18 juni 2025, 14:38:30

'Valkcity'

Gestart door Kirsten, 18 februari 2005, 22:58:34

« vorige - volgende »

Monky

Hi Kirsten,

Ik weet zeker dat het helemaal goed komt met Coco. Je geeft haar zoveel liefde, dat kan niet anders dan helemaal goed komen  ;D

Ik ben officieel jaloers. Je bent naar Ilse de Lange geweest? Ik heb haar 1 keer bij the night of the proms gezien. Ze zingt echt super goed.

Hoe vieren jullie sinterklaas? Met surprises en gedichten of gaat 1 van jullie verkleed als sint of piet?

In elk geval een hele fijne Sinterklaas.

Groetjes,
Monique

Jantjie

Hoi allemaal, ben ik ook weer eens  :P
Citaat van: Caroline op  1 december 2005, 20:44:28
Hoi allemaal,

Ik wilde toch ook eens even zeggen dat Jan volgens mij ook wel heel erg goed met de situatie en de kleine meid omgaat.
Dus Jan ook voor jou eens een pluim.  :D

Groetjes van Caroline  :)

Dank je wel Caroline !!  :D

Ik vind dat het met Coco heel erg goed gaat, als ze nu gevlogen heeft dan gorgelt ze niet meer zoals ze eerst wel deed en dat vind ik al heel positief. Het bobbeltje onder dr vleugel is wel minder maar dat houden we gewoon goed in de gaten en desnoods bellen we Feld om te vragen hoe of wat maar ik denk dat het geen kwaad kan.

Monique, Ilse was waanzinnig ! En ik denk dat we ze bij dezelfde NOTP gezien hebben en ik kan je vertellen dat ze sinds die tijd (uit mn hoofd 2 jaar terug, of is het al 3 jaar ?) enorm gegroeid is en beter is geworden. Haar stem is veel strakker en ze klinkt echt waanzinnig !

Wij vieren sinterklaas gewoon met kado's en ik geloof dat er een vriend en collega van de brandweer langskomen als sinterklaas en zw. piet dus dat moet helemaal geweldig zijn !

Iedereen een fijne sinterklaasavond.

Groetjes
Jan

Er is geen beter weer, dan de brandweer.... ;D

es

Hoi Kirsten (en Jan ook hoor)
Ik duim voor je dat het snel beter gaat met Coco  :-*
Gaaf zeg dat concert ze is echt heel goed.
Ik ga in maart weer naar Blôff en die zingen ook waarzinnig goed, vind ik dan hé. ;D
Veel plezier met sinterklaas die is hier (gelukkig) al geweest en ben druk bezig de boel aan het herstellen :P beneden.
Nu de boven boel nog :-\ maarja zo gebeurt.

Groetjes en een kus voor Coco :-*

bobbie

Hoi Kirsten,

Ik schrijf niet steeds maar ik lees wel hier  :).

Voor vanavond wil ik jullie een hele fijne Sinterklaasavond toewensen.

Demi, jij ook heel veel plezier vanavond en zing maar lekker veel Sinterklaasliedjes, vindt ie leuk  :D

Groetjes, Nel :)

Caroline

Een hele fijne avond samen!!

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Heel veel plezier vanavond !!!!

Groeten van Ankie

es

Hoi Kirsten en de rest van de familie ;D
sorry beetje laat misschien maar ook namens mij een hele fijne avond.
Groetjes van Es :-*

Monky

Hi Kirsten,

Hoe is sinterklaas geweest?
Heb je nog foto's gemaakt?

Alles goed verder?

Groetjes,
Monique

Kirsten

Even snel een berichtje :D

Ja sinterklaas was super!,. vanavond foto's, het is een beetje druk geweest,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Monky

hahaha

Nu is het jouw beurt om rustig aan te doen. Het heeft geen haast  ;D ;D ;D Ik vind foto's gewoon heel erg leuk  :-[  :P  ;D

Groetjes,
Monky

Gerda

Hoi Kirsten,

Ik ben benieuwd naar de foto's!

Groetjes Gerda

Petra en Cheeky

Ha die Kirsten!

Ik ben ook even 2 dagen offline geweest, bij jou gelukkig niet al te veel gemist! Is een verademing, want als ik bij elk dagboek 10 bladzijdes bij moet lezen.... ::) ;D

Ben blij te horen dat het gezellig was met Sinterklaas! Ben heel benieuwd naar je verhalen en foto's, maar doe maar kalm aan hoor!

