28 april 2024, 15:43:49

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Bianca

Nog één nachtje slapen en dan pruimpjes kijken, spannend hoor ik zal voor jullie duimen!


Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

haha ja inderdaad Bianca,. ik hoop zo dat het deze keer wel iets wordt, het blijkt erg lastig om een mooi koppel te vinden,. Maar we blijven zoeken :)
Heb superzin in Zondag ;) :D,.

Ja wat een schatten zijn het inderdaad :D, leuke berichten, dank je wel!
De kleinste/jongste is 5 gram aangekomen dus die wordt gelukkig niet overgeslagen. Verder voeren ze net als bij het eerste nestje dus gaat super,.

Ook buiten ligt er een ei!,. hihi Meg(cinnamon geparelde witmasker) en Clooney (geparelde witmakser) hebben besloten toch nog een nestje te maken :D Door alle verhuizingen hadden ze een beetje last van wennen vermoed ik en lieten het afweten. Vorige week vond ik het zo sneu dat ze niet nog één keer wilde proberen,. loop ik naar buiten, zitten ze op elkaar,. whahaha alsof ze me gehoord hadden ;)

Verder zag ik Bo (Cinnamon bonte witmasker (bijna geen bont te zien overigens) en Luna (bonte? lutino) ook samen op de wipwap, ;) :D deze keer ging het beter, maar hij ging er alleen niet af,. Pieste bijna in m'n broek van het lachen,. Luna liep gewoon weg met Bo nog op haar rug,. ;D Het is en blijft een rare die Bo,. maar dat maakt elke valk zo bijzonder.

Verder is het erg druk met verhuizen, we gaan vrijdag al een hoop dingen verhuizen en naar het grofvuil brengen en dan zien we weer verder.. Heb te weinig tijd om hier alles bij te houden, maar wat ik mis haal ik later in hoor!< :D ;D beloofd!

Groetjes en ik duik m'n bedje in,. pff vanmorgen besloot Demi dat Mama om half zeven d'r maar eens uit moest komen... Ze wilde K3 zien,. of de kleine zeemeermin,.

Trust!,. Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 26 juli 2005, 17:08:39
ah wat lieeeeeeef! Na alle ellende is dit toch weer een moment met een sterretje erboven, he, Kirsten?

Groetjes,
Petra


Hoi Petra,.

Ja ik durf nooit te hard te juichen, maar er staat wel een glimlach op m'n gezicht hoor! :D best een grote,. haha


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: Ivy op 26 juli 2005, 14:27:43
Bedank voor mij Lucky en Moppy dat je even hun babies mocht filmen, mijn dag is weer een stuk leuker geworden!
Groetjes, Ivy


Hoi Ivy,

Heb ik gedaan :-* en mocht vandaag weer even filmen,.
Heb pas ook zo in jouw dagboek gelachen met Solomio, echt ik kwam niet meer bij, dus toen maakte jij mijn dag een stuk vrolijker :D. Leuk dat genieten bij elkaar,. één grote valkenfam ;) :D

Groetjes
Kirsten



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Gerda

Hoi Kirsten,

Prachtig filmpje. Ook maar meteen een beoordeling gegeven hahahaha.
Fijn dat alles goed gaat.
Ik lag dubbel om je verhaal van Bo. Volgende keer met de kamera klaar zitten, want als je dat had vastgelegd had je het filmpje van het jaar gemaakt!!!

Groetjes Gerda

Bianca en marco

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze site. Ik ben het nichtje van nel en hopelijk binnenkort de trotse eigenaar van een van de jonge valken van Kirsten. Echt heel leuk om allemaal mensen met dezelfde intresse en enthousiasme voor valken bij elkaar op de site te zien.
Ook erg leuk dat kirsten jullie hier van alles op de hoogte houd. Het wordt voor ons de eerste valk, maar we zijn nu al super enthousiast en de spullen staan allemaal al klaar. Nu nog ff wachten tot ze goed gegroeid is en een zelfstandig kan eten! Ik vind het zo spannend allemaal!!!!!!!!

groetjes Bianca

Kirsten op haar werk ;)

hey Bianca, je hebt me gevonden :)

Je enthousiasme vind ik zo super en ontzettend leuk berichtje heb je geplaatst. Ja de kleine guppen groeien goed en de oudste is vandaag precies een week.
Voor dat je het weet zit er zo´n kleine mop bij jou thuis en kan je/kunnen jullie lekker genieten :D

Groetjes
Kirsten

ps we spreken snel iets af, kom je gezellig een keertje kroelen (ehh met de valkjes natuurlijk haha)

bobbie

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi,

Leuk hier een berichtje van mijn nichtje Bianca tegen te komen.

Ik vind het ook superleuk dat ze met het valkenvirus geïnfecteerd is   ;D

Ik blijf het allemaal volgen.
Bianca, misschien een idee om ook een dagboek te beginnen als je in het bezit bent van je eigen valkje(s). ;)



groetjes, Nel :)

Bianca

Je laat toch wel nog ff weten of het wat is he?!
Ik bedoel dus of jullie de pruimpjes hebben mee genomen....
Ik heb gewoon bijna de neiging om je te bellen en het gewoon te vragen!


Bianca

ps nog 4 nachtjes! ;) ;D



Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kirsten

Werd er naar mij gevraagd ??



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ivy

Heeej, heb ik iets gemist? Is dat je nieuwe aanwinst?




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Kirsten

27 juli 2005, 22:52:35 #476 Last Edit: 27 juli 2005, 22:58:41 by Kirsten
Hoi hoi,

Klopt Ivy, m'n vriend heeft deze foto net geplaatst.
We hebben een heel mooi koppel pruimkoppen gevonden bij een hele aardige hobbykweker. Echt iemand met zijn hart voor vogels op de juiste plaats. Je ziet maar, als je lang genoeg zoekt, kom je vanzelf iets tegen waar je helemaal weg van bent en gelijk goed voelt,.

Hier nog een foto van het koppel samen. Ze zijn alleen een beetje in de rui, maar zo mooi :D

Ik vond net een staartveer en die had gewoon vier kleuren,. zo mooi in elkaar overlopend,.echt prachtig :)



Groetjes
Kirsten

ps,. jongen wegen nu 33, 29, 20 en 14 gram, gaat lekker dus :D :-*


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ivy

27 juli 2005, 23:11:41 #477 Last Edit: 27 juli 2005, 23:13:23 by Ivy
Ze zijn prachtig! Die foto is erg mooi, ze kijken ook zo lief...
Maaaarrrr waar blijven de foto's van de babyvalkjes? ;) :P




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mandy

Gefeliciteerd met je pruimkoppen, mooi koppel hoor! ;D
Die kweker in Antwerpen heeft er ook zitten dus misschien neem je die straks ook wel mee hahha! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Bianca

Mooi he?!
bernhard had op het moment niks aan pruimpjes zitten wat ie weg deed..........maar deze zijn echt geweldig!
Ik moet zondag wel ff kijken hoor!
kosten wat kost!

We gaan dus zondag naar belgie met een grote zak geld om eens te kijken of we mooie vogeltjes kunnen vinden, maar dat zal wel!

Vriendjes mee, en gaan met die banaan, uhm astra want wij rijden met kirsten en Jan mee!
hihihihihihihi

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.