28 april 2024, 23:50:45

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi hoi,

Door omstandigheden is er alsnog een witmaskertje bij ons te reserveren. Astrid van het forum zou morgen komen kijken, maar heeft vanavond een valkje waar ze eerder voor gevallen was alsnog mogen meenemen. Het was nl zo dat diegene hem eerst niet weg wilde doen, maar zich bedacht heeft. Ze is helemaal super happy en ik wens haar heel veel plezier en genieten met deze kleine mop.

Ik ga eerst even bij bonnie infomeren of ze voorkeur heeft en dan deze mooierd alsnog op de verkooppagina zetten.

Groetjes
Kirsten

ps de drie eitjes binnen gaan ook super,. gisteren met schouwen zag ik ze mooi bewegen,. Zal wel weer gek zijn om hele kleintjes te zien. Dit nestje werd ook zo snel groot :D


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Astrid

Hoi Kirsten,

Het is heel raar gelopen, had nooit verwacht dat we dit
aanbod zouden krijgen, heb het haar ook nooit gevraagd
of ze één van de valkjes die ze voor haar zelf wilde houden
alsnog aan ons zou willen wegdoen.

Ik vind het ook wel weer jammer dat we toch niet een kleintje
bij jou vandaan halen, want ik vind ze allemaal ontzettend
mooi, maar ik kon dit aanbod van Snowy echt niet weigeren,
ik heb hem zelfs toen hij 5 weken was nog een voeding mogen geven,
hij is nu 3mnd oud en zoooo lief.

Heel veel succes met je kleintjes, en ik hoop dat ze heel
goed terecht zullen komen, want dat verdienen ze toch wel.

Groetjes,
Astrid

~Natas~

Hoi Kirsten,

Feli met je nieuwe aanwinst.
Ik ben ook helemaal in de ban van de albino's.....dus wie weet tct mijn 2e mutatie  ;D
Ach die foto's zijn gewoon geweldig, ik ben er helemaal verliefd op.
En vooral de witmaskers..............maar ja dat had ik al gezegd ;D
Ik hoop echt dat je 1e witmasker goed terecht komt, maar daar ben ik niet bang voor.
Ben benieuwd hoe het verder gaat met de (snel) uitkomende eitjes.

Groetjes,

Natas en Joepie


Anita1

 ;D hoi hoi kirsten.
gaaf zeg die witmasker.wat een joekel van een kuif zeg!!
mooi vind ik dat altijd.
ach lieffie,je raakt hem echt wel kwijt .zeker weten.was het nou een mn of pop?
ik weet dat patricia er ook nog 1 zoekt,maar die zoekt een popje.
leuke foto's heb je gemaakt *smelt*
knuff anita  ;D
zo heb je ff naar pagina 1 gehaald weer.pffff gaat zo snel..

Gerda

Hoi Kirsten,

Wat een schattig e foto's weer van je kleintje. Nou ja, kleintjes, ze worden al behoorlijk groot.
Er is vast nog wel iemand die het witmaskertje een goed huis wil bieden. Als ik meer ruimte had.........*droomt een beetje weg*.....
Maar back to reality, ze zien er prachtig uit hoor!! Maar je maakt ook prachtige foto's. Er lijkt veel tijd, aandacht en liefde in te zitten.
Groetjes Gerda

Bianca

Oke dat je nou niets heftigs, spannends, interessants te vertellen hebt oke, maar heb je geen zoethoudertjes tot dat wel weer zo is............suggestie, foto's van de tuin?
hihihihihihihi
Weet je al hoe je je nieuwe albinootje gaat noemen?

Groetjes Bianca

ps: ik wodrt er helemaal gek van, het piep-eitje nog steeds niet uitgekomen........................ :-X

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

patty_dordtse valkjes

hoi kirsten,

wat leuk zeg een albino'tje erbij.
ik heb weer is wat gemist hahaha.
de een heeft dit de andere heeft dat en ik nog steeds niks haha.
neej hoor me twinkeltje de oudtse die is nu 3 daagjes al op de stok ;Den heeft gisteren een vlieg poging gemaakt echt een scheetje.

ik zal strx weer ff een update maken in me dagboekje en natuurlijk de foto's.

liefs je buuf
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Kirsten

Citaat van: missmelig op  6 juni 2005, 09:19:20
Oke dat je nou niets heftigs, spannends, interessants te vertellen hebt oke, maar heb je geen zoethoudertjes tot dat wel weer zo is............suggestie, foto's van de tuin?
hihihihihihihi
Weet je al hoe je je nieuwe albinootje gaat noemen?

