28 april 2024, 03:28:13

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: Inger m op 17 november 2005, 21:08:15
Hoi,
Ik kom dit stuk bij toeval tegen. Maar over de brandweer en dieren...

Mensen gaan uiteraard als eerste voor. Daarna komen de dieren. Bij een brand bij een verzorgingstehuis hier in de buurt zijn netjes ook alle vogels gered.


gr Inger


Bij mij werkt het anders, want ik zal nooit me huis verlaten voor mijn dieren buiten zijn.
Ik heb er ook al vaak over gedacht hoe ik dat het beste en snelste kan doen.
Ik zal ze nooit, maar dan ook nooit achterlaten in een brandend huis!!!

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Citaat van: Jantjie op 17 november 2005, 20:55:18

ps jullie zullen je wel afvragen waar onze Kirsten is, die zit te bellen dus kan ik iets langer van de laptop genieten :D Maar ze komt er zo aan hoor !! ;) Hahaha.




Haha ja ik pik vaak de laptop in,. hihi, maar ach we hebben maar drie pc's in huis,. Dus als hij wil kan hij nog ergens anders zitten hoor,. ;) :D

ben zo weer even terug :D

Groetjes
Kirsten

ps wat een brandweerenthousiasme hier,. whaha Kijk uit hoor maris, het werkt aanstekelijk en voor je het weet loop je ook op wedstrijden en zit je naar een scanner te luisteren ;D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

 ;D ;D ;D ;D ;D

Scanner luisteren!
Komt me bekend voor, ben ook weleens achter branden aangeweest met manlief ;D ;)

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Monky

17 november 2005, 22:59:19 #858 Last Edit: 17 november 2005, 23:01:01 by Monky
hahaha,

Ik las het laatste berichtje zonder de rest te hebben gelezen.

Citaat van: Mariska op 17 november 2005, 21:57:31
Scanner luisteren!


Ik zat aan een fotoscanner te denken....
Vreemde avond, dacht ik al... De een heeft de neiging een ei uit een valkje knijpen (bij Nel), met wattenstaafjes overal in poeren  en de ander wil naar een scanner luisteren  ;D hihihihi.

Leuke dag toch weer....

Monky

Rianne

Citaat van: Mariska op 17 november 2005, 21:36:25
Citaat van: Inger m op 17 november 2005, 21:08:15
Hoi,
Ik kom dit stuk bij toeval tegen. Maar over de brandweer en dieren...

Mensen gaan uiteraard als eerste voor. Daarna komen de dieren. Bij een brand bij een verzorgingstehuis hier in de buurt zijn netjes ook alle vogels gered.


gr Inger


Bij mij werkt het anders, want ik zal nooit me huis verlaten voor mijn dieren buiten zijn.
Ik heb er ook al vaak over gedacht hoe ik dat het beste en snelste kan doen.
Ik zal ze nooit, maar dan ook nooit achterlaten in een brandend huis!!!

Groetjes
Mariska


Same here, maar je kunt je dieren niet redden als jij half verbrand bent. Ik zit eens te denken, ik krijg nooit die wilde valkjes zo gauw in een kooi die ik mee kan nemen :-\

Riny

Citaat van: Rianne op 18 november 2005, 12:06:54

Same here, maar je kunt je dieren niet redden als jij half verbrand bent. Ik zit eens te denken, ik krijg nooit die wilde valkjes zo gauw in een kooi die ik mee kan nemen :-\

En ik zeker niet!!
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Rianne en Riny,

Kijk als ik zelf verbrand ben of bewusteloos houd het op, maar anders gaan de dieren er echt eerst uit.
Speedy zet ik met kooi en al in de voliere, Cindy er ook bij en Boy loopt zelf. Zo zou ik het doen!

Maar dat zijn wel nare gedachtes hoor :'(.
Nu weer iets vrolijkers oke ;)

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

18 november 2005, 17:43:43 #862 Last Edit: 6 januari 2006, 10:14:18 by Caroline


Demi.


Van harte gefeliciteerd met je 4 de verjaardag!!













Groetjes en een hele fijne dag morgen!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Jantjie

Ooooh Caroline, wat leuk gemaakt !!

En ja wat te doen bij brand ..... ik weet uit ervaring dat als er brand is dat er zoveel rook vrij komt dat je geen hand voor ogen ziet en het niet lang uithoud zonder beschermende middelen. Het belangrijkste is gewoon ramen en deuren gesloten houden en zo snel mogelijk de brandweer bellen. Zodra die ter plaatse is gelijk aangeven dat er dieren binnen zijn en waar. De eerste prioriteit ligt dan bij de redding van de dieren !

Groetjes
Jan (vanaf zn werk.)
 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Bianca

vanavond heb ik een feestje om naar toe te gaan!!!!! ;D ;D ;D
Wat was het adres ook al weer?! :P
Heb er bu al zin in!
Ik ga vanuit m'n werk eerst langs huis en dan pik ik Dennis op en daarna komen we eraan om die kleine grote meid eens even te feliciflapstaarten! :D

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Jantjie

Hoi hoi Bianca, gezellie. We zien je vanavond.

Inger, waar doe je dat dan want denk wel dat dat leerzaam is voor al die onhandige brandweermannen met hun grote handen in den landen. Misschien moet dat maar eens landelijk ingestelt worden. Ik heb dan wel enige kennis van dieren maar er zijn er zat bij ons korps die er niets van weten.
Pattent op aanvragen en alle korpsen van Nederland aan gaan schrijven en langs bij hun om dit te oefenen.

Groetjes
Jan

Ps nu ff gauw aan de schoonmaak voordat de visite komt :)

 

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

Petra en Cheeky

Ha die Demi... van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En jullie natuurlijk ook Kirsten en Jan! Van harte! Hopelijk wordt het een hele gezellige dag zo, de zon schijnt in ieder geval hier in Amersfoort!

Wat een overweldigend welkom voor Coco! Het valt ook niet mee hoor om zo aan de brand ontsnapt, je valkparkietenleventje weer gewoon op te pakken! Goed dat jullie haar zo goed in de gaten houden en Feld gebeld hebben! Wat lief dat ze zo haar best doet om met de anderen mee te doen! En idd, langzaam haar condititie wat opbouwen, zal zeker de beste weg zijn!

Liefs voor jullie alledrie!
Peet

bobbie

Hoi Kirsten,

Gefeliciteerd met je dochter.  :D

Ik heb hier een link voor je, speciaal voor Demi:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,13569.0.html

Groetjes en een fijne dag, Nel :)

Kirsten

Hoi iedereen, heel erg bedankt voor deze leuke berichtjes !! Ik zal Demi morgen alle plaatjes laten zien en alle berichtjes voorlezen.

Nogmaals heel erg bedankt.

Jullie zijn schatten !!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Rianne

Hoi! Gefeliciteerd met de verjaardag van Demi!  :)