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes kirsten

héhé ik moest even 3 bladzijden lezen eer ik weer bij was  :P
k'ben ook razend benieuwd naar de foto's van de sint.

en hoe gaat het nu met coco ? al wat beter ? ik hoop het in elk geval ocharme het beestje heeft ook al wat mogen meemaken

groetjes marilyn

gonnie

Hoi Kirsten
Ja ik ben ook benieuwd naar je foto`s maar neem je tijd hoor je hebt het al druk genoeg , wel spannend zo met Coco , ik heb alle vertrouwen erin dat dat helemaal goed gaat komen ook dat heeft tijd nodig.
Groetjes Gonnie

Kirsten

Zo daar ben ik dan weer,.

Hoi Iedereen,

Eindelijk dan een berichtje van mij,. het is wat druk geweest,. Moest van m'n werk vandaag naar een bijeenkomst in nieuwegein,.Verder heb ik de buitenvoliere schoongemaakt en de hokken van de pruimkoppen.
Vanavond ben ik weer eens in de dagboeken gedoken,. heerlijk met bakkie soep eerst erbij en later koffie,.
Nu nadert alweer het einde van deze avond en ga ik zo m'n bedje eens opzoeken,.
Nu eerst even een update van de afgelopen dagen :)

Eerst een foto van bij de brandweer,.

Dit was een groepsfoto en demi stond er erg trots met haar roze paardje op :)

Dan nog even sintlol tussendoor

Ze zette hem op in de slaapkamer en we hadden gelijk superlol,. gillen gieren en kietelen en kroelen,.
Heerlijk zulke momenten

Maandagmorgen was het tijd voor sint op school,. spannend en alle kinderen waren duidelijk nerveus,. kwam hij wel, kwam
hij niet,..

Toen ging al snel het bericht door de school, dat er achter de school een verdacht busjes stond,...

Er lagen pieten te slapen en de sint!,. ze moesten allemaal hard 'wakker worden 'roepen' en dat werkte ;)
De sint kwam alle kinderen begroeten en ging met ze mee de school in.

Demi heeft een houten pennenbakje gekregen van de sint, wat prachtig versiert was met prinsessen en vogeltjes,.
(ik had gelukkig goed m'n best gedaan en ze vond mooi wat ik gemaakt had:))

Oké en dan nu sinterklaasavond. Vorig jaar was een vriend van ons de piet en kwam de pakjes brengen,.
Dit jaar bracht hij als verrassing de sint en nog een piet mee!,. Demi deed gewoon de deur open, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was dat hij langs kwam,. hihi wij waren best wel zenuwachtig,. maar zij niet hoor!

Na een leuk verhaaltje van de sint,. dansen met de wegwijspiet en uiteraard een hoop gezang, ging de sint weer op pad naar andere kindjes,.

Wij bleven met de zak achter ;)

Voor iedereen zat er wat in,. Ook uiteraard voor alle vogels, de nijnen, maar ook shanka was niet vergeten,. een lekker bot
en een hondenletter (ja de H van hond hahaha).

Demi moest alleen even helpen met uitpakken

Hij was er wel erg blij mee,.
Helaas is trouwens shanka wat ziek op het moment,. Ik heb hem nu een deken in de kooi gegeven, normaal gesproken gooit ie ze meestal aan de kant, maar nu wilde hij er wel erg graag op liggen,. Ik hoop dat ie snel weer opknapt,.

Na een hoop kado's waren er nog een paar duiken in de zak,.

en toen was het laatste kadootje uitgepakt :)

Het was een hele leuke avond en demi was erg gelukkig met alles wat ze gekregen heeft,.

Nog even een update van de valken,..

Moppy en Lucky zijn de dagen aan het aftellen,. Het eerste eitje zou vanaf morgen uit kunnen komen,. al verwacht ik dat nog niet hoor.

Ook nog even een foto van coco,. Met deze lieverd gaat het erg goed gelukkig. Onder haar vleugel ziet het er rustig en netjes uit.
We blijven het uiteraard in de gaten houden. Verder heeft ze heel haar draai in Valkcity gevonden :)

Verder heeft Jan ook gisteren nog wat foto's buiten gemaakt,.een paar zal ik hieronder nog even plaatsen.

Dory

Sam

Marlin

Crush

Meg

Malibu

Zo dat was ie weer,. tot gauw!

Groetjes vanuit Valkcity
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------