Groetjes Bianca



haha,. ;D Moest erg lachen om je meid,. Jouw piep eitje is inmiddels uit en je geniet er super van, leuk om te lezen in je dagboek :-*

De tuin is nog steeds druk,. maar het wordt steeds mooier en netter. We hebben inmiddels een bamboeschutting en meerder bamboeplanten en andere planten gekocht.
Nog eventjes en we kunnen lekker genieten. Nu alleen het zonnetje nog!..

Een naam heb ik nog niet, suggesties? Het komt wel steeds dichterbij,. jeh, ben net een klein kind ;D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

7 juni 2005, 14:06:46 #263 Last Edit: 7 juni 2005, 14:09:56 by Kirsten
Zo nu eerst even een update met wat foto's :D

Het gaat hier verder goed met de jongen en de nieuwe eitjes (drie) Op één na zijn ze allemaal uitgevlogen, het probleem van een binnenvoliere alleen is dat ze gewoon weer terug het broedhok in klimmen :-\ :D
Ik dacht nu heeft lucky eindelijk weer iets meer ruimte met haar eitjes, maar haar jongen kruipen nog steeds gezellig bij haar.

Hieronder nog een foto van het uitvliegen, of in ieder geval een poging tot ;) Elke keer als er een jong voor het gat zat moest pa er weer langs,. tja dat past niet altijd en zorgde voor leuke lachmomenten hier ;D



haha voor de duidelijkheid,. de papa zie je onderin een poging doen om er voorbij te komen :D

Oké en dan nu de jongen :-*

Jong 1





Jong 2





Jong 3





Jong 4





Het tammaken gaat ook al prima en ze laten zich al lekker kroelen. Ook hebben jong 1 en 3 al een stukje door de kamergevlogen,... aan het sturen moet nog gewerkt worden ;) :D maar verder gaat het goed

Voor zover het nieuws uit `valkcity` ;D en nu terug naar valkparkiet.com ;) haha

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Ankie

Hoi Kirsten

Tjonge,jonge,jonge, wat een prachtige plaatjes  ;D ;D ;D.
Wat een mooie kleuren. Hele goeie foto's van hele mooie valkjes!!!!! Ik ben blij dat het allemaal zo lekker gaat bij jou ;D

:-* van Zazou & Ankie

gonnie

Hoi

ja , super foto`s zijn dat weer , wat een snoepies , zijn pracht valkjes , helemaal mijn kleurtjes sucses.

groetjes gonnie




Patje

Hoi Kirsten,

Wat een humor zo'n verkeers opstopping in het broedhok. Ik heb wel een tip: Hang een klein verkeerslichtje op, wie weet werkt het.

Erg leuke foto's, ik hoop dat ze allemaal goed blijven gaan. Ennehhh, sorry, ik keek net het journaal, maar mooi weer....... ik denk dat je de tuin nog even van binnenuit moet bewonderen. Helaas. :-\

Groetjes Patje en de Dames

Bianca

Malibu.................das een mooie naam voor een witte.
Wit drankje in witte fles................
En als je dan een partner ervoor hebt kun je die martini noemen................. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

mooie foto's van je kleintjes trouwens!
Die met paps vond ik erg leuk!


Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

Wat een snoepies weer op de foto! Het begint wel een beetje afgezaagd te worden, hoor Kirsten.... zo mooi en kleurrijk zijn ze steeds!

De naam van Bianca klinkt goed! Malibu.... als de zon hier dan niet komt, dan maar gewoon in de naam stoppen, toch? Alhoewel, dan zou Bounty ook moeten kunnen?  ;) ;D

Liefs, Cheeky, Chara & Petra

~Natas~

Hoi Kirsten,

Wauw zeg een mooie jongen zeg.
Ik kan niets anders zeggen.
En de foto's zijn ook erg leuk, vooral die van het broedhok.
Maar de 2e foto van de witmasker is ook heel mooi, of wel ze zijn gewoon allemaal MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI  :-*
Je zal het er wel druk mee hebben om al je valkjes tam te krijgen.................maar ja het is ook wel leuk om te doen.

Groetjes,

Natas en Joepie