27 april 2024, 16:43:41

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi hoi,.

Ik vind het heerlijk om met ze te knuffelen en moet elke keer lachen nu als ik een koppie voor het gat zie verschijnen. Ook doen ze al fladderoefeningen in het broedhok,.
Prachtig, kan het niet anders zeggen :D

Natas, die witmaskertjes zijn ook echte beauty´s. Éentje is er inmiddels gereserveerd door Marco op het forum en voor de andere komt er a.s zaterdag iemand kijken. Maarehh er liggen alweer drie eitjes ;) en alledrie bevrucht :D
Hierna gaat het broedhok er af, want ik wil dat ze dan wat rust krijgen.

en het super nieuws van vandaag!,. Ik heb een kleine Albino gekocht :D :-*. Hieronder een foto van deze kleine mop, die ik volgende week zaterdag mag komen ophalen.



Ik heb inmiddels 12 valken, maar elke nieuwe is opnieuw weer bijzonder. Ben helemaal happy!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Astrid

Hoi Kirsten,

Wat leuk dat je er een valkje bij neemt,
zo te lezen is het een popje, heb je ook al een naam.

Ik kan me voorstellen dat je helemaal happy bent  :D

Groetjes,
Astrid

Kirsten

Citaat van: M@rco op  1 juni 2005, 17:02:00
Gefeliciteerd met je albinootje :) Wat een plaatje joh, echt mooi!
Weet je al wie van de valkjes voor mij wordt eigenlijk?


Hoi Marco,.

Ik heb het tweede witmaskertje voor jou gereserveerd en daarvan een foto in je dagboek gezet. Het eerste witmaskertje komt a.s zaterdag iemand voor kijken. Zij heeft vanaf het begin een klik gehad met deze kleine mop. Mocht zij toch liever de andere willen, zal ik dit eerst met jou overleggen, goed?
Ze zijn eigenlijk allebei even lief en zien er exact hetzelfde uit, Het enige verschil is dat ze een dag schelen :D Ook ben ik bezig ze allebei tam te krijgen. Ik dacht ondanks dat hij bij jou in de voliere komt is het altijd makkelijk als ie niet bang is en zich af en toe lekker wil laten kroelen. Vind je dat goed?

Groetjes
Kirsten

Ik zal dit berichtje ook even in jouw dagboek plaatsen.



Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Kirsten,

Wat een enige foto's  :-* van de jonkies op een rij. Ik moet er zo om lachen. Als de oudste naar rechts kijkt, kijkt de rest naar links. Als de oudste naar links kijkt, kijkt de rest naar rechts  :D

Wat een schitterende albino mag je binnenkort ophalen. Echt heel mooi.

Tot de volgende keer.

groetjes, Nel :)

Patje

Kirsten,

Een klein verzoekje.........  Wil je niet meer van dit soort foto's plaatsen, straks kan ik de verleiding weer niet weerstaan ;D

Enneh, ik heb geen kamer over zoals Nel :-\

Echt super dotten van valken

Groetjes Pat en de Dames

Rianne

Wat een lieverds! Ik wil ook graag een 2e valkje maar Tinco heeft me nog steeds niet verteld of ie nou man of pop is ;D

Kirsten

Citaat van: Patje op  1 juni 2005, 23:36:33
Kirsten,

Een klein verzoekje.........  Wil je niet meer van dit soort foto's plaatsen, straks kan ik de verleiding weer niet weerstaan ;D

Enneh, ik heb geen kamer over zoals Nel :-\

Echt super dotten van valken

Groetjes Pat en de Dames


Haha,. ja ik ken dat, begon er ook ooit met éénje,.  ;D

Heerlijk trouwens om in je dagboek te lezen dat je zo geniet, super :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Zo vanmorgen weer druk aan de slag, we zijn nog steeds met de tuin bezig en vanmiddag gaan we nog even verder ermee

De jongen binnen doen goeie fladderoefeningen en ik zie elke keer kleine ondeugende koppies voor het gat verschijnen,. Duurt niet lang meer voor dat ik ze op de bodem vind denk ik :D

Ook heb ik vanmoren wat geknoeid met eivoer en trosgierst,. ze zaten me wat raar aan te kijken, zo van, "ehh kan ik dat eten?" haha maar toch snoepte ze er al een klein beetje van. Trosgierst in het broedhok leggen had weinig zin, want papa ging er lekker tussen liggen om er ook van te snoepen ;D

Ik heb vandaag twee foto's

Jong 2, nog een beetje onder de smurrie ;D



En een wat grotere foto van deze mop,
Jong 4, Zij is namelijk nog te koop, dus mag wat extra aandacht :-*



Ik ga zo even naar sliedrecht voor wat inkopen voor de valkjes

Groetjes weer,
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

Citaat van: De Grijze Parel op  3 juni 2005, 12:15:45
Jaaa, daar is mijn kereltje  :D
Wat wordt ie leuk he, jammer dat die mooie parels zullen verdwijnen. Maar goed, je kan niet alles hebben he ;)


Hoi Bonnie,

Tja ze lijken ook erg veel op elkaar,. ;D Zijn eigenlijk identiek,
maar voor dit jong komt morgen iemand kijken,. Ik heb maar gewoon de volgorde van reserveren aangehouden en ook had degene die morgen komen kijken vanaf het begin iets met het tweede jong, vandaar.
Het derde jong uit het nest heb ik op dit moment voor jou gereserveerd,.
Ik heb hem gelijk even uit het broedhok gehaald om er ook even twee mooie foto's van te kunnen plaatsen :D :-*

speciaal voor jou ;)





tja het zijn eigenlijk allemaal moppies ;D :-*

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Kirsten

haha ik zie nu pas, dat zijn kuif niet eens op de foto past,. haha


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi kirsten

oooooo Wat een paar mooie , wauw .


groetjes gonnie




Bianca

Hey Kirsten wat een heerlijke foto's weer!
echt snoepig!

Hey ik heb een vraagje de cinnamon geparelde pop heeft zij nog splits?

Ik hoor het wel.
Krijgen we nog foto's te zien hoe je tuintje er nu uitziet?
Ben best nieuwsgierig.

Bianca
(ps ik ga vandaag of morgen weer ff schouwen, het moet waarschijnlijk dit weekend gaan gebeuren.... :o.....)

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

gonnie

Hoi Kirsten

heb net op je eigen site gekeken , die ziet er leuk uit , hele mooie foto`s staan daar op , complimenten.

Groetjes gonnie




Kirsten

Citaat van: missmelig op  3 juni 2005, 15:23:04
Hey ik heb een vraagje de cinnamon geparelde pop heeft zij nog splits?

Bianca
(ps ik ga vandaag of morgen weer ff schouwen, het moet waarschijnlijk dit weekend gaan gebeuren.... :o.....)


Hoi Bianca,

Nee zij heeft verder geen splits helaas, vind het ook wel jammer, ze is verder echt op dit moment waanzinnig mooi met veel geel.

Spannend weer dat schouwen. Wellicht piept het eitje al!
Ik hou extra je dagboek in de gaten :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

Wat lief zeg, Kirsten, jij ook al een valkje erbij! Het valkenvirus heeft echt enorm toegeslagen! Volgens mij heeft 3/4 van de forumbezoekers er (binnenkort) een valkje bij.....!!! Ik wil het toch écht bij 2 laten straks, maar word nu al uitgelachen.....zo van, het worden er toch meer.... Niet dus!  ;D Nee, écht niet! Ach, laat maar....

Liefs van Cheeky & Petra