 2024, 19:02:16

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Mariska

19 november 2005, 13:02:20 #870 Last Edit: 19 november 2005, 13:12:32 by Mariska
     










Heel veel plezier vandaag :D :D :D

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

                                             
Hallo Demi
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Ook van alle valkjes uit mijn voliere.
Groetjes Riny :-* :-*

Ivy

Hoi Kirsten.
Ik heb geen leuk plaatje voor Demi (sorry :-[) maar alsnog gefeliciteerd!
Ik moest een hoop bijlezen bij jou en vond het Coco verhaal zo grijpend - ik hoop dat ik zoiets nooit mee zal maken! Coco is een schat van een vogel en ze zal bij jou vast een leuk leventje hebben! Gaat het al wat beter met haar?
Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kirsten

Hoi hoi allemaal, dank jullie wel voor dit leuke gebaar !
Net alles aan Demi laten zien en ze vond het helemaal geweldig.
Het was een drukke maar zeer leuke verjaardag met heeeeeel veel kado's.
Zo heeft ze de boerderij van playmobil gehad met heel veel aanverwante onderdelen ervan.
Ook de speeltuin van playmobil heeft ze gehad.
Bianca nam een barbie mee wat ook een groot succes was want daar heeft ze de rest van de avond mee gelopen.
De barbie step was ook een groot succes en daar gaat ze morgen mee aan de haal als ik hem in elkaar gezet heb want ik moet vanmiddag helaas nog werken en heb ik er geen tijd voor.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie leuke reacties en de foto's verschijnen snel in ons dagboek.

Groetjes
Jan


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Jan,

Leuk he die barbiestep, heb ik vorige maand aan die kleine meid van me broer gegeven. Die vond het ook helemaal het einde.
Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad :D

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

Citaat van: Kirsten op 20 november 2005, 12:01:32
ik moet vanmiddag helaas nog werken en heb ik er geen tijd voor.



das nou weer jammer!
Als ik Demi was zou ik in de staking gaan! ;) ;D

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rinske

He Kirsten (en Jan natuurlijk),

Nog van harte gefeliciteerd met die kleine meid van je!
Volgens mij heeft ze echt een superdag gehad, kijk maar uit dat ze niet te verwend wordt met al die kadootjes hihi :P
En wat een verhaal zeg van Coco, pfoe. Hopelijk komt ze er snel weer bovenop.

Liefs,
Rinske

Monky

Hi Kirsten en Jan,

Ik ben blij dat het een geslaagde dag is geworden.
Ik ben heel benieuwd naar de foto's.... ik hou van foto's  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monique

klusvalk

hoi kirsten,
ik heb nog een vraagje nou eigelijk voor jan
ik heb ergens opgevangen dat er stickers zijn die op de deur kunt plakken dat er dieren in huis zijn dit is voor de brandweer ingeval van brand ik kwam hier op omdat ik net ook even dat bericht van jan las hier onderaan.

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Bianca

klopt ik heb bij die stichting gewerkt die plak je op de deur en dan weten ze, mnou ja eigenlijk dan kunnen ze lezen dat er dieren in huis zijn.
stichting voor hulp aan dieren.
Ze doen echt heel goed werk!
http://www.nshd.nl/
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

valkchico

hallo kirsten,

Wat leuk dat ik coco hier op het forum heb terug gevonden. Ik had het ook gezien en het telefoonnr opgeschreven van de eerste eigenaresse ,maar er was wat tussen gekomen om te bellen en een keer werd er niet op genomen. Daarna is het er helemaal niet meer van gekomen. :-[
Maar goed ook want ik kan niet aan jouw kennis van valkjes tippen ;).
Ik blijf zeker volgen hoe het met haar gaat!
En beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met de kleine/grote meid.

gr Esther

klusvalk

oke, nou weet ik toevallig een heleboel van de brandweer en hed ook mijn huis vol hangen met rook melders en er staan/hangen een aantal brandblussers maar het ging mij er dan ook om als ik/wij niet thuis zijn.
ik weet dus ook dat ze voor alles wat leef heel vergaan die mannen en tegen woordig vrouwe van de brandweer om ze te redden mits er geen  gevaar voor eigen risico in.

gr. mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Kirsten

20 november 2005, 22:27:38 #882 Last Edit: 20 november 2005, 23:33:53 by Kirsten
Hoi iedereen,

met coco gaat het goed. het is een ontzettend lieve valk en ze is hier helemaal los gekomen.
Ze laat zich kroelen en komt heel graag bij je zitten.
Vandaag heb ik Feld gebeld omdat een verdikking onder haar vleugel vandaag een stuk dikker was dan gisteravond.
Wat is het dan fijn dat je niet het gevoel heb dat je hem "lastig" valt. Hij belde me meteen terug en heb het met hem besproken en mijn zorgen geuit.
Hij stelde mij enigszins gerust en raadde mij aan om er uierzalf op te smeren.
As dinsdagmorgen ga ik bij hem langs om er naar te laten kijken. Ik weet zeker dat de reis geen probleem is want ze is de rust zelfe. Wel maak ik me een beetje zorgen over de behandeling die hij wellicht wil uitvoeren.
We wachten het af en ondertussen genieten we erg van haar.

Sorry dat ik de laatste dagen een beetje weinig tijd voor het forum heb gehad het is een beetje druk geweest,
gelukkig heeft Jan mij een beetje opgevangen hier ;)

Het is gisteren idd heel erg leuk geweest en Jan heeft vandaag de playmobil bouwpakketen in elkaar gezet, dit tot groot enthousiasme van Demi.

De traktatie voor morgen is ook bijna af dus ik hoop snel weer wat meer tijd voor het forum te hebben.

Ben zometeen nog even terug om wat leuke foto's te plaatsen. :D

O ja en ook nog goed nieuws, moppy en lucky hebben vanmorgen hun eerste eitje gelegd.

Tot zo,

Groetjes
Kirsten.



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

marilyn

hoikes kirsten

proficiat voor jou, moppy en lucky met het eerste eitje .
alé het kweken kan beginnen  :D ik wou dat het voor mij al zover was maar helaas mijn eerste valkje is nog veel te jong daarvoor  :-\ in elk geval veel succes met je nestje ik hoop dat er vele eitjes komen en dat ze allemaal bevrucht zijn  ;)

groetjes marilyn

klusvalk

hoi kirten,
poe heb net even een aantal dingen gelezen in je dagboek ben eerlijk gezegt niet helemaal aan het begin begonnen
maar wat een verhallen zeg! :o
ook al snap ik er een paar niet  ???
maar dat leg maris mij morgen wel uit.
verder wil ik zeggen dat ik het super toff vind dat je zo'n valkje op heb gevangen hij ziet er ook cool uit met zijn mega kuif en we horen het wel hoe het afloop met zijn vleugeltje.
ik ga er nu ook van af effe douche en rustig liggen want ik verge weer van de pijn in mijn buik.

gr. mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!