28 april 2024, 01:49:30

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Bianca

Jammer dat het niet was wat jullie hoopte!
Maar goed dat jullie toch niet uit medelijden een koppel hebben mee genomen, wel l*llig dat ie info geeft waar ie niet zeker van is!
>:(
Wel leuk dat eitje vier lekker druk is met uitbreken!

En wat een heerlijk filmpje!
Ik heb 'm een tien gegeven.
Makkelijke site om ze te plaatsen he?!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Christine

Wat een leuk filmpje ze hebben het wel druk met al drie jonkies die van mij hebben het al druk met twee dus met vier is nog drukker. ik geniet altijd van het moment wanneer ze ga voeren en heb nu ook de kans om het echt te zien wie er gevoed wordt en hoeveel er gevoed wordt omdat nu het nestkastje open staat

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Lin

Hey,

Nogmaals gefeliciteerd met de andere pluisjes. Heerlijk dat ze goed gevoerd worden. Wat jammer van het koppel. Maar goed dat jullie het niet gedaan hebben. Ik vind het dan zo moeilijk om nee te zeggen. Ik heb geprobeerd om naar je filpmje te kijken mar dat lukte niet... Ik kan me voorstellen dat het mooi is, want zelf kon ik ook altijd uren naar mijn eigen filmpjes kijken.

Groeten, Lin

P.s. Hoi Jan leuk kennis te maken!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Kirsten,

Is ei nr 4 al uit? En gaat alles goed met de kleintjes?

Groetjes, Nel  :)

Kirsten

Hoi hoi,

Ja ik merkte ook al dat je wat geduld moet hebben bij het filmpje,.. ik had er echt ééntje van precies het max,. hihi dus duurde het uploaden ook even.

Het vierde jong staat inmiddels ook op de wereld, maar niet zo makkelijk als de rest. Gisteravond hoorde ik druk geknabbel en gepiep, maar besloot uiteindelijk om rond half één toch te gaan slapen. Vanmorgen, nog niets :-\
Om 9 uur ontdekte ik een gaatje in het ei :D, maar na dit gaatje, gebeurde er weer niets,... na twee uur ben ik gaan helpen. Het vliesje was al helemaal uitgedroogd en heb hem half nog in het eitje bij de ouders gelegd,. Deze haalde gelijk het vliesje weg en verzorgde het jong. Werd gelijk warm gehouden en ik zag net ook dat ie gevoerd is. Het ziet er dus goed uit gelukkig.

Hij/zij lijkt wel vermoeid, maar beweegt wel goed. Het is overigens weer een gele dons, dus we hebben uit dit nestje vier gele donsjes :D

Ik zal vanavond even kijken of ik foto's kan plaatsen, dan kunnen jullie deze kleine wondertjes bewonderen.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Kirsten,

Wat een lieve ouders hebben ze getroffen (en een lief bazinnetje die helpt bij het geboren worden  ;) ).

Ik ben benieuwd naar de foto's.

groetjes, Nel :)

Ankie

Hoi Kirsten

Wat een schattig filmpje . Zou ik uren naar kunnen kijken! Zo aandoenlijk . Ben blij dat het goed gaat bij jullie. Geniet ervan !

Groet van Ankie

Kirsten

Citaat van: Bonnie op 25 juli 2005, 21:41:25
zo, ff een recente foto van Perlan en Leche in mijn dagboek gezet :)


Ik heb gelijk gekeken Bonnie :) prachtig is ie en z'n popje ook :-* Ik ben zo benieuwd wat deze volgend jaar gaan doen. Als ie het zorgzame van z'n ouders heeft komt het helemaal goed en bij Leche ook!,. Toppie ouders allebei, kan niet anders dan goed gaan volgend jaar ;)

bedankt voor de foto, vind het heerlijk om even naar hem te kijken  :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Zo nu eerst nog even een paar foto's,.

Dit is jong 3, 23 juli geboren :)



Dit was het eitje van jong 4, die er niet uit wilde komen :-\
Ik zag dit gaatje rond 9 uur en om 11 uur was het onveranderd..



Uiteindelijk kwam er een gele dons uit,.:) en wel deze..



Ik hou hem/haar extra in de gaten, want het is wel de kleinste van het hele stel inmiddels,.

Groetjes, ik duik lekker mijn bedje in,. Jullie ook trust voor nu en anders voor straks
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Bianca

aaaahhhh wat scheetig!
echt heel lief!
Wat een mooie foto van dat eitje, het is idd een groot gaatje maar gaat niet rond.........

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rianne

Aah wat een lieverd!

Lin

26 juli 2005, 14:05:19 #461 Last Edit: 26 juli 2005, 14:23:48 by Lin
Hey,

Goede zet dat je geholpen hebt, anders was het waarschijnlijk niet gelukt. Gelukkig kan je straks aan het gewicht ze uit elkaar houden.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Kirsten,

Wat een schattige foto's. Je bent nu echt "resque-Kirsten".  :D Goed gedaan joh.

Succes met alle drukte.

groetjes, Nel :)

Ivy

Hoi Kirsten.
Gefeliciteerd met je vier gele donsjes! Het filmpje is zo lief om te zien, zachte piepjes... Bedank voor mij Lucky en Moppy dat je even hun babies mocht filmen, mijn dag is weer een stuk leuker geworden!
Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Petra en Cheeky

ah wat lieeeeeeef! Na alle ellende is dit toch weer een moment met een sterretje erboven, he, Kirsten?

Groetjes,
Petra