28 april 2024, 11:27:14

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi iedereen!,.

Nick bedankt voor je berichtje,. Ik kreeg toevallig vorige week een berichtje van zijn broertje Rainbow,. Daar gaat het ook super mee,.

Verder heb ik vandaag ook m'n website afgemaakt,. met een nieuwe opzet,. ben zo blij, hij is zo mooi,. althans vind ik,.

Laat me even weten wat jullie vinden,suggesties en/of commentaar uiteraard welkom,.  :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

patty_dordtse valkjes

Hoi kirsten,

Ik heb geloerd naar de site  ;D ;D ;D

Maar uh bij foto's moet je ff plus 18 neerzetten hoor haha

grapje grapje grapje ik vind hem heel mooi geworden echt waar...

dikke kus verdient  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Rianne

Wauw, ik vind m erg mooi geworden! Ik hoop dat onze site net zo mooi wordt als die van jou! :)

nick

Kirsten een erg mooie site is het geworden.
Je kunt nu ook makkelijker foto's en pagina van andere jaren als archief op de site laten staan.

Ik heb even het filmpje van bobbie online gezet: http://www.vandrielen.net/MVI_0098.AVI

Kirsten

Hoi Nick,

Das was inderdaad ook de reden dat ik het veranderd heb,. mensen zijn dan niet gedwongen, maar kunnen bij interesse lezen hoe het eerder bij me ging.

Oh wat een heerlijk filmpje,.! ontzettend bedankt dat ik even mee mocht genieten,. een heerlijk fluitje heeft ie,. en tja dat specht is typisch een mannelijk trekje :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Kirsten

Je site is prachtig geworden ,mijn complimenten....!
Hartstikke mooie foto's ,ook van je pruimenkoppen !
Geweldige kleuren zeg.
Leuk dat je zulke goede berichten krijgt van je kleintjes
.Lijkt me heerlijk!

Groet van Ankie

Gerda

Hoi Kirsten,

Het was al weer een tijdje geleden dat ik hier was. Ik heb je site uitgebreid bekeken. Heel mooi en overzichtelijk door inderdaad het huidige/nieuwe jaar te scheiden van voorgaande jaren bij nieuws en kweek. Heel mooi!!!
Wat een werk!!! Maar daar heb je wel eer van!!

Groetjes Gerda

nick

Citaat van: Kirsten op 18 oktober 2005, 22:39:51
Hoi Nick,

Das was inderdaad ook de reden dat ik het veranderd heb,. mensen zijn dan niet gedwongen, maar kunnen bij interesse lezen hoe het eerder bij me ging.

Oh wat een heerlijk filmpje,.! ontzettend bedankt dat ik even mee mocht genieten,. een heerlijk fluitje heeft ie,. en tja dat specht is typisch een mannelijk trekje :D

Groetjes
Kirsten


Ach we waren dus gewend van onze vorige valk dat tikken tegen de rand van de kooi.

Hij is soms nog een beetje een dondersteen, dan gaat hij op de rand van de spiegel in onze woonkamer zitten, en als je dan naar hem toeloopt om hem weg te halen dan vliegt hij dus snel weg.

Verder is hij gek op de fohn, hij gaat er ook echt voor zitten, vleugeltjes een beetje van z'n lichaam af en daarna ff poetsen en de veertjes goed op zijn plaats neerleggen.

Verder zit hij in z'n kooi overdag meestal op zijn waterbassin, volgens mij heeft hij het altijd warm  :).

Ik zal als ik nog wat nieuws heb meer laten horen.

Nog een foto:


binnen no-time zat hij op mijn hoofd...

Kirsten

haha leuk! een echte donder dus,. :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

WOW Kirsten, je site ziet er echt prachtig en overzichtelijk uit! De entree alleen al, met die prachtige foto van de ukkies!
Alle links moet ik nog even op m'n gemakkie bekijken, maar de eerste indruk is: heel mooi, heel verzorgd en.... een plek waar ik een goede indruk over krijg, dus ook een valkje zou kopen (als ik er tenminste nog eentje zou nemen, wat nu niet het geval is)... ;)

Complimenten voor Jan en voor jou!

Groetjes,
Peet

Caroline

Leuke site hoor en wat een mooie valkjes. Je verblijven voor de vogels vind ik ook helemaal geweldig. Je staat bij mijn favorieten zodat ik hem als ik iets meer tijd heb nog eens kan doorbladeren.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Nou reageer je zo lief bij ons, maar je eigen dagboek zakt weg! Dat kan ik toch niet laten gebeuren he?

Alles goed daar? Leuk je verhaal over de fohn! Lief dat ze zich dan in alle bochten wringen om zoveel mogelijk de blow op te vangen!  ;D

Dat op je hoofd gaan zitten als je een foto wilt maken, ken ik van Cheeky! Die ziet dat je het toestel op hem richt (omdat er dan een lamp op hem gaat schijnen) en dan vliegt de kleine dondersteen gewoon boven op mijn camera of hoofd! Zittie lekker veilig, denkt-ie! Wel lief hoor! Volgens mij zijn valkjes intelligenter dan wij denken!

Liefs,
Peet

Kirsten

22 oktober 2005, 22:35:36 #702 Last Edit: 23 oktober 2005, 10:35:38 by Kirsten
Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes en complimenten :D,

Tja het is wat stil nu hier en ik ben eigenlijk nog steeds met voorbereidingen bezig voor een nieuw kweekseizoen volgend jaar. We hebben een luikje gemaakt, zodat de buitenvoliere afgesloten kan worden en de valken dus alleen in de binnenvoliere kunnen. Zo kunnen we ze indien nodig eventueel binnen houden.

Verder heb ik zo'n touwtoren gemaakt voor de binnenvoliere,. ik heb er foto's van gemaakt, maarehhh :-[ haha die komen nog, ik heb ze nog niet op de pc gezet.

Gisteravond is m'n laatste jong naar zijn nieuwe thuis gegaan, Es(ther) van het Forum heeft hem opgehaald en in haar dagboek te lezen heeft ie het al erg goed naar z'n zin.
Hieronder nog even een foto van deze prachtige lieverd.



Er zijn dit kweekseizoen 12 valkjes bij mij groot geworden en elk zijn ze opgevoed en groot geworden door hun ouders, waar ik heel trots op ben. Ze hebben het super gedaan en ik ben ook erg blij dat ze allemaal een liefdevol thuis gevonden hebben.
Ik verwacht in januari weer een nestje waarschijnlijk en tot die tijd is het afkicken,. hahaha
Ook heb ik dit jaar een aantal nieuwe koppels gekocht en ook twee koppels pruimkoppen,. heel spannend wordt dus het volgend kweekseizoen, maar ik heb er alweer ontzettend veel zin in.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Kirsten,

Ik kom morgen eens even bij jou buurten ;D
49 pagina's is nu een beetje veel op dit tijdstip, maar ik kom zeker terug en ga ik eens op mijn gemakje rondsnuffelen :D ;)

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Mooi dat jij er zo veel zin in hebt want wij kunnen niet wachten op de verhalen en de foto's natuurlijk.

Van je nieuwe kweekseizoen natuurlijk hè!!  ;) :P

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.