27 april 2024, 15:35:22

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Anita1

 ;D oef spannend kirsten!!
maar ik heb soms wel 2 dagen moeten wachten voor dat het eitje uit was.slopend gewoon hahahaaa.
opeens zie je een donkere vlek zitten,en dan zijn ze er zo uit..
en ze pikken helemaal in het rond het ei los..
goed gedaan dat je het warm hebt gehouden.hopen dat hij nu snel komt.heeel gaaf allemaal
knuff en succes! anita :-*

Ankie

Hoi Kirsten

Spannend allemaal zeg :o :o.
Wel lekker dat je thuis bent de komende dagen,want zo lang kan het niet meer duren .Ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat en zie hier vanzelf het goede nieuws wel staan. We houden het in de gaten. Hou je taai en sterkte met het wachten :D ::)

Knuffies van Zazou,groet van Ankie en de rest

bobbie

Hoi Kirsten,

Ik val wel op het goede moment in je dagboek zeg, poeh poeh, spanning alom. Het lijkt me zo bijzonder dat allemaal mee te maken.

We horen het snel van je toch als er wat is geboren?

Succes, Nel :)

~Natas~

Hoi Kirsten,

EN is er al nieuws.
Zijn de eitjes al uit.
Ja sorry ik kan nooit lang w8ten, stel je voor dat ik in jullie schoenen zou staan wat dan  :D
Spannend hoor allemaal

Groetjes

Natas

Lin

Hey

Is er nu al wat? Of is het misgegaan?  :-\

Wat leuk dat de voliere af is. maak je even een foto als je het ingericht hebt?

Citaat van: Anita1 op  5 mei 2005, 20:28:21
goed gedaan dat je het warm hebt gehouden.knuff en succes! anita :-*


Ze had toch niks warm gehouden? ze kreeg alleen het gevoel van binnen.

Groeten Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Hoi iedereen

Ons eerste kleintje is geboren :D. Ik kon net even kijken en het ziet er goed uit. Ik zag wel dat het navelstrengetje nog een klein beetje aan het dopje zit, kan ik laten zitten toch en laat vanzelf los?

Oja en Lin ik het het eitje dinsdagmiddag tot in de avond warm gehouden, de ouders hadden er om onverklaarbare redenen er ineens geen zin meer in en zaten buiten alleen maar op elkaar :-\. Ik heb toen het eitje warmgehouden om te bekijken wat ik ging doen. Een ander eitje wat niet meer zou uitkomen had ik laten liggen en daar gingen ze s'avonds ineens weer netjes op broeden. Ik heb toen het eitje er weer bijgelegd en sinds die tijd ging het weer goed.

Binnen hoor ik ook gepiep bij moppy en lucky, die het nest super verdedigen.. Ik ben benieuwd, maar tot nu toe gaat het goed hier :D

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Dat van dat warm houden wist ik wel. maar ik dacht dat het sloeg op een warm gevoel van binnen.

Gefeliciteerd met de kleine!! Wat ontzettend leuk voor je. Nu kan het gaan beginnen. zo leuk om dan te kijken wat voor mutatie het is bij mij tenminste wel. Gewoon het eitje laten liggen hoor niet ervan af halen.

Groeten Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

Citaat van: Lin op  6 mei 2005, 15:49:53
Gewoon het eitje laten liggen hoor niet ervan af halen.

Groeten Lin


Je bedoeld dat halve dopje aan de navelstreng toch?,.
haha eerste kleine en ik kom al gelijk me vragen,

Bedankt voor het reageren lin en ik laat het gewoon liggen

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Ja dat bedoel ik niks eraf halen. Dit is echt je eerste jong ooit?



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Kirsten

6 mei 2005, 16:22:40 #114 Last Edit: 6 mei 2005, 16:43:33 by Kirsten
Ja Lin, mijn allereerste jong :D
Mijn vriend heeft eerder met valkparkieten gekweekt, maar heeft toen hij het in zijn éénje niet meer kon opbrengen zijn vogels verkocht. Ze zijn naar Mandy gegaan en naar Lique en Peter. Zijn eerste en ook oudste valkje maffie heeft ie gehouden. Wij zijn nu een jaar samen en omdat we samen deze liefde voor valkparkieten hebben, hebben we besloten om opnieuw te gaan kweken. Bij mijn vriend is het altijd blijven kriebelen en ik geniet nu van alles wat nieuw is.
Het leuke is wel dat ik vorig jaar bij Lique en Peter mijn eigen eerste valkje ben gaan halen (Moppy), dit was ook een jong van een koppel wat van mijn vriend geweest is, dus vond ik dubbel zo leuk. Ik ging toen via internet naar een kooi opzoek en kwam zo bij Bobbie(nel) terecht,. Leuk hè hoe alles soms kan lopen.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hey dat is inderdaad een leuk verhaal. Zo komt het verhaal weer rond. Ik had in januari mijn eerste nestje. Eigenlijk beetje onverwachts had een broedhok snel gemaakt omdat ik bang was dat ze anders op de grond gelegd zouden worden. En de rest kan je lezen in mijn dagboek. maar wil je anders ook wel een samenvatting geven. Hartstikke leuk een eerste kleintje.

groeten Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

HEEEEEE KIRSTEN

VAN HARTE GEFELICITEERD ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Geweldig hoor,,ik ben hartstikke blij voor je ;D :D
Wel prettig dat je vriend al eens valkjes heeft gekweekt.
Iemand met ervaring in je buurt is wel fijn.
Het heeft een tijdje geduurd,maar je 1 ste jong is er ;D ;D

Geniet er maar lekker van. :D ;D

Knuffies van Zazou ,Ankie en de rest

~Natas~

Hoi Kirsten,

GEFELICITEERD[/color]
met jullie eerste geboren jong.
Spannend hoor allemaal.

Geniet er lekker van  :-*

Natasja

Gerda

Hoi Kirsten

Gefeliciteerd !!!!!!!!

Dat het maar een flinke valk mag worden ;)

Groetjes Gerda

Kirsten

Jeh!,. Het eerste jong van Lucky en Moppy binnen is er ook :D
Het jong is erg beweeglijk en ik zag moppy net ook voeren. Oh ik geniet zo,.wat is dit mooi

Groetjes
Kirsten

ps,. Ik heb een paar foto's, niet superduidelijk allemaal maar ik zal straks nog iets plaatsen ervan


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------